Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän näköiset mies lääkärit ahdistavat

Vierailija
22.09.2017 |

Onko kohtalo tovereita? Suorastaan pelkään lääkärille menoa koska voi olla vastassa komea lääkäri. Aiempi keskusteluni poistettiin :(

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanteessa ahdistaa? Kuinka vanha olet? Varasin kerran terveysasemalle ajan ihotautilääkärille selässä olevien luomien takia ja sitä varatessani kuulin lääkärin nimeksi Janna. No ei ollut Janna vaan Janne, nuorehko komea ja hymyilevä mieslääkäri. Hieman siinä tuli olo, että viitsiikö tässä nyt niitä rumia luomiaan selästä hänelle alkaa esittelemään, mutta asia asiana ja paitaa pois vain. Lääkäri osoittautui hyvin pätevän tuntuiseksi ja asialliseksi mieheksi ja tilanne ei ollut loppujen lopuksi ollenkaan tylsä. Mietin sen jälkeen tilannetta ja naureskelin siitä työkaverillekin, että harvoinpa tuon näköiset selkääni kauniisti koskevat ja pitäisikö tässä nyt tehdä tikusta asiaa ja varata uusi aika.

Käyn myös miesgyniksellä säännöllisesti ja kampaajani on myös aivan ihana (hetero) mies, joka todella saa minut rentoutumaan varpaita myöten pesupaikan päänhieronnassa.

Ehdotan siis ap:lle, että hän alkaa useammin käymään miehillä hoidattamassa itseään! Ainakin minä näin nelikymppisenä naisena otan siitä kaiken mukavan irti. :)

Vierailija
22/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy komeita mieslääkäreitä? Paikkakuntaa kehiin vain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi kun en ole nero vaan ihan normaali amiksen käynyt. Mulla on myös dyslexia T: AP

Olen minäkin käynyt vain ihan "normaalin" amiksen ja osaan silti yhdyssanat.

Vierailija
24/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tulin terkkarista ja vastassa oli komeampi versio Ryan Goslingista. Oli kyllä jotenkin surkea olo koko asioinnin ajan.

Komeampi versio Ryan Goslingista... Muistuttiko hän siis Paavo Arhinmäkeä?

Vierailija
25/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kohtalo tovereita? Suorastaan pelkään lääkärille menoa koska voi olla vastassa komea lääkäri. Aiempi keskusteluni poistettiin :(

Minua häiritsee se, ettet sinä osaa yhdyssanoja. Kertaapa hieman kielioppia, jookos?

Vierailija
26/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerro siinä sitten vähänkään nolommista aiheista, kun naama muistuttaa väriltään paloautoa, silmät tiukasti lattiassa, huulikin alkaa väpättää, kohta on kyyneleet silmissä.

Vierailija
27/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tulin terkkarista ja vastassa oli komeampi versio Ryan Goslingista. Oli kyllä jotenkin surkea olo koko asioinnin ajan.

Siihen ei kyllä paljoa tarvita.. Gosling ei ole minkään näköinen.

Vierailija
28/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä feministit? Onko lääkärin sukupuolella tai ulkonäöllä merkitystä? Mitä jos joku mies kirjoittaisi samoin kauniista naislääkäristä?

Jos AP: lla on tuollainen ongelma, epäilen ettei se ole ainoa. Karaise itsesi, se lääkäri on lääkäri, ei tulevien lastesi isä!

Vai syrjitkö yleensäkin hyvännäköisiä ihmisiä?

Vierailija
29/91 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kerro siinä sitten vähänkään nolommista aiheista, kun naama muistuttaa väriltään paloautoa, silmät tiukasti lattiassa, huulikin alkaa väpättää, kohta on kyyneleet silmissä.

Ei se nyt noin vaikeaa voi olla! Tuollainenhan on ihan yli noloa... En ole edes kakarana ollut noin herkkis ja ongelmainen, saati aikuisena. Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
30/91 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/91 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei ole tuotakaan pulmaa. Tv. rillipää nörtti lääkärimies

Vierailija
32/91 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ruma mieslääkäri, tervetuloa tutkittavaksi.

Vierailija
33/91 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi kun en ole nero vaan ihan normaali amiksen käynyt. Mulla on myös dyslexia T: AP

Olen minäkin käynyt vain ihan "normaalin" amiksen ja osaan silti yhdyssanat.

Minullakin on ammattikoulutaustaa ja osaan yhdyssanat. Kielioppiahan opetetaan jo ihan ala-asteelta alkaen, ainakin "ennen vanhaan" (eli 1980-90-luvuilla) oli näin. 

Vierailija
34/91 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ahdistaa, jos joutuisi näyttämään intiimipaikkoja. Toisaalta lääkärit ovat nähneet kaiken, joten ahdistus on omassa päässä.

Vierailija
35/91 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet lääkärit ovat hyvännäköisiä. Ammatin vaatima fiksuus paistaa läpi ja ovat muutenkin hyviä (varmaan vähän kaikessa).

Kaikista ammateista arvostan lääkäreitä eniten.

Vierailija
36/91 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset miehet ovat oikea maanvaiva ammatista riippumatta.

Vierailija
37/91 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa riisua paita ja rintsikat komean mieslääkärin edessä kun hän haluaa sydäntä kuunnella. Olen vähän ujo ja punastun helposti 😕

N22

Vierailija
38/91 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä oli kamalaa kun komea mieslääkäri tuli laittamaan kohdunkaulapuudutteen, sitten hän vielä ähersi sitä aika kauan kun ei saanut kun toiselle puolelle. Ja hän siis ähki hiljaa siinä keskittyneenä. Yäää!!

Vierailija
39/91 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tilanteessa ahdistaa? Kuinka vanha olet? Varasin kerran terveysasemalle ajan ihotautilääkärille selässä olevien luomien takia ja sitä varatessani kuulin lääkärin nimeksi Janna. No ei ollut Janna vaan Janne, nuorehko komea ja hymyilevä mieslääkäri. Hieman siinä tuli olo, että viitsiikö tässä nyt niitä rumia luomiaan selästä hänelle alkaa esittelemään, mutta asia asiana ja paitaa pois vain. Lääkäri osoittautui hyvin pätevän tuntuiseksi ja asialliseksi mieheksi ja tilanne ei ollut loppujen lopuksi ollenkaan tylsä. Mietin sen jälkeen tilannetta ja naureskelin siitä työkaverillekin, että harvoinpa tuon näköiset selkääni kauniisti koskevat ja pitäisikö tässä nyt tehdä tikusta asiaa ja varata uusi aika.

Käyn myös miesgyniksellä säännöllisesti ja kampaajani on myös aivan ihana (hetero) mies, joka todella saa minut rentoutumaan varpaita myöten pesupaikan päänhieronnassa.

Ehdotan siis ap:lle, että hän alkaa useammin käymään miehillä hoidattamassa itseään! Ainakin minä näin nelikymppisenä naisena otan siitä kaiken mukavan irti. :)

Minäkin käyn mieshierojalla ja vaihdamme välillä sähköpostitse tuoksuöljy-vinkkejä.

Käyn naisgynellä ja naishammaslääkärissä sen takia, että naisilla on usein pienemmät kädet. Mukavampaa.

Vuosia sitten löysin aivan ihanan mieskampaajan, joka leikkasi kuin enkeli. Kaksi kertaa kävin siellä, kolmannella kerralla hänen vaimonsa olikin paikalla (kampaaja myös). Valitettavasti vaimo teki aivan hirveää jälkeä -mustasukkaisuuksissaan epäilen.

Vierailija
40/91 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taannoin jouduin käymään terkun päivystyksessä todella kiusallisen ja kivuliaan vaivan vuoksi.  Oli paise ulommassa häpyhuulessa.  Pitkään mietin josko jättäisin lääkärissä käynnin väliin kun hävetti se vaiva mutta pakko oli mennä, koska kipu oli kova ja antibiootit piti saada.  Ja oli mieslääkäri, oikein miesten valioyksilö. nuori ja komea.  Siihen ritsille vain makoilemaan että tässä tämä nyt on: paise pilussa.  Kyllä hävetti ja kiroilutti vielä pitkään session jälkeen.