Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että miten ankeilta suomalaiset näyttävät katukuvassa pukeutumisen osalta

Vierailija
21.09.2017 |

Pelkkää mustaa, mustaa, mustaa eikä vahingossakaan mitään kuviota. Ehkä toisinaan oikein räväytetty jollain harmaalla. Mikä siinä on, ettei voi hankkia vaikka edes kauniin väristä syystakkia tähän masentavan harmaaseen vuodenaikaan? Kun ei. Kaikki asusteita myöten on tummanpuhuvaa. Ei tietenkään tarvitse sirkuspelleksi kenenkään ruveta siten, että kaikki päällä olisi riemunkirjavaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleanpunainen collegetakki valkoisilla hihoilla :D

Vierailija
2/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on beige takki.

Mutta mitä sinua kutittaa kenenkään vaatteet? Minä en ole kertaakaan katsonut vastaantulijan takin väriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä maassa viitsi vaatteilla koreilla.  Ei ole enää mitään syytä näyttää erityisen hyvälle.

Vierailija
4/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaaleanpunainen collegetakki valkoisilla hihoilla :D

Hyvä sinä! 👍 ap

Vierailija
5/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa poiketa massasta, jos pukeutuu vähänkään värikkäämmin tai naisellisemmin, saa muilta naisilta pahoja katseita.

Vierailija
6/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli erottua kun kaikki on muut on mustaa massaa. Kävin pitkällä lomalla kaukomailla, jossa pukeuduttiin erittäin värikkäästi. Se tarttui minuunkin, ja ostin värikkäitä huiveja, joita aloin käyttämään Suomessakin. Parin kuukauden päästä lopetin niiden käyttämisen, koska ne alkoivat tuntumaan liian värikkäiltä.

Vierailija
7/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole tältäkin palstalta kuullut tarpeeksi arvosteluja, kuinka ei saa pukeutua siihen tai tähän vaatteeseen jos on sen ikäinen tai vähän tukeva. Liiallinen värikkyys ja huomionherättäminen on Suomessa noloa ja hävettävää. Sulaudu massaan vaan sinäkin äläkä yritäkään erottua joukosta!

Vierailija
8/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keltainen takki :)

Vierailija
9/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisella nuorella aikuisella on onneksi keltainen sadetakki. :)

Vierailija
10/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turvallisempi liikkua, kun ei erotu massasta. Heijastimet on tietysti asia erikseen.

Vierailija
11/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua erottua. Siksi pukeudun mustaan.

Vierailija
12/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt kirkkaan keltainen kangastakki! Tosin sitten kun tulee kunnolla kylmä, siirryn mustaan talvipomppaan.

Vierailija
13/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pukeudu AP:ta miellyttääkseni, vaan niin kuin itse tykkään. Eli yleensä mustaan.

Vierailija
14/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ainakin löytyy jos minkä väristä takkia. No,sinkkuna ja työssäkäyvänä on aikaa ja rahaakin panostaa vaatteisiin. Ja juu,voisin ostaa vaikka osakkeita niilläkin rahoilla, mutta en osta. En myöskään käy baareissa että siinäkin säästyy jo aika lailla.

Vierailija
15/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? En minä ole ainakaan asiasta jaksanut huolehtia ja ihan hyvin olen pärjännyt tämänkin asian kanssa. Oikeastaan on ihan se ja sama mitä muut pitävät päällään, en ole ikinä kiinnittänyt huomiota kenenkään vaatteisiin elleivät ne ole olleet sitten jotkut ihan karmaisevat. Usein värikkäät vaatteet ovatkin sellaisia ja näyttää, että tyyppi olisi ihan maalta kaupunkiin hypännyt maalaishiiri.

Vierailija
16/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki takit on mustia (samoin kuin syys/talvikengät). Ihan vaan sen takia, ettei tarvitse miettiä mikä sopii minkäkin vaatteen kanssa. Neuleita olen kyllä alkanut värikkäämpinä ostaa (viimeisin persikan värinen).

Vierailija
17/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan häiritse toisten värikkäät vaatteet. Äitinä ja lastenhoitajana tummat vaatteet on järkivalinta; niissä ei näy lika eikä pinttymät joita tulee väistämättä esim saumoihin/ hihansuihin.

Vierailija
18/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on keltainen takki :)

Ollaan sitä niin trendikästä värikkäine vaatteineen juostaan lutkatukka liihottaen! Mikse normaalien ihmisten tavalliset vaatteet kelpaa!?

Vierailija
19/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti tykkään mustista vaatteista ja siksi käytän niitä. En ymmärrä miksi pitäisi pukeutua tavalla, josta ei itse tykkää :D

Vierailija
20/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän niitä hankkisi värikkäitä vaatteita? Ei ole meiän kylän kitumarketissa eikä ison kirkonkaan kaupoissa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän