Missä kaikki kuumat kilttinaiset?
Palstalla välillä höpötetään miten kilttinaiset eivät muka kelpaa miehille. Kelpaisi vaimoksi asti nuori ja kuuma fitnessmimmi kiltillä luonteella. Missä kaikki tällaiset ovat?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet oikeasti kilttinaista halua, se on jo yllä olevista kommenteista huomattu. Miehet haluavat puhtoisen satuprinsessan täydellisellä kropalla ja naamavärkillä.
Kyllä saa naisen naamat ja muutkin värkit olla kaukana täydellisestä ennen kuin miehille lakkaa kelpaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilttinainen ei harrasta fitnestä vaan pelaa pleikkaa, lukee tieteellistä kirjallisuutta, larppaa, tekee käsitöitä, käy koiranäyttelyissä...
Ei se mitään. Miltä kuulostaisi lihaksikas enkelikasvoinen kilttimies joka pelaa tietokoneella?
Minä otan jos pelit eivät ole väkivaltaisia ja käytät kuulokkeita pelatessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä seksuaalisesti tuhma, mielellään alistuva, kuuma nainen. Kiltti siinä mielessä etten petä, ja tottelen kun käsketään. Ikää 27. Onko sinusta masteriksi?
Mietipäs miten vaikeaa on kilttimiehellä joka on vielä subi:(
Uskon, etenkin jos toiveena kiltti nainen. Toki löytyy niitä poikkeuksiakin varmaan.
Ihan helppoa, olen kiltti ja herttainen domina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä seksuaalisesti tuhma, mielellään alistuva, kuuma nainen. Kiltti siinä mielessä etten petä, ja tottelen kun käsketään. Ikää 27. Onko sinusta masteriksi?
Uskon, etenkin jos toiveena kiltti nainen. Toki löytyy niitä poikkeuksiakin varmaan.
Tuntuu että alistuva mies ei kelpaa dominallekaan oikeaan parisuhteeseen koska subimieshän on jonkinlainen kolmas sukupuoli eikä oikea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että alistuva mies ei kelpaa dominallekaan oikeaan parisuhteeseen koska subimieshän on jonkinlainen kolmas sukupuoli eikä oikea mies.
Löytyisikö vielä ohut penis tai kävisitkö leikkauttamassa liiat pois jos määräisin?
Vierailija kirjoitti:
Kilttinaiset on liian ujoja ja naiveja että lähtisivät baariin miehiä metsästämään. Sen takia jäävät vanhoiksipiioiksi ja haaveilevat loppuelämänsä.
Ihana nörttimieheni löysi minut netistä. Ujo en ole enkä naiivi, mutta kiltti ja kuulemma kuumakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö vielä ohut penis tai kävisitkö leikkauttamassa liiat pois jos määräisin?
Kerrankin pienikullista mies arvostetaan:D
Tulee perke_e peppupiiskaa.