Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kaikki kuumat kilttinaiset?

Vierailija
23.09.2017 |

Palstalla välillä höpötetään miten kilttinaiset eivät muka kelpaa miehille. Kelpaisi vaimoksi asti nuori ja kuuma fitnessmimmi kiltillä luonteella. Missä kaikki tällaiset ovat?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen ei harrasta fitnestä vaan pelaa pleikkaa, lukee tieteellistä kirjallisuutta, larppaa, tekee käsitöitä, käy koiranäyttelyissä...

Vierailija
42/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttinainen ei harrasta fitnestä vaan pelaa pleikkaa, lukee tieteellistä kirjallisuutta, larppaa, tekee käsitöitä, käy koiranäyttelyissä...

Ei se mitään. Miltä kuulostaisi lihaksikas enkelikasvoinen kilttimies joka pelaa tietokoneella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä seksuaalisesti tuhma, mielellään alistuva, kuuma nainen. Kiltti siinä mielessä etten petä, ja tottelen kun käsketään. Ikää 27. Onko sinusta masteriksi?

Alotetaan siitä, että kutsut mua dominukseksi ja kiillotat mun valtikan. Okei neiti?

Kuulostaa hyvältä? Mitä tapahtuu, jos en heti tottele?

Otan tukasta kiinni ja laitan sut kiillottamaan. Sä opit nauttimaan siitä tai sitten murrut.

Ehkä molempia. Koska nähdään?

Oletko varma, että olet valmis? Oletko varma, että kestät sen?

Vierailija
44/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, kuuma ehkä jonkun mielestä? Mua ei löydy mistään, koska en käy muualla kuin töissä. Baarit ei kiinnosta. Yksinäisyys taattu.:(

Vierailija
45/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä seksuaalisesti tuhma, mielellään alistuva, kuuma nainen. Kiltti siinä mielessä etten petä, ja tottelen kun käsketään. Ikää 27. Onko sinusta masteriksi?

Mietipäs miten vaikeaa on kilttimiehellä joka on vielä subi:(

Vierailija
46/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi kiltti kotihiirulainen, mutta jo 39-vuotias. Lapset ovat isällään tänä viikonloppuna. Avaraa luontoa katselen ja siivoilen kotia lauantai-illan kunniaksi. Laittelin tuossa makoisan illallisen itselleni. Olen ikäistäni reilusti nuoremman näköinen ja hengailen kotivaatteissani tääällä merenrantakämpässäni. Ei ole kukaan sulhoehdokas koputellut oveeni kertaakaan.

Kerroit toisessa lauseessa syyn miksi saat olla rauhassa. Lapseton kilttimies ei sinua halua mutta ehkä joku eronnut tai leskimies jolla on itselläänkin lapset tehty.

Vierailija
47/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaikka kuinka monta kilttinaista äsken ulkona.

Nuoria naisia rilleileen lenkkeilemässä tai pyörällä. Tosi söpöjä! Yksin tai kaksin ilman jännämiehiä mukana. Näin yhden tummatukkaisen kypsemmänkin, joka näytti äidilliseltä, eli varmaan kiltti.

Vierailija
48/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alotetaan siitä, että kutsut mua dominukseksi ja kiillotat mun valtikan. Okei neiti?

Kuulostaa hyvältä? Mitä tapahtuu, jos en heti tottele?

Otan tukasta kiinni ja laitan sut kiillottamaan. Sä opit nauttimaan siitä tai sitten murrut.

Ehkä molempia. Koska nähdään?

Oletko varma, että olet valmis? Oletko varma, että kestät sen?

En, mutta kiinnostaa silti.

Vierailija
49/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vaikka kuinka monta kilttinaista äsken ulkona.

Nuoria naisia rilleileen lenkkeilemässä tai pyörällä. Tosi söpöjä! Yksin tai kaksin ilman jännämiehiä mukana. Näin yhden tummatukkaisen kypsemmänkin, joka näytti äidilliseltä, eli varmaan kiltti.

Niillä venaa kotona jännämiehet kännissä paksut ja suonekkaat kalut kädessä. Käyvät välillä haukkaamassa happea ja jalottelemassa etteivät pyörry.

Vierailija
50/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

(:

Vierailija
51/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin vaan löytää oman naisen kenen kanssa voi olla sisällä turvatalossa kahdestaan. Oon rakentanu kuntosalinkin kotiin sitä varten ettei tarvii yleiselle salille mennä.

Oi, missä olet unelmieni mies? 

Voin kuvitella passiivisagressiivista kilttinaista ja kilttimiestä treffeillä. Kävin kerra tällaisen naisen kanssa ja en tuppautunut maksamaan ensimmäisillä treffeillä. Toisella kerralla sitten tarjodin kahvit ja neiti maksoi osuutensa mulle jälkikäteen kiukusta kihisten. Ilmeisesti suuttuin kun joutui ekalla kerralla maksamaan 2€ kahvikuppinsa:D

Vierailija
52/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietipäs miten vaikeaa on kilttimiehellä joka on vielä subi:(

Uskon, etenkin jos toiveena kiltti nainen. Toki löytyy niitä poikkeuksiakin varmaan.

Vierailija
53/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän sen näkee, että kyllä kilttinaisillekkin on ottajia, mutta kukapa ottaisi kilttimiehen, mustanlampaan, itse pedon?

Vierailija
54/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah

Vierailija
55/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te täällä vehkeilette, toimikaa!

Vierailija
56/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te täällä vehkeilette, toimikaa!

Nonokun ei ole sitä kinderiä vielä kehitetty. 

Vierailija
57/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet oikeasti kilttinaista halua, se on jo yllä olevista kommenteista huomattu. Miehet haluavat puhtoisen satuprinsessan täydellisellä kropalla ja naamavärkillä.

Vierailija
58/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelma ois löytää kilttinainen minkä kanssa vois päivät pitkät kirjottaa provoja tälle palstalle. Meillä ois koneet vierekkäin ja kirjoteltas sekä naurettas yhdessä ja välillä annettas toisillemme pienet pusut.

Vierailija
59/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet oikeasti kilttinaista halua, se on jo yllä olevista kommenteista huomattu. Miehet haluavat puhtoisen satuprinsessan täydellisellä kropalla ja naamavärkillä.

Pötyä, mä haluun just sellasia naisia mitkä täällä on itsestään kertoneet.

Vierailija
60/70 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ!!