Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että miten ankeilta suomalaiset näyttävät katukuvassa pukeutumisen osalta

Vierailija
21.09.2017 |

Pelkkää mustaa, mustaa, mustaa eikä vahingossakaan mitään kuviota. Ehkä toisinaan oikein räväytetty jollain harmaalla. Mikä siinä on, ettei voi hankkia vaikka edes kauniin väristä syystakkia tähän masentavan harmaaseen vuodenaikaan? Kun ei. Kaikki asusteita myöten on tummanpuhuvaa. Ei tietenkään tarvitse sirkuspelleksi kenenkään ruveta siten, että kaikki päällä olisi riemunkirjavaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta villakangastakki on klassinen ja sopii sekä hameiden että housujen kanssa. Samoin mustat nilkkurit. Laukku voi olla vaikka punainen.

Vierailija
22/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää mustaa, mustaa, mustaa eikä vahingossakaan mitään kuviota. Ehkä toisinaan oikein räväytetty jollain harmaalla. Mikä siinä on, ettei voi hankkia vaikka edes kauniin väristä syystakkia tähän masentavan harmaaseen vuodenaikaan? Kun ei. Kaikki asusteita myöten on tummanpuhuvaa. Ei tietenkään tarvitse sirkuspelleksi kenenkään ruveta siten, että kaikki päällä olisi riemunkirjavaa.

Musta yhdistettynä valkoiseen luo minusta tyylikkään vaikutelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin värikkäitä vaatteita, mutta kun sellaisia ei myydä suomessa!!! Esim takkia ei voi sovittamatta netistä ostaa jos haluaa istuvan, eikä juuri housuja tai kenkiäkään. Pakko ostaa sitä mustaa, mitä täällä myydään.

Vierailija
24/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan vaatteissa laatua ja sitä, että ne kestävät pitkään. Vaatteeni ovat väriltään melko neutraaleja (musta, harmaa, beige, tummansininen), koska ne ovat värejä, joihin en kyllästy. Lisäksi vaatteiden/värien on oltava helposti yhdisteltävissä. En halua omistaa hirmuista määrää vaatteita ja uusia niitä joka vuoksi, koska kyllästyn väriin tai se ei ole muodissa. Siksi siis itselläni neutraalit "tylsät" värit. Huiveissa tosin on vähän väriä ja kuviota.

Vierailija
25/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on keltainen takki :)

Ollaan sitä niin trendikästä värikkäine vaatteineen juostaan lutkatukka liihottaen! Mikse normaalien ihmisten tavalliset vaatteet kelpaa!?

:D 😂

Vierailija
26/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on beige takki.

Mutta mitä sinua kutittaa kenenkään vaatteet? Minä en ole kertaakaan katsonut vastaantulijan takin väriä.

No kyllä se vähän voi muita kutittaa, kun syyspimeällä painellaan kanssaihmisten kiusana täysmustissa ilman minkäänlaista heijastinta. Pelkkä vaalea takki tai housut parantaisi havaittavuutta 100-kertaisesti mustiin verrattuna.

Vierailija
27/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tietyistä väreistä. Hiukseni on tummat. Virolaiset pukeutuu värikkäämmin (eikä kaikki todellakaan hutsahtaen) , suomessa näkyy paljon seinäruusuja. Espanjassa kans uskalletaan käytttää värejä.

Vierailija
28/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti kertoa millä tavalla hän kaunistaa katukuvaa pukeutumisellaan...?

Vierailija
29/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on tyylikäs väri johon on helppo yhdistää jotain muuta näyttämättä pelleltä. 

Mustaan ei kyllästy niin nopeasti kuin vaikka keltaiseen.

Vaate ei 'kulu' niin nopeasti muiden silmissä. (se nainen jolla on aina se keltainen takki)

Skandinaavinen tyyli on muotia nyt, ja siihen kuuluu 'tylsät' värit.

Suomessa on 4 vuodenaikaa, espanjalainen hankkii halvemmalla 'talvitakin' joka väriin, täällä on oltava kelille kuin kelille vaatteet.

Vierailija
30/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustaan en kyllästy, erikoisempiin väreihin saatan kyllästyä. On tullut kokeiltua vuosien varrella. En siis kovin helposti ostaisi muuta kuin mustan tai jonkun muun neutraalinvärisen päällystakin, koska pidän takkeja yleensä monta vuotta. En todennäköisesti ostaisi värikästä, vaikka olisi tarjolla. Olen töissä konservatiivisessa ympäristössä, jossa tietty pukukoodi, edustustyötä. Sen takia tulee käytettyä paljon neutraaleja ja tummia värejä. Ja myös siksi, että olen aika rintava, tumma yläosa luo pienemmän vaikutelman. Vapaa-ajan vaatteissa vähän enemmän värejä.

Yksi kaverini valittaa usein samasta asiasta kuin ap. Hän on yrittäjä ja sellaisella alalla, jossa lienee suotavaa, että häneen kiinnitetään persoonana huomiota. Sellaisessa työssä varmaan ok käyttää enemmän värejä huomioarvon takia. Minä en tosin ole koskaan kaivannut värejä omaan pukeutumiseeni tämän enempää, ihan tyytyväinen olen näin. Vaikka siis olen joskus ollut myös vähemmän konservatiivisissa työpaikoissa. 

Vierailija
31/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan sulautua massaan. Mielellään jopa taustaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi