Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä kerran kuussa - onko meitä tällaisia pariskuntia paljon?

Vierailija
20.09.2017 |

Eli tällaiseksi on seksielämä mennyt viimeisten viiden vuoden aikana; seksiä on viime vuodet ollut aika tarkalleen kerran kuukaudessa. Syitä varmasti on jokaisella erilaisia, mutta kiinnostaisi oikeasti tietää, kuinka yleistä tämä on? Olemme muuten ihan tavallinen, onnellinen perhe, mutta seksi ei vaimoa vain tämän enempää enää kiinnosta.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voin jonakin päivänä osoittaa vaimolleni todisteet, olen pitänyt kirjaa seksikerroista viimeisen kolmen vuoden aikana. Tässä tilastot:

2015 - 14 kertaa

2016 13 - kertaa

2017 - 6 kertaa

Näistä 0 kertaa tietysti vaimon aloitteesta.

Vierailija
2/88 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta voin jonakin päivänä osoittaa vaimolleni todisteet, olen pitänyt kirjaa seksikerroista viimeisen kolmen vuoden aikana. Tässä tilastot:

2015 - 14 kertaa

2016 13 - kertaa

2017 - 6 kertaa

Näistä 0 kertaa tietysti vaimon aloitteesta.

Samaa luokkaa. Vaikka olisin aviomiehenä 9+ tai tekisin kaiken mahdollisen.

Hankin taannoin 22 vuotiaan maksullisen rakastajattaren. Ei tule niin vaaralliseksi tai kalliiksi kuin syrjähyppy ja ilmapiiri kotona on paljon keveämpi.

Pihdatkoon, pettäköön, lesboilkoon tai mitä ikinä lystää, mun puolelta on yritykset tehty.

Nussin enkeliäni niin kauan kunnes vaimo osoittaa elonmerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi vaimon kanssa v.2009.  Hermostuu jos olen kosketusetäisyydellä.

Vierailija
4/88 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 16 vuotta kimpassa ja 3- 4krt/vko. Yleensä vaimon aloitteesta. Kertaakaan ei ole kieltäytynyt.

Vierailija
5/88 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kerran kuussa. Liittyy jotenkin vaimon kuukautiskiertoon ja hormonitoimintaan, koska haluaa aina tiettynä aikana kuusta. Mutta muulloin ei yhtään. Tätä jatkunut kymmenen vuotta..

Vierailija
6/88 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin näyttää osuvan todellakin kuukautisten kanssa yhteen. Ehkä hieman useammin kuin kerran kuussa saan noin pidemmällä otannalla, mutta ei paljoa. Kertaakaan ei ole suoraan kieltäytynyt, mutta viimeiseen 10 vuoteen ole vaimo kertaakaan tehnyt aloitetta, ja usein minun aloitteet on tapettu jatkamalla sitä arkista puuhaa, mitenkään aloitettani huomioimatta. Kyllä tässä on jo oppinut olemaan ilman...

Vierailija
7/88 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö naiset lisääkö joku tietty hormoni seksuaalista halukkuutta ja erittyykö sitä tietyssä vaiheessa kiertoa enemmän kuin normaalisti?

Vierailija
8/88 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli seksiä kerran kuussa suhteen alkuaikoina, noin 19-vuotiaina. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin voi vaan miettiä, millaista olis noinkin aktiivinen ja säännöllinen tahti. Seksiä ei ole edes joka vuosi. Eikä oo lapsiakaan tähän vaikuttamassa.

No, eipä haittaa kun ollaan molemmat sellaisia ettei seksi (selvästikään) ole niin tärkeää.

Vierailija
9/88 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tahti. Muutaman vuoden sitä jaksaa ja sitten pikku hiljaa alkaa etääntyminen ja lopulta löydät itsesi sivusuhteesta. Tämä on vääjäämätön, mutta luonnollinen kehityskulku. Minäkin rakastan vaimoani sydämestäni, mutta seksuaalisuudestani en ole valmis vielä alle nelikymppisenä luopumaan.

Oikeastaan mielenkiintoista olisikin kuulla niiltä, jotka tällaisessa seksittömässä suhteessa - minusta kerran kuussa on käytännössä seksitön - elävät, miten jaksatte tsempata ja olla uskollisia?

Vierailija
10/88 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-6 kertaa vuodessa. Oltu kimpassa parikymmentä vuotta. Jokin aika sitten vaimo kysyi minulta, miksen enää suuremmin yritä häntä. Vastasin, että sain häneltä vuosia vastaukseksi ei, joten olkoon nyt tyytyväinen, kun halut menneet....

Vierailija
11/88 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa oli 2-3x vuodessa, nekin kuulemma 'säälistä.' Se vielä sanoi ettei parane vaihtamalla. No, nyt on kerran päivässä. Jo kaksi vuotta.

Vierailija
12/88 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kertaa arkisin ja 1-3 kertaa viikonloppuisin. Lomalla päivittäin.. Seksiä voidaan harrastaa pitkitetyllä esileikillä tai sitten tyyliin housut alas ja kikkeli sisään. Akti voi kestää 5min tai 2h, kaikkea tältä väliltä.

Yhdessä 17 vuotta, lapsia 1 eskarilainen.

Käytetään kaikenlaisia aikuisten leluja ja välillä ei mitään.

Tämän lisäksi huomioidaan toisiamme päivittäin suukotellen, suudellen, halaten yms.

Vierailija
13/88 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna 4-5 kertaa. Miestä ei oikeen kiinnosta/haluta. Minä haluaisin vähintään kerran viikossa. Jos työt väsyttää niin onhan vklp ja vapaat/lomat mutta ei, en jaksa enää edes tehdä alotteita.

Vierailija
14/88 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen muun mielestä on surullista, että kaikki muukin helllyys ja yhteys lopulta katoaa siihen, että toinen AINA kieltäytyy, ja seksiä on vain kun hän sitä haluaa? He, ketkä eivät ole kokeneet tätä eivät ymmärrä, miten pahalta se tuntuu.

Vierailija
15/88 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan helvetin monella on se ongelma ettei toinen osapuoli halua seksiä? Nykyisin ihmiset on niin saatanan itsekkäitä ettei siinä kiinnosta kuin oma napa ja seki on jo niin kaukana selkärangasta.

On jos jonkinmoiset selitykset miksei haluta. Aika vähän saan itsekki

Vierailija
16/88 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin! Miksi ei voi antaa vaikkei itsellä niin mieli aina tekisikään? Meillä rouva kuukautisten aikaan tarjoaa omaehtoisesti tyydytyksen suulla tai käsillä tai suihkussa. Ei tarvii vieraissa kulkea kun kotona saa kaiken haluamansa.

Vierailija
17/88 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M 58 v kirjoitti:

Viimeksi vaimon kanssa v.2009.  Hermostuu jos olen kosketusetäisyydellä.

No perhana, lähes sama täällä. Kerran vuodessa kuulemma riittää vaimolle. Koskea ei saa ellei kysy lupaa. Pallit jatkuvasti kireenä. Samoin nuppi.

Vierailija
18/88 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös kerran kuussa. Liittyy jotenkin vaimon kuukautiskiertoon ja hormonitoimintaan, koska haluaa aina tiettynä aikana kuusta. Mutta muulloin ei yhtään. Tätä jatkunut kymmenen vuotta..

Lol, haluaa vain ovuloidessa, aika kurjaa sinulle ja ilemisesti aika monelle miehelle 😞

Vierailija
19/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisinpäin. Mies ei halua. Edellisestä kerrasta yli vuosi. Mä olen hyväkuntoinen, hoikka ja estotonkin seksissä. Mä otin viime keväänä rakastajan.

Perheen arki sujuu hyvin, en erikseen haluaisi erota. Isä on lapsille tärkeä ja läsnä. Mutta mä haluan välillä vaan panna.

En kaipaa elättäjää, olen itse hyvätuloinen. En haluaa aviomiestä vaihtaa. Mä haluan vain rakastella jonkun kanssa. Mieluiten sen oman miehen kanssa, mutta kun se ei tapahdu, niin sitten jonkun toisen.

Vierailija
20/88 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kysyn, että miksi pysytte tuollaisessa suhteessa? Itselle läheisyys ja seksi (jota saisi olla kyllä omasta mielestä enemmänkin, mutta kerta-kaksi viikkoon saa nyt riittää kun mies on muuten rakas ja antaa läheisyyttä) on niin tärkeitä että lähtisin yhteisistä lapsista ja talolainoista huolimatta, jos joutuisin vuosi- tai kuukausitolkulla olemaan niitä ilman.

N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi