Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikään ei ole niin ihanata kuin koko päivän loskaisessa mettäsä rämpiminen

Vierailija
20.09.2017 |

Mie RAKASTAN luontoa! Ihanata sielä mettäsä ku on hiukan räntää mie niin naatin!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/48 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WITTU UP! Tollaisestahan te maalaiset just ”naatitte”!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka on loskaa? Nyt on syyskuu.

Vierailija
4/48 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisade ei ole loskaa

Vierailija
5/48 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaninta on viikon piippukuuri sohvalla. Kun tv-shop alkaa vaikuttaa hyvältä ohjelmalta voi annostuksen katsoa olevan kohdillaan. Sitten jaksaa taas jonkin aikaa ankeaa arkea.

Vierailija
6/48 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten pitäisi nauttia? Kauppakeskuksissa pyörimisestä, turhanpäiväisen tavaran ostamisesta, kaupungilla päämäärättömästi vaeltamisesta, kotona betonilähiössä möllöttämisestä? Huvittaa oikein, kun kaupunkilaisia ärsyttää se, ettei maalaisia kiinnostaa pätkääkään kaupunkien "mahdollisuudet" tehdä mitä haluaa. Olen itse ne mahdollisuudet kokenut ja todennut, että ne on pelkkää harhaa. Missään en ole niin vapaa tekemään mitä haluan kuin maalla. En ikinä palaisi kaupunkiin. Ja mitä aloittajan aiheeseen metsästä tulee, niin voisin viettää kaikki päivät luonnossa metsän keskellä, jos se vain olisi mahdollista. Sadekin tuntuu ihanalta metsässä, kun vain varustautuu oikeilla vaatteilla.

Vierailija
7/48 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Mettäsä*.

Vierailija
8/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kuravehkeet päälle ja kaatosateessa metsään? Ilman niitähän on aivan läpimärkänä. No ainakin raitista ilmaa saa.

Vierailija
9/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä loskaa nyt jo on?

Vierailija
10/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin luontoihmisenä nautin myös säässä kuin säässä luonnossa liikkumisesta, mutten ymmärrä miksi siitä pitää tehdä niin suuri numero. Ja etenkin kyseenalaistaa muiden mieltymykset. Kaikki eivät pidä luonnosta tai kaupungeista.

Vierailija
11/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mehttään voi nyt mennä. Täällä hirvikärpäset pilannu koko touhun. Ja karhut tulee päälle. Katotaan sitte lokakuussa jos pakkasia. Kameran kanssa liikkuminen kivaa.

Vierailija
12/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan kaupunkilainen ja minäkin nautin metsäkävelystä kosteassa säässä. Ei räntää, ei kylmää sentään (kuten ilmeisesti ap:llä). Eikä kaatosadettakaan,m kiitos.

Mutta se hapekas ilma, hyvät tuoksut, hämäryyden eri sävyt. Ja se raukeus kun tulee kotiin. Ja punaiset posket. :)

Vierailija
13/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin luontoihmisenä nautin myös säässä kuin säässä luonnossa liikkumisesta, mutten ymmärrä miksi siitä pitää tehdä niin suuri numero. Ja etenkin kyseenalaistaa muiden mieltymykset. Kaikki eivät pidä luonnosta tai kaupungeista.

Entä jos sataa kaatamalla? Mitä laitat päällesi, eikö sulla ole kaikki ulkoiluvaatteet läpimärkinä? Mulla ainakin kaikki kastuu läpimäräksi alusvaatteita myöten jos lähden tuulipuku päällä kaatosateessa metsään vaikka on kuinka vettähylkivät vaatteet. Vai onko sulla ihan jotkut kumiset sadetakit ja housut?

Vierailija
14/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loskainen? Ei siellä vielä ole räntää satanut.

Vierailija
15/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sataa kaatamalla? Mitä laitat päällesi, eikö sulla ole kaikki ulkoiluvaatteet läpimärkinä? Mulla ainakin kaikki kastuu läpimäräksi alusvaatteita myöten jos lähden tuulipuku päällä kaatosateessa metsään vaikka on kuinka vettähylkivät vaatteet. Vai onko sulla ihan jotkut kumiset sadetakit ja housut?

No kyllä sinne kunnon sadekeliin kannattaa valita veden_pitävät_ vaatteet. Ei ihme että lasten ulkovaatteet koulussa ovat vähän suunnilleen ja sinnepäin kun useammassa ketjussa huomaa että av- mammoille sadevaatteet ovat ihan vieras käsite.

Vierailija
16/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitten pitäisi nauttia? Kauppakeskuksissa pyörimisestä, turhanpäiväisen tavaran ostamisesta, kaupungilla päämäärättömästi vaeltamisesta, kotona betonilähiössä möllöttämisestä? Huvittaa oikein, kun kaupunkilaisia ärsyttää se, ettei maalaisia kiinnostaa pätkääkään kaupunkien "mahdollisuudet" tehdä mitä haluaa. Olen itse ne mahdollisuudet kokenut ja todennut, että ne on pelkkää harhaa. Missään en ole niin vapaa tekemään mitä haluan kuin maalla. En ikinä palaisi kaupunkiin. Ja mitä aloittajan aiheeseen metsästä tulee, niin voisin viettää kaikki päivät luonnossa metsän keskellä, jos se vain olisi mahdollista. Sadekin tuntuu ihanalta metsässä, kun vain varustautuu oikeilla vaatteilla.

Pysykin siellä metässä, rämekuukkeli.

Mitä olen pusikko-Suomen muuttotappiokuntien läpi ajanut niin eipä näytä hääviltä sielläpäin.

Vierailija
17/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupunkilainen ja rakastan metsiä ja luontoa ylipäätään.

Yllätyitkö?

Vierailija
18/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet varusmies?

Vierailija
19/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämpiminen tarkoittaa yleensä vastenmielistä tekemistä.

Vierailija
20/48 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä viittitäis taas yleistää. Täällä on nimittäin yksi ex-maalainen. Asuin maaseudulla ekat 20v. ja nyt olen asunut onnellisesti kaupungissa toiset 20v. Mua ei sais maalle enää millään, en halua. En kaipaa sieltä mitään. Kaupungissa on paljon kivempaa. Olen maaseudun kokenut ja todennut että siellä ei ole mitään mitä kaipaisin. Kaupungissa olen paljon vapaampi, kukaan ei kyttää, kukaan ei puhu selän takana. Kaupungista löytyy just sen verran puita ja luontoa kuin mitä minä tarvitsen. Ja oikeesti koko maaseudun rauha ja ihanuus on pelkkää harhaa. Siellä on vittumaista asua ja elää. Ihan perseestä. Ainakin siellä tuppukylässä missä minä asuin. Onneksi pääsin pois. Niin että kaikki maalaiset ei suinkaan ajattele maaseudun olevan onnela vaan osa meistä todellakin halus ja lähti sieltä maaseudulta pois eikä kaipaa takaisin.