Mies loukkaantui kun vaadin siltä itselleni orgasmia
Ei suuttunut, mutta selvästi loukkaantui, eikä siis riidelty asiasta vaan mies vetäytyi kuoreensa toiseen huoneeseen yksin. Näin, että hän pahoitti mielensä. Sanoin mielestäni sen ihan nätisti pyyntönä, mutta ehkä siinä oli vähän painostava sävy myös? En juuri koskaan saa orgasmia hänen kanssaan, koska hän ei malta sitä minulle antaa (on niin kiire itsellä laueta). Tietenkin olen otettu että tykkää seksistä kanssani ja haluaa minua usein jne, mutta kun minäkin haluaisin edes joka toinen kerta laueta. Mitä teen miehen loukkaantumiselle? Yritin puhua, mutta ei suostu puhumaan, kuulemma aiheesta ei ole mitään sanottavaa (kommentti, jos tiedän hänen edelleen olevan minulle loukkaantunut).
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Suuttuminen on reaktio häneltä joka johtuu siitä, että hän tulkitsee pyyntösi syytökseksi: "Olet huono rakastaja". Kokeile toista, piilo-imartelevaa lähestymistapaa, "se tuntuu niin ihanalta kun teet sen käsillä, oot siinä niin hyvä... tekisitkö sen minulle". Tämä analyysi ja neuvo on nyt ihan vain neutraalia ratkaisuyritystä siihen pulmaan miten saisit sen mitä haluat ilman että mies loukkaantuu (ja sinä jäät ilman). Muu laajempi pohdinta jääköön väliin...
Yleensä teenkin sen noin, että kehun "sormesi tuntuu niin hyvältä tee vähän lisää jne", mutta hän ei malta kuin liian vähän aikaa ja en ehdi laueta. Eli en ole päässyt sillä kehumisella toivomaani lopputulokseen niin pyysin sitten asiaa suoraan. Se ilmeisesti oli virhe kun hän loukkaantui. AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenaikainen laukeaminen on miehelle häpeän aihe. Sinä autisti luulet, että mies hätäilee ilkeyttään.
Minä haluaisin että ennen yhdyntää hän auttaisi minua laukeamaan esim. käsillä tai suulla, en oikein osaa laueta yhdynnässä. Pyysin tai vaadin siis että hän antaisi minulle orgasmin käsin, siitä loukkaantui. AP.
Sano, että nykyinen rakastelumallinne on sinun kannaltasi sama, kuin jos sinä hinkuttaisit itsellesi orgasmin hänen reittään vasten ja seksinne olisi siinä, eikä hänellä olisi mahdollisuutta yhtyä sinuun lainkaan saadakseen oman orgasminsa.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen kuvittelee, että mies on onnensa kukkuloilla, jos nainen lähetysssarnaaja-asennossa sen verran levittää jalkojaan, että mies pääsee sisään ja kun mies itse omilla liikkeillä saa aikaan oman orgasminsa, on nainen loukkaantunut, jos mies ei ymmärrä, että tästä pienestä jalkojen levittämisestä kiitollisena, hänen pitää tuottaa naiselle suulla tai muuten tajunnaträjäyttävä ilotulitusorgasmi.
Päätit sitten olla ilkeä? Otan mieheltä suihin aina kun pyytää ja monesti pyytämättäkin, ja harrastamme useita eri asentoja. Yhdestäkään miehen asentoideasta en ole koskaan kieltäytynyt. Minulle seksi ei ole "jalkojen levittämistä", vaikka sinulle ilmeisesti on. AP.
Miksi kummassa mieheltä pitää pyytää erikseen orgasmia? Jos mies tietää miten hänen naisensa laukeaa (eli siis tässä tapauksessa ei yhdynnässä), eikö luulisi olevan ihan selvää, että mies haluaa laittaa kielen ja sormet laulamaan ennen kuin mennään yhdyntään asti. On aika outoa, jos mies kiipeää naisen päälle heti, vaikka tietää, että nainen jää ilman orgasmia sillä tavalla. Missä on miehen halu ilahduttaa seksissä naistaan, siitähän seksissä on paljolti myös kysymys, eikä vain omasta nautinnosta. Siksihän sitä kahdestaan harrastetaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kummassa mieheltä pitää pyytää erikseen orgasmia? Jos mies tietää miten hänen naisensa laukeaa (eli siis tässä tapauksessa ei yhdynnässä), eikö luulisi olevan ihan selvää, että mies haluaa laittaa kielen ja sormet laulamaan ennen kuin mennään yhdyntään asti. On aika outoa, jos mies kiipeää naisen päälle heti, vaikka tietää, että nainen jää ilman orgasmia sillä tavalla. Missä on miehen halu ilahduttaa seksissä naistaan, siitähän seksissä on paljolti myös kysymys, eikä vain omasta nautinnosta. Siksihän sitä kahdestaan harrastetaan.
Näitä kysymyksiä olen tässä miettinyt, ja olen tosiaan edellisissä suhteissa tottunut siihen, että mies haluaa antaa minulle orgasmin, vaikka ei edes itse saisi sillä kertaa "mitään". Mies loukkaantui siis minulle tänä aamupäivänä, ja istuu nyt työhuoneessaan koneella, minä olohuoneessa. Olemme hänen luonaan, ja ajattelin että en nyt vielä lähde kotiinkaan, kun ei tässä mitään riitaa ole vaan yritän ensin antaa tunnin pari ns. pölyn laskeutua ja selvittää sitten tilanne. Ollaan siis sovittu, että vietetään tämä viikonloppu hänen luonaan, harmittaa kun päivä alkoi näin. AP.
Koita 30 päivää olla koskematta klitorikseen ja yhdentää joka päivä niin alkaa orkkuja yhdynnästä tulla.
Meillä molemmilla on siis elettyä elämää takana. Mies on 41, minä 39. Olemme seurustelleet suunnilleen vuoden, ja toivon että tässä olisi meille molemmille se loppuelämän suhde. Olen todella rakastunut häneen ja hän on mielestäni ihana mies, ja pitkästä aikaa jostain miehestä koen, että hänkin on aidosti rakastunut minuun eikä vain pelkästään vähän ihastunut tai että haluaisi parisuhteen vain parisuhteen vuoksi tms, yhteenmuutosta ollaan puhuttu. En tiedä millaista hänen seksielämä on hänen edellisissä suhteissa ollut, naisia hänellä on kyllä ollut suht. paljonkin. Omissa edellisissä suhteissani niillä miehillä ei ole ollut mitenkään herkkä seksuaalisuus vaan ne miehet ovat aina innostuneet kaikesta mitä edes sanon seksiin liittyen (myös pitkässä suhteessa) ja vaikka olisin välillä asettanut sanani jotenkin huonosti niin se ei ole menoa yhtään haitannut. En selvästi tiedä miten "käsitellä" miestä, jolla sitten ilmeisesti on herkkä seksuaalisuus. Osaako kukaan neuvoa siinä? Haluan löytää ratkaisun siihen että hän pahoitti minulle mielensä. AP.
Ei sitä O:ta pitäisi tarvita vaatia. Se kuuluu antaa toiselle. En itsekään läheskään(=lue jos koskaan :D )aina onnistu naistani pelkällä yhdynnällä tyydyttämään, hän tarvii muutakin. Ja muutakin hän aina saa, sormia ja kieltä. On kieltämättä ihanaa kun tietää miten naisensa saa aina tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä O:ta pitäisi tarvita vaatia. Se kuuluu antaa toiselle. En itsekään läheskään(=lue jos koskaan :D )aina onnistu naistani pelkällä yhdynnällä tyydyttämään, hän tarvii muutakin. Ja muutakin hän aina saa, sormia ja kieltä. On kieltämättä ihanaa kun tietää miten naisensa saa aina tulemaan.
Olen kanssasi ihan samaa mieltä, mutta kun toinen ei antanut niin sitten vaadin, ja ilmeisesti se oli tämän miehen kanssa virhe. Ja olen siis hänelle aiemmin kyllä sanonut, että en osaa laueta ollenkaan yhdynnässä kenenkään kanssa, niin siitä ei kannata ottaa suorituspaineita. Että tietenkin haluan oppia, mutta en voi vannoa varmaksi että opin. AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen kuvittelee, että mies on onnensa kukkuloilla, jos nainen lähetysssarnaaja-asennossa sen verran levittää jalkojaan, että mies pääsee sisään ja kun mies itse omilla liikkeillä saa aikaan oman orgasminsa, on nainen loukkaantunut, jos mies ei ymmärrä, että tästä pienestä jalkojen levittämisestä kiitollisena, hänen pitää tuottaa naiselle suulla tai muuten tajunnaträjäyttävä ilotulitusorgasmi.
Päätit sitten olla ilkeä? Otan mieheltä suihin aina kun pyytää ja monesti pyytämättäkin, ja harrastamme useita eri asentoja. Yhdestäkään miehen asentoideasta en ole koskaan kieltäytynyt. Minulle seksi ei ole "jalkojen levittämistä", vaikka sinulle ilmeisesti on. AP.
Lopettaisin moiset palvelut jo tänään, jos olisin sinä. Miehenkin olis ehkä ymmärrettävä, että se on kahden kauppa, eikä itse voi ajasta iäisyyteen olla yksipuolisesti se saava osapuoli. Ihme, että oletkin suostunut. Loukkaannu itsekin, ettei miestä tuon vertaa kiinnosta. Tai sitten etsi mies, ketä kiinnostaa.
Hyvänen aika, ethän sä nyt mikään ilmainen ilotyttö ole?? Vai oletko???
Tuosta se vaan pahenee jos hän ei muutu, kyllästyt makaamaan kyntäjän alla, et enää halua seksiä ja tulee ero. Tyypillinen suomalaisen miehen tarina jossa nainen on huono kun ei anna...
Vierailija kirjoitti:
No miksi annat miehelle pillua ennenkuin itse olet tarpeeksi kiihoittunut tai saanut orkun. Tuskin se mies väkisin panee. Nainen määrää tahdin.
No en "anna" ennen kuin olen kiihottunut tietenkään. Tosin minun mielestä nainen ei "anna" vaan seksissä molemmat antaa ja ottaa ja seksi olen molempien nautintoa varten. Ja ei hän pane väkisin. En vain ole koskaan vaatinut, että pannaan voi vasta kun olen lauennut ensin muulla tavalla. AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän orgasmin saanti ole ihan omalla vastuulla.
Mutta jos toinen ei tee mitään antaakseen sitä, niin miten se voi olla vain minun vastuulla? Sinunko mielestä siis meidän seksin pitäisi mennä joka kerta niin, että ensin itse "runkk*an" itselleni orgasmin ja mies katsoo vieressä, ja sen jälkeen hän yhtyy minuun ja laukeaa itse? AP.
Mikset itse yhdy mieheesi ja laukea itse?
Neuvokaa nyt joku miten tämä loukkaantuminen puretaan:) . Syötiin yhdessä äsken lounasta, eli missään riidoissa ei olla, mutta mies vaikuttaa edelleen loukkaantuneelta (on kääntynyt sisäänpäin ja hiljainen). AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos toinen ei tee mitään antaakseen sitä, niin miten se voi olla vain minun vastuulla? Sinunko mielestä siis meidän seksin pitäisi mennä joka kerta niin, että ensin itse "runkk*an" itselleni orgasmin ja mies katsoo vieressä, ja sen jälkeen hän yhtyy minuun ja laukeaa itse? AP.
Oisko neuvoa miten tuo käytännössä tehdään? AP.
Et sitten yhtään kömpelömmin osannut töksäyttää asiaa? Oletko yleensäkään saanut orgasmeja elämäsi aikana? Ei miehellä ole taikasauvaa, jolla saa annettua orgasmin vaikka frigidille naiselle. Pitää sinun itsesikin tehdä jotakin orgasmin eteen, kuten jännittää lantiolihaksia. Voisit esittää aluksi miehelle vaikka toiveen siitä, minkälaista esileikkiä haluaisit ennen seksiä, jos sitten saisit nopeammin orgasmin. Ei homma toimi tyyliin "yksi orgasmi ja heti kiitos."
Vierailija kirjoitti:
Et sitten yhtään kömpelömmin osannut töksäyttää asiaa? Oletko yleensäkään saanut orgasmeja elämäsi aikana? Ei miehellä ole taikasauvaa, jolla saa annettua orgasmin vaikka frigidille naiselle. Pitää sinun itsesikin tehdä jotakin orgasmin eteen, kuten jännittää lantiolihaksia. Voisit esittää aluksi miehelle vaikka toiveen siitä, minkälaista esileikkiä haluaisit ennen seksiä, jos sitten saisit nopeammin orgasmin. Ei homma toimi tyyliin "yksi orgasmi ja heti kiitos."
Luitko koko ketjun? Kerroin aiemmissa viesteissäni, että mies osaa antaa minulle orgasmin sormillaan. Ja olen tietenkin monta kertaa miehelle sanonut millaista esileikkiä haluan ja kertonut miten saan orgasmin, hän on myös itse sen todennut koska osaa siis antaa minulle orgasmin jos vain malttaa. En osaa laueta kahdessa minuutissa kuitenkaan vaikka miten jännittäisin lantiolihaksiani. Frigidi myöskään en ole. AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, joka tätä ehdotti, mutta itse saan yhdynnässä vain, jos olen itse päällä. Voin itse säädellä tarkkaan sen, mihin paine tulee ja millä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, joka tätä ehdotti, mutta itse saan yhdynnässä vain, jos olen itse päällä. Voin itse säädellä tarkkaan sen, mihin paine tulee ja millä tavalla.
Olen tosiaan 39-vuotias, ja koko aikuisikäni yrittänyt eri tavoilla opetella saamaan yhdynnässä:) . En ole oppinut, mutta ehkä opin joskus vielä. Mutta kun parikymmentä vuotta olen kuitenkin osannut laueta sillä että mies sormillaan tai suullaan antaa minulle orgasmin, niin mielelläni sellaisen haluaisin, vaikka samalla opettelisin yhdynnässäkin laukeamista. AP.