Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvän näköiset mies lääkärit ahdistavat

Vierailija
22.09.2017 |

Onko kohtalo tovereita? Suorastaan pelkään lääkärille menoa koska voi olla vastassa komea lääkäri. Aiempi keskusteluni poistettiin :(

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi joskus niin että varasin lääkäriin ajan ja lääkäri osoittautui exän veljeksi! Eipä siinä mitään, exän kanssa ero sujui sopuisasti aikoinaan ja tämän veljen kanssa oli myös aina hyvät, kaverilliset välit. Mutta oli se yllätys, vaikka toki tiesin että opiskeli silloin lääkäriksi. Onneksi oli vain käsien ihottumasta kyse. Jos olisi ollut alapäävaiva tai jotain muuta kiusallista, olisin perunut koko jutun ja mennyt yksityiselle. 

Itse vastaanotto sujui hyvin, vaihdettiin kuulumisia :). 

Vierailija
82/91 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkiksessä on vain naisia nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Tykkään oikein paljon komeista mieslääkäreistä.

Vierailija
84/91 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On elämä vaikeaa, kun komeat miehet ahdistavat, meni minne vaan. Luojan kiitos, mua ei ahdista edes meidän lähikaupan lihamestari, joka kaikilla mittapuilla on suorastaan hävyttömän komea.

Vierailija
85/91 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt mitään mutta jos ahdistelisivat niin ei kai siinä muuta kuin vaihtaa paikkakuntaa.

Vierailija
86/91 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Synnytyksessä oli kamalaa kun komea mieslääkäri tuli laittamaan kohdunkaulapuudutteen, sitten hän vielä ähersi sitä aika kauan kun ei saanut kun toiselle puolelle. Ja hän siis ähki hiljaa siinä keskittyneenä. Yäää!!

Mullakin synnärillä tuli lääkäri imukuppinsa kanssa reisieni väliin. Mutten mä ehtiny edes reagoimaan, oliko mies vai nainen; mä keskityin itse ähertämään ja pungertamaan vauvelia ulos.

Joo sä oot tollanen käytännön ihminen jonka mieli ei seikkaile, mutta yritä ymmärtää etteivät kaikki ole kuten sinä, ja hyvä niin.

Monenlaisia ihmisiä tarvitaan.

Tottakai me kaikki ollaan erilaisia ja se on hyvä se. En tosin ole erityisen käytännöllinen tyyppi; mielikuvitusta ja mielteitä riittää mullakin. Tarkoitin, että synnytyksessä yritin vain keskittyä ja saada tulosta. Oli sen verran työlästä, ettei mielenkiintoni riittänyt muualle.

Vierailija
87/91 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo nyt mitään mutta jos ahdistelisivat niin ei kai siinä muuta kuin vaihtaa paikkakuntaa.

Jos ahdistelisivat, niin mä en lähtisi; se olisi ahdistelija, joka sais piankin vaihtaa paikkakuntaa. Meidän kaupungissa pyöriskeli taannoin joku tyyppi, joka ahdisteli nuoria naisia. Poliisi sen johonkin vei, en tiedä minne.

Vierailija
88/91 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin lääkäriin kuulemaan tuomiota (oli todennäköistä että sairastaisin ei-niin-mukavaa perinnöllistä tautia). Se olikin varsinainen käynti, lääkäri ei ollut klassisen komea mutta mukavan näköinen nuori kaveri ja varsinainen showmies. Olin tilanteen takia aika masentunut ja vissiin näytin koko ajan siltä kuin olisin ollut itkuun purskahtamassa. Tavallaan tuntui hyvältä että hän jaksoi takiani vetää niin hauskaa ja tuttavallista roolia, mutta enemmän kyllä ahdisti. Lopulta paljastui, etten vastoin odotuksia sairastanutkaan sitä pelättyä tautia, ainakaan vielä. Oli ikimuistoinen käynti.

Toisella kertaa taas lääkäri oli varsinainen k***pää, töykeä ja pilkallinen. Tiuski kuin olisin ollut syypää siihen että toinen lääkäri oli tyhmyyttään kirjoittanut lähetteen siihen paikkaan. Ja kuitenkin oli vakavasta asiasta kyse, eli sain aivokasvaindiagnoosin (ei ollut neurokirurgi kyseessä). Ei edes tervehtinyt vaan istui vastaanoton alussa pitkään selin, katsoi lopulta vastentahtoisesti selkänsä taa, millainen tyyppi häntä on siinä häiritsemässä. Tämä äijä oli varmaan perinteisen käsityksen mukaan komea, mutta luonne ja käytös tekivät hänestä ruman.

Vierailija
89/91 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma kun ap:llä. :D Jos vain voin valita, valitsen aina naislääkärin tai sitten vanhemman/ei-niin-komean miehen.  

Vierailija
90/91 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri-hullu 😒

Vierailija
91/91 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä