Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isompi lapsi päivähoitoon, äiti pienemmän kanssa kotona

Vierailija
22.09.2017 |

Tämä on siis meidän perhe. Mitä mieltä olette?
Pienempi juuri 9kk isompi 3,5 vuotta.
Olen halunnut hoitaa lapset kotona ja minulla onkin ollut siihen rahatilanteen puolesta mahdollisuus. Nyt kuitenkin tuntunut, että isompi lapsi kaipaisi enemmän seuraa ja tekemistä mitä voin itse tarjota.
Hän aloittaa siis päivähoidon kolmena päivänä viikossa ja noin 7 tuntia päivässä.
Onko tämä yhteiskunnan rahojen tuhlausta ja äidin laiskuutta. Voisinhan viedä puistoihin ja kerhoihin itsekin.. en vaan oikein itse viihdy perhekerhoissa jne niin päädyin päivähoitoon.

Kommentit (584)

Vierailija
581/584 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä hieman ottaa kupoliin kun lähipäiväkotiin ei mahdu lapsi hoitoon, kun alle 3v hoitopaikat vie lattemammojen taaperoikäiset, joiden paikka EI OLE PÄIVÄKODISSA! Kuskataan me työssäkäyvät vanhemmat sitten lapset ympäri kaupunkia ja pidennetään näiden hoitopäiviä ennestään. Jos pidät alle 3v lasta virikehoidossa niin olet itsekäs munapää, muista se.

Just näin. Pienissä kunnissa nostetaan kiinteistöveroprosenttia, että pystytään maksamaan virikehoito turhanpäiten-hoidattajien lapsille, suora tulonsiirto eläkeläisiltä lattekansalle.

Vierailija
582/584 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin eläkkeisiin menee paljon enemmän rahaa nykyveronmaksajilla kuin mitä johonkin virikehoitoon. Eläkeläiset ovat saamapuolella ja nuoret aikuiset eläkkeiden maksajia, joiden oma eläke on sidottu siihen, haluaako se nyt päivähoitoikäisten sukupolvi kustantaa eläkkeitä aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/584 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yleinen mielipide mikä tahansa, suosittelen jokaista kuuntelemaan oman perheensä tarpeita. :) Tämmöset keskustelut on yhtä tyhjän kanssa. Mieltä voi olla mitä tahansa, tehkää silti miten lystää.

Vierailija
584/584 |
04.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä. Miksi pitää lisääntyä jos ei kertakaikkiaan jaksa olla _omien_ lastensa kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi