En pidä sanasta nokare
Kommentit (93)
Olen samaa mieltä, hyi mikä sana. Tulee ihan mieleen kakkanokare. Varmaan lapsena puhuttu tolleen.
Vierailija kirjoitti:
Sipaise nokare kevytmargariinia!!! Aaargh! Sipaise kevyesti huulikiiltoa!!! Aaaaaargh!! Sipaise niin että ässä suhahtaa!
Suikale on vähän ällö, suikero taas ihan symppis. Viipale on mukava. Tulee mieleen pehmeä leipä :)
Minulle tulee viipaleesta mieleen jonkin kivantuntuisen vihanneksen kuten munakoison viipalointi. Viips vaaps vain kuuluu kun viipaleita syntyy tasaista tahtia!
Tuikkaaja kirjoitti:
Ulostautua. Hirwee.
Raskautua on myöskin ärsyttävä sana.
Omat inhokkini:
- varpaat
- kurkku
- kierukka
- mönkijä
- jörniä
- jöpöttää
- lihota
Ja se sierain.
sierain kökkäre
p...i..ll.l
u
h..u..ora
napa
pi..eru..raisu
Parisuhde
Yhdyntä
Peti
Vanna
Jumppa
Omnomnomnom ja eiku ääntä kohti :(
Oon aina inhonnu sanaa sipsi.
T: käsi perunalastupussissa
Yhdyntä. Kuulostaa ihan pöljältä, kuin kyseessä olisi vain jonkinlainen neutraali tekninen suoritus. Varsinkin "olla yhdynnässä", kuulostaa että siinä vain olla möllötettäisiin.
Sipaisu.
Sipaisu voita leivälle, sipaisu huulirasvaa huuliin, sipaisu yöööh.
Pitäiskö meidän vähän jörniä? Tuo oli aviomiehen ehdotus aina. Anyone?
Toosa, törö tai torttu (naisen alapäästä...yök)
Ottaa suihin (kuulostaa ällöltä)
Vierailija kirjoitti:
Emätin. Vihaan tuota sanaa.
Samaa mieltä. Mitä se oikein emättää?
Vierailija kirjoitti:
vetää naamaan (= syödä)
mättö
karsu (= karkki)
olla herkillä
voikkari
Karsu on just hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Voimaantua :)))))
Toinen yhtä hirveä on kipuilla. Ylipäätään kaikki psychobabble-sanat on kaameita.
Mun mielestä käly on kauhee sana.
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntä. Kuulostaa ihan pöljältä, kuin kyseessä olisi vain jonkinlainen neutraali tekninen suoritus. Varsinkin "olla yhdynnässä", kuulostaa että siinä vain olla möllötettäisiin.
Tähän kun vielä liittyy hyvin voimakkaasti ällöt sanat "siitin" ja "emätin" niin en yhtään ihmettele miten tälle asialle on keksitty monia kiertoilmauksia ja vaihtoehtoisia sanoja.
Inhoan latteita sanontoja kuten "helähtää nauruun". Monet toimittajat ja b-luokan kirjailijat käyttää tuollaisia mielikuvituksettomia sanontoja.