Hyvän näköiset mies lääkärit ahdistavat
Onko kohtalo tovereita? Suorastaan pelkään lääkärille menoa koska voi olla vastassa komea lääkäri. Aiempi keskusteluni poistettiin :(
Kommentit (91)
Ei ahdista enää keski-iän ylittäneenä kolmen lapsen äitinä. Ihmisvartalon tutkiminen on lääkärin työtä.
Et kuulosta kovin sairaalta, jos ehdit vastaanotolla miettiä lääkärin hyvännäköisyyttä.
Mä juttelen komeiden miesten kanssa aina mielelläni. Onhan se ikävä ku ite on läski ja vielä jotain riesaa, mutta niille se on vaan työtä.
Vierailija kirjoitti:
VARAA AIKA NAIS LÄÄKÄRIIN.
Myös naislääkäri on yhdyssana. Opetelkaa nyt, hyvät ihmiset, edes perusasiat ennen kuin kirjoittelette tänne tai minnekään muualle.
Kyllä voi päivystyksessäkin sanoa että haluat vain naislääkärin, itse tein näin uskonnollisista syistä ja se on lakiin määrätty oikeus potilailla. Toki jos olisi vakava tilanne niin ei kai odoteltaisi sopivaa lääkäriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi kun en ole nero vaan ihan normaali amiksen käynyt. Mulla on myös dyslexia T: AP
Olen minäkin käynyt vain ihan "normaalin" amiksen ja osaan silti yhdyssanat.
Sulla ei varmaan ole kuitenkaan dysleksiaa (lukihäiriötä), kuten ap:llä. Ymmärrätkö, että se aiheuttaa kirjoittamisen vaikeutta? Vähän ymmärrystä nyt.
Yhdyssanat ovat opeteltavissa. Lukihäiriö ei selitä niiden osaamattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa mennä miespuoliselle kassallekin. :D
Mun kohdalle ei ole vielä koskaan osunut komeaa lääkäriä. Siis, ei ikinä. Miten mä oonkin onnistunut välttämään ne, kun taas ap'llä niitä on riesaksi asti?
Eipä tule kiinnitettyä lääkärin ulkonäköön muuta huomiota kuin käsien puhtaus. Olen yleensä niin kipeänä kun menen lääkäriin, että en hätkähtäisi vaikka itse kaksisarvinen istuisi tietokoneen edessä.
Minua ärsyttää, jos lääkäri on joku ulkkis joka puhu vähä hoono soomi. Koeta siinä sitten saada apua vaivoihin, kun toinen ei edes ymmärrä kieltä.
Vierailija kirjoitti:
No anteeksi kun en ole nero vaan ihan normaali amiksen käynyt. Mulla on myös dyslexia T: AP
Yhdyssanat eivät ole mikään lukion juttu. Vai lintsasitko äidinkielentunnit peruskoulussa?
Kamalin oli komea mieshammaslääkäri. Ja hampaani ovat vielä tosi huonossa kunnossa. Olo oli kamala.
Paksusuolen tähystykseen olisin mielelläni huolinut kauniin naislääkärin. Mieslääkärin suorittamana se oli hivenen kiusallista ja toimen jälkeen jutellessa lievää vaikeutta oli havaittavissa, lääkäri ei pystynyt katsomaan edes silmiin sen yhteisen ja intiimin session jälkeen. M30
Yhdellä terveyskeskuskäynnillä komea nuori ja hyvin asiallisena esiintynyt mieslääkäri pyysi yhtäkkiä minua riisumaan kengät ja sukat ja tutki varpaani yksi kerrallaan huolellisesti.
En tiedä, miten liittyi vaivaani, kun olin liian äimistynyt kysymään syytä, lisäksi olin yläosa vain rintaliiveissä hänen juuri kuunneltuaan stetoskoopilla...
Tämä ei tosin varmaan ap.tä auta.
Y. Keski-ikäinen rouva
Vierailija kirjoitti:
Paksusuolen tähystykseen olisin mielelläni huolinut kauniin naislääkärin. Mieslääkärin suorittamana se oli hivenen kiusallista ja toimen jälkeen jutellessa lievää vaikeutta oli havaittavissa, lääkäri ei pystynyt katsomaan edes silmiin sen yhteisen ja intiimin session jälkeen. M30
Tuo on rasuttavaa, kun juuri lääkärin pitäisi olla se relampi osapuoli.
Samaa kokenut.
Näistä tulee väkisin mieleen av-ketjut, joissa väitetään kivenkovaan, että miesgynet eivät tunne muka mitään tutkiessaan naisten alapäitä. Jos ja kun muutkin lääkärit osoittautuvat ihan inhimillisiksi, niin miksi juuri miesgynet olisivat poikkeus. Retorinen kysymys.
Olin joskus 16-vuotiaana pikkukylän tk:sta menossa hakemaan e-pilleri-reseptiä. Vastassa oli nuori hyvännäköinen krapulainen mieslääkäri. Vanha viina haisi ja tuntui että hän voi todella pahoin. xD Oli elämäni ensimmäiset pillerit eikä ottanut papakoetta tai tehnyt sisätutkimusta, vaikka luulin että aina tehdään ensimmäisten pillereiden yhteydessä. Varmaan ajatuskin pllun ronklaamisesta teki hänelle pahaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, suurin osa jonottaa silmätautien poliklinikalle. Itselläni oli kiire, ja olen saikulla tällä hetkellä.
Okei. Iso kiitos! Tiedättekö voiko julkisella toivoa lääkärin olevan nainen jos soittaa tuonne omalle terveysasemalle asiassa joka ei ole kiireellinen? Että jos saisi ajan ja ei tartteisi päivystykseen lähteä T: AP
Julkisella voi toki toivoa naislääkäriä. Miksi sinä päivystykseen menet, jos ei ole päivystysasia.
Vähän eri asia joku kampaaja kuin lääkäri. Ei minua mieslääkäri haittaa, jos vaiva on joku tyyliin nyrjähtänyt nilkka. Mutta jos on vähänkään nolo tai intiimi vaiva niin mieluimmin nainen ja vanha nainen. Gynen jutuissa tuntuu ettei mies voi osata hoitaa yhtä hyvin kuin nainen, joka esim oletettavasti itsekkin tietää millaisia kuukautisvaivat on tai synnytyksessä, osaa samaistua, jos on itse synnyttänyt. Mitä vanhempi lääkäri niin sen parempi, koska ovat jo nähneet paljon. Nuoret eivät välttämättä ole eivätkä osaa suhtautua niin kuin kuuluisi. Erikoisemmat ja tietyn vaivan ensimmäiset potilaat jää kyllä mieleen ja lääkärit niistä keskenään puhuu, vaikka kuinka tahtoisitte uskoa muuta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on rasuttavaa, kun juuri lääkärin pitäisi olla se relampi osapuoli.
Samaa kokenut.Näistä tulee väkisin mieleen av-ketjut, joissa väitetään kivenkovaan, että miesgynet eivät tunne muka mitään tutkiessaan naisten alapäitä. Jos ja kun muutkin lääkärit osoittautuvat ihan inhimillisiksi, niin miksi juuri miesgynet olisivat poikkeus. Retorinen kysymys.
Olet kokenut samaa, silti saat paremmat peukut kuin edellinen mieskirjoittaja. Sukupuolella on aina väliä, joka asiassa.
Sulla ei varmaan ole kuitenkaan dysleksiaa (lukihäiriötä), kuten ap:llä. Ymmärrätkö, että se aiheuttaa kirjoittamisen vaikeutta? Vähän ymmärrystä nyt.