Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki kuumat kilttinaiset?

Vierailija
23.09.2017 |

Palstalla välillä höpötetään miten kilttinaiset eivät muka kelpaa miehille. Kelpaisi vaimoksi asti nuori ja kuuma fitnessmimmi kiltillä luonteella. Missä kaikki tällaiset ovat?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kilttinaiset ole kuumia eivätkä kilttejä. Sama ongelma kuin kilttimiehilläkin, siis.

lmao se mikä on naisessa kuumaa ei ole sitä miehessä ja toisinpäin

Vierailija
22/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla jokin kotihiirien treffisovellus :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä seksuaalisesti tuhma, mielellään alistuva, kuuma nainen. Kiltti siinä mielessä etten petä, ja tottelen kun käsketään. Ikää 27. Onko sinusta masteriksi?

Alotetaan siitä, että kutsut mua dominukseksi ja kiillotat mun valtikan. Okei neiti?

Kuulostaa hyvältä? Mitä tapahtuu, jos en heti tottele?

Vierailija
24/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin vaan löytää oman naisen kenen kanssa voi olla sisällä turvatalossa kahdestaan. Oon rakentanu kuntosalinkin kotiin sitä varten ettei tarvii yleiselle salille mennä.

Vierailija
25/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimiehille ja kilttinaisille pitäisi ehdottomasti tehdä ihan oma deittisovellus, voisimme kutsua sitä KINDERIKSI. <3

Vierailija
26/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluisin vaan löytää oman naisen kenen kanssa voi olla sisällä turvatalossa kahdestaan. Oon rakentanu kuntosalinkin kotiin sitä varten ettei tarvii yleiselle salille mennä.

Oi, missä olet unelmieni mies? 

Vierailija
27/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haetaan kilttinaisen merkitystä versus kilttimies.

Kilttinainen on passiivisagressiivinen, laiska, hieman sotkuinen, eikä oikein pidä huolta itsestään. Sosiaalisesti erakko, ja helposti nujerrettava, mielisairas, masentunut.

Vierailija
28/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä seksuaalisesti tuhma, mielellään alistuva, kuuma nainen. Kiltti siinä mielessä etten petä, ja tottelen kun käsketään. Ikää 27. Onko sinusta masteriksi?

Alotetaan siitä, että kutsut mua dominukseksi ja kiillotat mun valtikan. Okei neiti?

Otan tukasta kiinni ja laitan sut kiillottamaan. Sä opit nauttimaan siitä tai sitten murrut.

Vierailija
29/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 iässä: istuu yksin opiskelija-asunnossa/on iltavuorossa/on lapsuudenkodissaan ja huomenna taas junassa kohti kaupunkia

30: samat paitsi että voi olla jo oma asunto ja voi olla ns. normaalissa päivätyössä

käyhän nuo joskus baareissakin mutta eivät lähde limaisten pelimiesten matkaan ja tavismiehet eivät osaa pick uppia tarpeeksi, sillä kiltitkin naiset haaveilee jopa niistä yhden yön panoista

Vierailija
30/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, missä olet unelmieni mies? 

Olen täällä, ota kädestäni kiinni, tarjoan sitä vain kerran.

Vierailija
31/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi kiltti kotihiirulainen, mutta jo 39-vuotias. Lapset ovat isällään tänä viikonloppuna. Avaraa luontoa katselen ja siivoilen kotia lauantai-illan kunniaksi. Laittelin tuossa makoisan illallisen itselleni. Olen ikäistäni reilusti nuoremman näköinen ja hengailen kotivaatteissani tääällä merenrantakämpässäni. Ei ole kukaan sulhoehdokas koputellut oveeni kertaakaan.

Et ole kilttinainen vaan kokenut ja monessa liemessä keitetty. Kilttinaiset on puhtaita ja viattomia. 

Vierailija
32/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi kiltti kotihiirulainen, mutta jo 39-vuotias. Lapset ovat isällään tänä viikonloppuna. Avaraa luontoa katselen ja siivoilen kotia lauantai-illan kunniaksi. Laittelin tuossa makoisan illallisen itselleni. Olen ikäistäni reilusti nuoremman näköinen ja hengailen kotivaatteissani tääällä merenrantakämpässäni. Ei ole kukaan sulhoehdokas koputellut oveeni kertaakaan.

Et ole kilttinainen vaan kokenut ja monessa liemessä keitetty. Kilttinaiset on puhtaita ja viattomia. 

Sinä olet ymmärtänyt kiltteyden väärin.

Vierailija
33/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl himas istuskelen.

Vierailija
34/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumasta tiedä mutta täällä on kiltti nainen.

Vierailija
35/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saturinsessa ja kilttinainen on kaksi eri asiaa, toinen on oikea ja toinen fiktiivinen hahmo. Eipä taida miehet oikeaa kilttinaista huolivan. :(

Vierailija
36/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mäkin aina ihmettelen kun täällä väitetään, ettei kilttimiehet naisia kiinnosta. Aivan varmasti kiinnostaa, jos mies kiltin luonteen lisäksi on komea ja pitkä hottis! Joten ihan turhaan kilttimiehet valittaa ettei kelpaa!

Vierailija
37/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinaiset on liian ujoja ja naiveja että lähtisivät baariin miehiä metsästämään. Sen takia jäävät vanhoiksipiioiksi ja haaveilevat loppuelämänsä.

Vierailija
38/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan tukasta kiinni ja laitan sut kiillottamaan. Sä opit nauttimaan siitä tai sitten murrut.

Ehkä molempia. Koska nähdään?

Vierailija
39/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinaiset on liian ujoja ja naiveja että lähtisivät baariin miehiä metsästämään. Sen takia jäävät vanhoiksipiioiksi ja haaveilevat loppuelämänsä.

No miten tällasen kultakimpaleen voi sitten löytää ja saada itselleen? Pitääkö mennä ovesta läpi?

Vierailija
40/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niin ujo että en uskalla mennä baariin. Monesti menen yksin baariin.