Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telia 4g 100m rajaton

Vierailija
08.01.2026 |

Millaisille käyttäjille tää sopii? Lapselle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen riitä kenellekkään. Vähintään 10G pitää olla ja nopeutta 2 teraa ainakin

Vierailija
2/8 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen riitä kenellekkään. Vähintään 10G pitää olla ja nopeutta 2 teraa ainakin

Tä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut vastaava viime vuodet, netin suurkuluttaja, aikuinen, hyvin riittänyt, välillä ollut 20M ja sekin riittänyt hyvin.

Vierailija
4/8 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono Provo.  Vain yksi tarttui täkyyn.

Vierailija
5/8 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut vastaava viime vuodet, netin suurkuluttaja, aikuinen, hyvin riittänyt, välillä ollut 20M ja sekin riittänyt hyvin.

Oliko sulla toi Telia? Miten paljon sillä pystyy netissä aikaa viettämään? En pelaa kännykällä, mutta luen paljon artikkeleita ja lorvin tietenkin tällä palstalla?

Vierailija
6/8 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla toi Telia? Miten paljon sillä pystyy netissä aikaa viettämään? En pelaa kännykällä, mutta luen paljon artikkeleita ja lorvin tietenkin tällä palstalla?

Helposti, nytkin on kolme youtube kanavaa välilehdillä, suurimmat iltapäivälehdet, ja 5 vauvapalstan aihetta käsittelyssä

Vierailija
7/8 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki teen puhelimella, luen, pelaan, katson elokuvat, uutiset, teen ostokset, hoidan pankkiasiat.  Telia ollut. Ei ole tullut minkäänlaista rajaa vastaan edes 20M liittymällä. 

Vierailija
8/8 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 10M ja hyvin toimii. Sanoisin että yli 20M liittymää ei kukaan tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi