En pidä sanasta nokare
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Viipale
Olen samaa mieltä lähes kaikkien tässä ketjussa mainittujen sanojen vastenmielisyydestä, mutta minusta viipale on sen sijaan sympaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viipale
Olen samaa mieltä lähes kaikkien tässä ketjussa mainittujen sanojen vastenmielisyydestä, mutta minusta viipale on sen sijaan sympaattinen.
Entä suikale? Minulla se on siinä ja siinä onko ärsyttävä vai kiva sana.
Kokkare on kans jotenkin ahdistava, kakkakokkare mieleeni tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viipale
Entä suikale? Minulla se on siinä ja siinä onko ärsyttävä vai kiva sana.
Suikale... Piti oikein maistella sanaa. Se on tosiaan aika rajalla! Suikaloida on kyllä hauska, mutta sitten taas suikero (niin kuin juustosuikeroissa) on jo vastenmielinen :D
Suolalihasta tulee mieleeni yks toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tuoksutella! On olevinaan hienompi ilmaus haistelemiselle. Mulle ei tule siitä mieleen ihanien tuoksujen hienostunut nuuhkinta, vaan se, että tuoksuttelija itse tuottaa jotakin tuoksua kehollaan. Esimerkiksi hikoilee voimakkaasti tai piereskelee. :D
Mustakaan toi sana ei kuulosta siltä mitä se tarkoittaa. Tuoksuttelusta tulee mieleen hajuvesipullon tai ilmanraikastimen painelu tai muu tuoksun aiheuttaminen. Minä vähän tuoksuttelen tässä itseäni/asuntoani. Pitäisiköhän tätä tunkkaista autoa vähän tuoksutella?
Tuoksutella myös muistuttaa sanaa haistatella, vaikken osaakaan kuvitella sen tarkoittavan lainkaan samaa asiaa jotenkin hienommin.
Luin pitkään sanan härkis väärin, luulin että se oli "härskis". Ihmettelin aina, että onpa harvinaisen vastenmielinen nimi elintarvikkeelle...
Itse inhoan sanoja "poksauttaa" ja "kiksauttaa".
Sipaisu
Hipsutella
Terska (kertakaikkisen hirveä sana!)
Klitoris
+ aiemmin ketjussa jo mainitut...
Hämppi
Hämppy
Limppu
Jo aiemmin mainittu limppari
Hyi yök!
Vierailija kirjoitti:
Sipaisu
Hipsutella
Terska (kertakaikkisen hirveä sana!)
Klitoris
+ aiemmin ketjussa jo mainitut...
👍
Minusta kasvis on jostain syystä karsea sana.
Ap, mitä mieltä olet sanasta kokkare? esim. kakkakokkare.
Sipaise nokare kevytmargariinia!!! Aaargh! Sipaise kevyesti huulikiiltoa!!! Aaaaaargh!! Sipaise niin että ässä suhahtaa!
Suikale on vähän ällö, suikero taas ihan symppis. Viipale on mukava. Tulee mieleen pehmeä leipä :)
vetää merkityksissä syödä, juoda alkoholia tai esittää musiikkikappale