Seksiä kerran kuussa - onko meitä tällaisia pariskuntia paljon?
Eli tällaiseksi on seksielämä mennyt viimeisten viiden vuoden aikana; seksiä on viime vuodet ollut aika tarkalleen kerran kuukaudessa. Syitä varmasti on jokaisella erilaisia, mutta kiinnostaisi oikeasti tietää, kuinka yleistä tämä on? Olemme muuten ihan tavallinen, onnellinen perhe, mutta seksi ei vaimoa vain tämän enempää enää kiinnosta.
Kommentit (88)
Kake kirjoitti:
Seksittömässä tai kerran-kuussa suhteessa ei mielestäni ole kysymys vain "seksin vähyydestä" tai siitä, että ei muka voisi redusoida viettiään sooloilemalla.
Haluan, että parisuhteessani on intohimoa ja että saan tuntea itseni halutuksi. Että myös naiseni tekee joskys aloitteita tai lähtee mukaan kepeään eroottiseen kiusoitteluun. Ja että saan kertoa naiselleni, että himoitsen häntä - ilman, että se heti aiheuttaa hänessä ahdistusta tyyliin "joko se taas ajattelee sitä seksiä".
Nimenomaan tuo "saan tuntea itseni halutuksi"!!!! Mielestäni tähän aivan jokaisella pitäisi olla oikeus!
Parissa parisuhteessa mies on sanonut että kokee sen loukkaavana jos teen aloitteen joten en ole tehnyt. Olen vain odotellut koska seksi miestä kiinnostaa ja hoidellut itse itseni. Olihan se sillä tavalla ikävää kun sänkyyn tulijoita olisi ollut ovista ja ikkunoista mutta omaa miestä ei kiinnosta. Sitten kun miestä "haluttaa" niin panet jotain liikkumatonta lahnaa tai toinen pökkii aneemisesti takaapäin muutaman minuutin, eikä edes koske. Sitä iloa sitten piti odotella monta viikkoa, joskus parikin kuukautta.
Meillä oli suunnilleen tuon verran, tai vähemmän useita vuosia. En enää jaksanut sitä pihtaamista ja erosin. Ollut upeaa huomata että seksistä pitäviä ja minusta syttyviä naisia on olemassa. Viimeisen vajaan puolen vuoden aikana saanut enemmän seksiä ja läheisyyttä kuin sitä edeltäneiden 15 vuoden aikana yhteensä.
Ollaan viimeksi vaimon kanssa pantu tuossa elokuun alussa. Viime vuonna noin 6 varmaan yhteensä.
Ollaan kuusikymmentä täytetty ja noin kaksi kertaa viikossa aika säännöllisesti rakastellaan, Viime viikonloppuna lauantai- ja sunnuntaiaamullakin oltiin. Nyt huomenna luulisin ? Halu seksiin meidän mielestämme pysyy kun sitä tekee vaan vaikkei niin aina hirveä himo olisikaan aloittaessa.Puolen viikon jälkeen aina tulee puheeksi, että jokos taas...
Kun sängyssä vähitellen kiihottuu kumpikin toisensa tarpeet ja himot jo hyvin tietäen ja saan lääkkeen avustamana erektion niin sitten vaan tyyny vaimon pepun alle, liukkaria kummallekin ja lähärissä yhdytään. .Muita asentoja hän ei halua, päällä ei osaa olla oikein ( taitolaji) , takaa ei halua, kieltä joskus ottaa ensin, siihen sitten on minun tyytyminen vaikka vaihtelua monesti haluaisinkin. Onneksi minäkin saan yleensä orgasmin. Hänelle annan sen aina tavalla tai toisella
Nainen saa kerran kuussa, minä harvemmin.
Reilut 30 vuotta kimpassa ja vielä tuo vaimo vinkuu seksiä monta kertaa viikossa. Välillä kyllä oli hiljaisempiakin aikoja. Minä pihtailen. Jotain aisurijuttuja ollaan kyllä yhdessä mietitty ja fantasioitu monta kertaa.
Seksittömässä tai kerran-kuussa suhteessa ei mielestäni ole kysymys vain "seksin vähyydestä" tai siitä, että ei muka voisi redusoida viettiään sooloilemalla.
Haluan, että parisuhteessani on intohimoa ja että saan tuntea itseni halutuksi. Että myös naiseni tekee joskys aloitteita tai lähtee mukaan kepeään eroottiseen kiusoitteluun. Ja että saan kertoa naiselleni, että himoitsen häntä - ilman, että se heti aiheuttaa hänessä ahdistusta tyyliin "joko se taas ajattelee sitä seksiä".