Lontoossa happohyökkäys
Eihän Lontooseen uskalla matkustaa enää ollenkaan.
Kommentit (13)
Kyllä minä ainakin uskalsin. Tosin en olekaan neljän seinän sisällä koko elämäni viettänyt persuhikky.
Happohyökkäyksenhän voi katkaista ksylitolilla.
Vierailija kirjoitti:
Happohyökkäyksenhän voi katkaista ksylitolilla.
:)
Nyt on kyl mustaa huumoria.
Westfieldin ostarilla.
Tullut itsekin tuolla shoppailtua.
Bye bye, London!
Ei kiinnosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unelmakaupunki.
Ja nyt sitten kannattaa itse lukea uutiset ennen kuin innostut. EI TUTKITA TERRORISMINA.
Mitä väliä sillä on, tutkitaanko terrorismina vai ei? Turvaton kaupunki silti.
Oikeastaan kamalampaa, jos alkaa olla Lontoossa jo perusarkea.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin uskalsin. Tosin en olekaan neljän seinän sisällä koko elämäni viettänyt persuhikky.
Niin minäkin. Kymmeniä kertoja. Nyt en viitsi enää nähdä vaivaa.
Jo on aikoihin eletty kun tuntuu että Intiakin on turvallisempi naiselle kuin Lontoo, Ruotsista puhumattakaan. Siis väkilukuun suhteutettuna.
Vierailija kirjoitti:
Jo on aikoihin eletty kun tuntuu että Intiakin on turvallisempi naiselle kuin Lontoo, Ruotsista puhumattakaan. Siis väkilukuun suhteutettuna.
Älä huoli, ei ole. Intiassa katoaa tai pahoinpidellään tai murhataan naisia aivan jatkuvasti. Me vain emme kuule näistä tapauksista - kastittoman kylänaisen raiskaus tai vastaava ei ylitä uutiskynnystä edes Intiassa, saati sitten meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, ei ole. Intiassa katoaa tai pahoinpidellään tai murhataan naisia aivan jatkuvasti. Me vain emme kuule näistä tapauksista - kastittoman kylänaisen raiskaus tai vastaava ei ylitä uutiskynnystä edes Intiassa, saati sitten meillä.
Tiedätkös paljonko Intiassa on väkeä verrattuna länsimaihin? Tiedän kyllä miten suuri ongelma tuo kastittomien naisten asema on, etenkin kylissä joissa ei ole sisävessoja ja jokainen reissu pusikkoon voi olla kuolemaksi.
Ja olen itse yksinäisenä naisena kierrellyt Intian syrjäseutuja kuukausikaupalla, riskitilanteita nolla.
Oho, onpas ketjua "siistitty". Lyhentynyt yli puolella.
Taidan matkustaa jatkossa muihin kaupunkeihin.