Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan työtäni. Huominen työpäivä ahdistaa

Vierailija
15.09.2024 |

....Jo nyt. Niin kovasti, että itkettää, enkä saa itkua loppumaan. En jaksa enää tällaista :(

Ja miksi en vaihda työpaikkaa - vaihtaisin kyllä, jos voisin. Mutta minulla on vaikeuksia pärjätä työelämässä ja koulussa (yhdet potkutkin olen saanut), joten se ei ole kovin helppoa.

Vertaistukea?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että töissä pysyt, lusmuksi et ala! Me emme sinua ala elättää.

T: Riikka, Petteri ja Arto

Vierailija
2/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko tehdä 80 % työaikaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko tehdä 80 % työaikaa? 

Hyvä idea ja itseasiassa teenkin jo. Tuntien vähentäminen auttoi aluksi, mutta enää ei (vaikka on tämä paljon parempi vaihtoehto tietenkin, kuin tehdä täysiä tunteja, silloin olisin varmaan tehnyt jo jotain epätoivoista). 

Ap

Vierailija
4/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite ollu töissä viimeksi 2010. Muistan kyllä että oli ahdistavaa. never again

Vierailija
5/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ja ahdistaa. Olen huono työssäni, ihmettelen miksi pyydettiin vakituiseksi osa-aikaisen jälkeen. Pelkään jokaista työpäivää etukäteen, mitä seuraavaksi mokaan. Sain vähennettyä tunteja, tai oikeastaan työpäiviä.

Vierailija
6/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta mitään pitkällä aikavälillä tule. Mikä sinua tuossa työpaikassa niin kovasti ahdistaa? Työpaikka, työpaikan sijainti, työn sisältö, työkaverit, palkkaus, mikä? Mistä johtuu vaikeus pärjätä työelämässä? Oma asenteesi, neurokirjon sairaus (vai vastaava), persoonallisuutesi? Lienee syy sitten mikä tahansa, tai uskon, että syitä useampia, niin tee joku ratkaisu. Miksi et voisi saada uutta työpaikkaa? Työtuntien määrä ei tilannettasi auta, Nyt teet 80%, sitten ehkä 60% ja josta seuraa yleensä se, että tekee 60% palkalla töitä mutta työmäärä on liki 100%. Eipä järkeä. 

Itsekään en työstäni pidä, mutta siinä kokonaisuutena kuitenkin sen verran hyviä puolia, että toistaiseksi siinä pysyn. Työpaikan vaihdos ei yleensä auta, jos ei jo edeltävästi pohdi niitä syitä, miksi nykyisessä työssä ei viihdy/jaksa/halua jatkaa. Ongelmat seuraavat helposti perässä.

Vierailija
7/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihannut työpaikalla olevia muita työntekijöitä ja ottanut loparit kolme kertaa. Joidenkin kanssa ei vaan tule toimeen vaikka itse olisin mukava niin ne muut aukoo päätä ja kuvittelevat olevansa parempia kun muut.

Vierailija
8/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutoksen avaimet ovat omissa käsissäsi. Ilmeisesti ei ahdista riittävän paljon, että johtaisi toimintaan ja työpaikan vaihtoon.

Vierailija
9/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muutoksen avaimet ovat omissa käsissäsi. Ilmeisesti ei ahdista riittävän paljon, että johtaisi toimintaan ja työpaikan vaihtoon.

Mulla ainakin syy on puhtaasti raha. Ei ole varaa lähteä ennen kuin saan uuden työn. Omalla alalla tällä hetkellä huono työtilanne ja muusta ei koulutusta. Perheellisenä suurella asuntolainalla ei voi noin vaan lähteä ja muuttaa edes töiden perässä. Naapuri myyntyt tosi halvalla samaa asuntoa kuin meillä jo 2v ajan. Ei mene kaupaksi.

Vierailija
10/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään työkavereistani, pomoistani, työtehtävistäni, palkka on ok, vapaatoiveet toteutuu jne. Vihaan tätä isoa firmaa joka kiristää ruuvia kokoajan ja ne sinänsä helpot ja tehtävissä olevat hommat tehdään nykyään kokoajan kiireessä hutaisten ja aina jää asioita tekemättä.

Vierailija
11/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ahdistaa kyllä ja tänäänkin olen tutkinut avoimia työpaikkoja ja koulupaikkoja.

Minulla on mm. sos. tilanteiden pelko ja olen myös todella hidas ja tyhmä. Koulussa olen pärjännyt aina todella huonosti ja töissä myös vaikeaa. Tunnen olevani umpikujassa enkä tiedä mitä tehdä.

Ap

Vierailija
12/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ja ahdistaa. Olen huono työssäni, ihmettelen miksi pyydettiin vakituiseksi osa-aikaisen jälkeen. Pelkään jokaista työpäivää etukäteen, mitä seuraavaksi mokaan. Sain vähennettyä tunteja, tai oikeastaan työpäiviä.

Voi sinua :( Et kyllä ole huono työssäsi, kun sinua kerran vakituiseksi pyydettiin. Tsemppiä paljon, tämä on kyllä raskasta.

Ap

Vierailija
13/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuosta mitään pitkällä aikavälillä tule. Mikä sinua tuossa työpaikassa niin kovasti ahdistaa? Työpaikka, työpaikan sijainti, työn sisältö, työkaverit, palkkaus, mikä? Mistä johtuu vaikeus pärjätä työelämässä? Oma asenteesi, neurokirjon sairaus (vai vastaava), persoonallisuutesi? Lienee syy sitten mikä tahansa, tai uskon, että syitä useampia, niin tee joku ratkaisu. Miksi et voisi saada uutta työpaikkaa? Työtuntien määrä ei tilannettasi auta, Nyt teet 80%, sitten ehkä 60% ja josta seuraa yleensä se, että tekee 60% palkalla töitä mutta työmäärä on liki 100%. Eipä järkeä. 

Itsekään en työstäni pidä, mutta siinä kokonaisuutena kuitenkin sen verran hyviä puolia, että toistaiseksi siinä pysyn. Työpaikan vaihdos ei yleensä auta, jos ei jo edeltävästi pohdi niitä syitä, miksi nykyisessä työssä ei viihdy/jaksa/halua jatkaa. Ongelmat seuraavat helposti perässä.

Työn sisältö. Ja sille asialle ei ole mitään tehtävissä.

Ja sos. tilanteiden pelko löytyy ja en tiedä, onko ADD tms. myös. Koulussa olen pärjännyt aina huonosti, kuten töissäkin. Luulen, että olen vain tyhmä.

Ap

Vierailija
14/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kouluttautua uudelleen tai etsiä helpompia töitä, jos koet olevasi "tyhmä" vai toistuuko ajatuskuviosi, vaikka olisit eri paikassa töissä...

Vierailija
15/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen on erityisen hyvä päivä sanoa itsesi irti ahdistavasta työstä, myös tiistai käy.

Vierailija
16/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon, että tunnit riittävät menoihin. 5400 euron bruttopalkalta matalapalkka-alalle osa-aikaisesti vammautumisen takia. En ole katkera, mutta...

Vierailija
17/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ottaa myös päähän työkaverit. Olen nykyään tosi hiljainen töissä. 

Vierailija
18/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYS

Vierailija
19/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Aivan saatanan kypsä, eniten jatkuvaan kyykyttämiseen ja koko työnantajaan.

- ylityöllistetty hoitaja

Vierailija
20/38 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Aivan saatanan kypsä, eniten jatkuvaan kyykyttämiseen ja koko työnantajaan.

- ylityöllistetty hoitaja

HUS? No älä huoli kohta saat kenkää kun on ne yt:t.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi