Hyvän näköiset mies lääkärit ahdistavat
Onko kohtalo tovereita? Suorastaan pelkään lääkärille menoa koska voi olla vastassa komea lääkäri. Aiempi keskusteluni poistettiin :(
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus 16-vuotiaana pikkukylän tk:sta menossa hakemaan e-pilleri-reseptiä. Vastassa oli nuori hyvännäköinen krapulainen mieslääkäri. Vanha viina haisi ja tuntui että hän voi todella pahoin. xD Oli elämäni ensimmäiset pillerit eikä ottanut papakoetta tai tehnyt sisätutkimusta, vaikka luulin että aina tehdään ensimmäisten pillereiden yhteydessä. Varmaan ajatuskin pllun ronklaamisesta teki hänelle pahaa. :D
olisikohan vaikka niin ettei huoneessa ollut sänkyä?
Olen melko lihaksikas ja on hauskaa kun naislekurit ja hoitajat selkeästi vaivaantuvat kun otan paidan pois. Komeiden mieslääkäräiden suhteen en ole tätä reaktiota havainnut.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kaksi erityisen komeaa nuorta mieslääkäriä, joista molemmat hoitivat minua tai tarkastivat tilani tapaturman jälkeen. Toinen oli sairaalassa, toinen terveyskeskuksessa. Olin järkyttynyt, itkuinen ja kivuissa, mutta molemmat näistä olivat todella kilttejä, huolellisia ja empaattisia. Ylipäätään mieslääkärit ovat olleet oman kokemukseni mukaan paljon ymmärtäväisempiä kuin naislääkärit. En tästä syystä pelkää että kohdalle sattuisi mieslääkäri - saa olla komeakin!
nämä komeat ja menestyneet mieslääkärit ovat niin ihanan ystävällisiä, kilttejä ja empaattisia. En yhtään ihmettele että ovat tykättyjä ja menestyneitä.
Naiset ovat hirviöitä :( aina pahalla tuulella tai ärsyyntyneitä jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VARAA AIKA NAIS LÄÄKÄRIIN.
Ei terveyskeskus päivystyksessä voi varata aikaa erityisesti nais lääkärille. Sinne mennään ja odotetaan ja päästään sille lääkärille joka on töissä...tämä on se ongelma kun en voi köyhänä mennä minnekkään oy lääkäri taloon valitsemaan pärstän perusteella T: AP
Sinä siis valitsisit lääkärisi mieluusti naamakuvan perusteella? Miksi se naaman näkeminen on niin tärkeää?
Voi jestas, on siinäkin ongelmat... Ottaisin mielelläni jonkun viehättävä nuoren naislääkärin, vaikka joka kerta, mutta enimmäkseen siellä on jotain tympääntyneitä tanttoja.
Ymmärrän, vaikka itse olenkin päinvastainen eli minua lähinnä kiihottaa kun on hyvännäköinen mieslääkäri.
Ihanaa, kun alkaa olla omanikäisiä, komeita mieslääkäreitä ja lapsuuden lääkärileikit käy toteen.
Esim. todella kiihottavaa kun komea, omanikäinen mieslääkäri kuuntelee sydänääniä..
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kaksi erityisen komeaa nuorta mieslääkäriä, joista molemmat hoitivat minua tai tarkastivat tilani tapaturman jälkeen. Toinen oli sairaalassa, toinen terveyskeskuksessa. Olin järkyttynyt, itkuinen ja kivuissa, mutta molemmat näistä olivat todella kilttejä, huolellisia ja empaattisia. Ylipäätään mieslääkärit ovat olleet oman kokemukseni mukaan paljon ymmärtäväisempiä kuin naislääkärit. En tästä syystä pelkää että kohdalle sattuisi mieslääkäri - saa olla komeakin!
nämä komeat ja menestyneet mieslääkärit ovat niin ihanan ystävällisiä, kilttejä ja empaattisia. En yhtään ihmettele että ovat tykättyjä ja menestyneitä.
Naiset ovat hirviöitä :( aina pahalla tuulella tai ärsyyntyneitä jostain.
Kas, kun omien kokemuksieni perusteella ihan fiksuja lääkäreitä (sekä kunnallisella että yksityisellä) ovat olleet sekä naiset että miehet. Yhdenkään naishirviö-lekurin vastaanotolla en ole istunut. En tosin mieshirviölläkään. Miten mulle onkin osunut fiksuja, tosin tietty temperamentiltaan toisistaan poikkeavia lääkäreitä. Olen onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, vaikka itse olenkin päinvastainen eli minua lähinnä kiihottaa kun on hyvännäköinen mieslääkäri.
Ihanaa, kun alkaa olla omanikäisiä, komeita mieslääkäreitä ja lapsuuden lääkärileikit käy toteen.Esim. todella kiihottavaa kun komea, omanikäinen mieslääkäri kuuntelee sydänääniä..
N28
Vai lapsuuden lääkärileikit käyvät toteen? Voi sua reppanaa. Ei ne komeat mieslääkärit kumminkaan sinusta kiihotu, työtään tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko lihaksikas ja on hauskaa kun naislekurit ja hoitajat selkeästi vaivaantuvat kun otan paidan pois. Komeiden mieslääkäräiden suhteen en ole tätä reaktiota havainnut.
Kuule sikspäkki, naislekurit ja -hoitajat vaivaantuvat vain sinun unelmissasi. Ja jos vaivaantuvat, se johtuu takuulla muista syistä kuin sun lihaksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun alkaa olla omanikäisiä, komeita mieslääkäreitä ja lapsuuden lääkärileikit käy toteen.Esim. todella kiihottavaa kun komea, omanikäinen mieslääkäri kuuntelee sydänääniä..
N28
Vai lapsuuden lääkärileikit käyvät toteen? Voi sua reppanaa. Ei ne komeat mieslääkärit kumminkaan sinusta kiihotu, työtään tekevät.
Eihän se ollutkaan pointti kiihottuvatko he, vaan se, että se on _minulle_ kiihottavaa kun komea omanikäinen mieslääkäri kuuntelee sydänääniä yms.
Lapsuuden lääkärileikit olivat juurikin jännittäväää tutkimista, ei mitään seksileiccejä.
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus 16-vuotiaana pikkukylän tk:sta menossa hakemaan e-pilleri-reseptiä. Vastassa oli nuori hyvännäköinen krapulainen mieslääkäri. Vanha viina haisi ja tuntui että hän voi todella pahoin. xD Oli elämäni ensimmäiset pillerit eikä ottanut papakoetta tai tehnyt sisätutkimusta, vaikka luulin että aina tehdään ensimmäisten pillereiden yhteydessä. Varmaan ajatuskin pllun ronklaamisesta teki hänelle pahaa. :D
olisikohan vaikka niin ettei huoneessa ollut sänkyä?
Voi jestas. Vanhalle viinalle lemuava, lähes oksenteleva, pahassa darrassa oleva lääkäri....teki takuulla viimeistä työpäiväänsä lääkärinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Eihän se ollutkaan pointti kiihottuvatko he, vaan se, että se on _minulle_ kiihottavaa kun komea omanikäinen mieslääkäri kuuntelee sydänääniä yms.
Lapsuuden lääkärileikit olivat juurikin jännittäväää tutkimista, ei mitään seksileiccejä.
N28
Olen kans alle kolmekymppinen. Ei mulle lääkärillä seksi edes mielessä käy. Kun tarvitsen lääkäriä, oon aivan muun kuin seksin puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa mennä miespuoliselle kassallekin. :D
Jo on sinun elämä vaikeaa. Helpottaa, kun tulet täysi-ikäiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Paksusuolen tähystykseen olisin mielelläni huolinut kauniin naislääkärin. Mieslääkärin suorittamana se oli hivenen kiusallista ja toimen jälkeen jutellessa lievää vaikeutta oli havaittavissa, lääkäri ei pystynyt katsomaan edes silmiin sen yhteisen ja intiimin session jälkeen. M30
Paksusuolen tähystyskö miehelle mieslääkärin suorittamana "yhteinen ja intiimi sessio"? Päivän parhaat naurut sain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
N28
Olen kans alle kolmekymppinen. Ei mulle lääkärillä seksi edes mielessä käy. Kun tarvitsen lääkäriä, oon aivan muun kuin seksin puutteessa.
Ok. Itse olen hyvin mielikuvituksellinen ihminen ja kiihotun milloin mistäkin, mm. komean mieslääkärin hengityksestä korvallani ja kädestä rinnoillani, kun kuuntelee sydänääniä.
Pyöritän muutenkin aika paljon kaikenlaisia fantasioita päässäni, etenkin eroottisia sellaisia.
Ja p*nettaa lähes aina.
N28
Vierailija kirjoitti:
Synnytyksessä oli kamalaa kun komea mieslääkäri tuli laittamaan kohdunkaulapuudutteen, sitten hän vielä ähersi sitä aika kauan kun ei saanut kun toiselle puolelle. Ja hän siis ähki hiljaa siinä keskittyneenä. Yäää!!
Mullakin synnärillä tuli lääkäri imukuppinsa kanssa reisieni väliin. Mutten mä ehtiny edes reagoimaan, oliko mies vai nainen; mä keskityin itse ähertämään ja pungertamaan vauvelia ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Synnytyksessä oli kamalaa kun komea mieslääkäri tuli laittamaan kohdunkaulapuudutteen, sitten hän vielä ähersi sitä aika kauan kun ei saanut kun toiselle puolelle. Ja hän siis ähki hiljaa siinä keskittyneenä. Yäää!!
Mullakin synnärillä tuli lääkäri imukuppinsa kanssa reisieni väliin. Mutten mä ehtiny edes reagoimaan, oliko mies vai nainen; mä keskityin itse ähertämään ja pungertamaan vauvelia ulos.
Joo sä oot tollanen käytännön ihminen jonka mieli ei seikkaile, mutta yritä ymmärtää etteivät kaikki ole kuten sinä, ja hyvä niin.
Monenlaisia ihmisiä tarvitaan.