Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä kerran kuussa - onko meitä tällaisia pariskuntia paljon?

Vierailija
20.09.2017 |

Eli tällaiseksi on seksielämä mennyt viimeisten viiden vuoden aikana; seksiä on viime vuodet ollut aika tarkalleen kerran kuukaudessa. Syitä varmasti on jokaisella erilaisia, mutta kiinnostaisi oikeasti tietää, kuinka yleistä tämä on? Olemme muuten ihan tavallinen, onnellinen perhe, mutta seksi ei vaimoa vain tämän enempää enää kiinnosta.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, että miksi pysytte tuollaisessa suhteessa? Itselle läheisyys ja seksi (jota saisi olla kyllä omasta mielestä enemmänkin, mutta kerta-kaksi viikkoon saa nyt riittää kun mies on muuten rakas ja antaa läheisyyttä) on niin tärkeitä että lähtisin yhteisistä lapsista ja talolainoista huolimatta, jos joutuisin vuosi- tai kuukausitolkulla olemaan niitä ilman.

N29

Siinäpä kysymys? Mun mies osoittautui tunnekylmäksi. Pitäis vaan pakata ja sanoa hyvästit kun en saa tästä suhteesta enää mitään. Miehelle edes turha puhua enää aiheesta, turhaudun vain kun hän ei ymmärrä mitään tunteiden kautta.

Olen niin pettynyt ja surullinen että olen ajautunut tunnevammaseen suhteeseen....

Vierailija
22/88 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksiä kerran kuussa - onko meitä tällaisia pariskuntia paljon?"

Kehtaatkin valittaa. Minä en ole koskaan harrastanut seksiä kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli exän kanssa ehkä 5krt/v. Mun halut oli todella heikot, koska mies oli todella huono sängyssä ja toiseksi hikoillessaan haisi todella pistävälle hielle. Alkoi todella ällöttää koko touhu. Sitten meni pari vuotta kokonaan ilman seksiä ja mies meni vieraisiin ja halusi eron. Paras ratkaisu ikinä. Omat halut heräsi heti eron myötä ja hommasin kasan leluja ja opettelin koko homman itsekseni alusta alkaen. Uudessa suhteessa olinkin sitten ihan eri nainen.

Vierailija
24/88 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuinkin kerran kuussa. Ei sitä voi edes sanoa seksin harrastamiseksi. Panemista se on, en edes muista koska viimeksi pussattu. Kerran pidin melkein vuoden tauon. Ajattelin, että pannaan sitten kun vaimolla rupee tekeen mieli. Ei oo sitä päivää vielä tullut.

Vierailija
25/88 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa päivää täällä odotelllaan :(

Vierailija
26/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme lähes kuusikymppinen aviopari  ja oltu yhdessä 36 v. Seksiä on aika säännöllisesti kaksi kertaa viikossa edelleen, joskus jopa kolmekin. Ihan perusseksiähän se on, ei enää mitään ihmeellisyyksiä. Nuolen vaimoa ensin yhteen orgasmiin, jos hän niin haluaa. Jos ei, sitten hyväillään, virvon pikkuisen pepulle ja "sinnekin" pienellä vitsalla, jos haluaa, koska se kiihottaa häntä . Hyväillään ja sitten tulen päältä sisään tyyny hänen peppunsa alla. On ihanaa katsoa sitä avonaista pimppiä tyynyllä ja mennä sinne...Hän saa nuolemisen jälkeen aina sisällä toisen, muuten yhden yleensä. Hän pitää ja puristaa  pakaroistani kiinni kun nain. On se vaan aina ihanaa , kun hän voihkii alla ääneen, lantio liikkuu  ja hän voihkien kehuu kaluani isoksi ja ei se onneksi ihan pieni olekaan.Jään sisään aina orgasmini jälkeen ja hellimme.

Vierailija
27/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältä löytyy yksi pariskunta, jolla oli 8 vuotta taukoa sekstailussa, nyt vuosi menty tuolla noin 1xkk tahdilla ja siihen on tyytyminen, kun puoliso ei tee aloiteitta enkä halua että menee vonkumiseksi. Otin kyllä viikonloppuna puheeksi että häiritseekö kun aina pyydän, ei kuulemma häiritse ja tiheämpään tahtiin yritettäisi päästä.

N42

Vierailija
28/88 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täältä löytyy yksi pariskunta, jolla oli 8 vuotta taukoa sekstailussa, nyt vuosi menty tuolla noin 1xkk tahdilla ja siihen on tyytyminen, kun puoliso ei tee aloiteitta enkä halua että menee vonkumiseksi. Otin kyllä viikonloppuna puheeksi että häiritseekö kun aina pyydän, ei kuulemma häiritse ja tiheämpään tahtiin yritettäisi päästä.

N42

8 vuotta kokonaan ilman seksiä? Kävikö jompi kumpi vieraissa? Onko mies todella sairas vai mitä helvettiä? N38

Vierailija
29/88 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Minulla ei ole koskaan ollut hormonaalista ehkäisyä sotkemassa ja tasoittamassa luonnollista vaihtelua joten hormonit tosiaan menee aina samaa rataa. Minua haluttaa A.) Silloin kun ovuloin, muutama päivä ennen ja vielä yksi päivä sen jälkeen. B.) Kuukautisia ennen ja sen ensimmäisinä päivinä, mutta en tee aloitetta koska oletan ettei menkkaseksi kiinnosta miestä ja koska en voi nauttia siitä vapautuneesti tai tuntea itseäni seksikkääksi silloin (turvottaa ja rintoihin sattuu, tunteet herkässä jne.) En seurustele ettei tartte olla pihtari.

Vierailija
30/88 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tekee liiton tunteiden puolelta kuivaksi ..kylmäksi kun lemmen himo ei saa kukkia..

Ikuinen ruikuttaminen ja toisen lämmittäminen ja taas pettyminen kun ei siitä tullutkaan mitään ottaa päähän ..

Kyllä toisen arvostus laskee kun haluttas seksii ja sitä ei saa

Mun pää menee sekaisin suorastaan kun himottaa eikä saa..

Omin käsin ..ei ole mitään kuumaan naiseen verrattuna..

Rakastajan löytäminen on tuskan takana kun en käy baareissa..

Jos deitti ilmoitukseen panee rehellisesti ett olen naimisissa ei saa kyllä viestejä..

Tein ilmoituksen muutama kk sitten suomi 24 ja profiiliin haluaisin sex ..ei yhtään viestiä..

Sporttiukko otsikoksi..ei vaikuta vaikka olen hoikka..hyväkuntoinen..ym..

Ehkä kerran kaks meidän huushollissa saan naida kunhan saan houkuteltua vaimon aktiin ja saan hälle hyväiltyä ensin. Jos se ei satu nukahtaan heti saatuaan..ja mä jään viereen pureen hammasta näinkö täss taas kävi..

Tällanen on kidutusta..

Äijä 50+

Vierailija
31/88 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tällaiseksi on seksielämä mennyt viimeisten viiden vuoden aikana; seksiä on viime vuodet ollut aika tarkalleen kerran kuukaudessa. Syitä varmasti on jokaisella erilaisia, mutta kiinnostaisi oikeasti tietää, kuinka yleistä tämä on? Olemme muuten ihan tavallinen, onnellinen perhe, mutta seksi ei vaimoa vain tämän enempää enää kiinnosta.

Minulla sama tilanne, mutta pihtaavan vaimon sijaan mies pihtaa. Minä haluaisin joka ikinen päivä. Viikonloppuna monta kertaa. Mies sanoo minun olevan epänormaali. Kunpa voisimme parittaa puolisomme ;) Tasan ei käy onnen lahjat! 

Vierailija
32/88 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tee meilläkään aloitetta. Minä pyytelen ja yleensä menee sellaiset 6 viikkoa, että seuraavana kerran onnistun siinä, että läheisyys menee seksiin saakka. Mies kyllä myöntelee että voisi useamminkin, mutta niin ne kerrat sitten valuvat sormien läpi ja yhtäkkiä on taas mennyt sen 6 viikkoa. 

Vierailija
33/88 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa. Ikinä en itse suostuisi tuohon. Mä kun oon ihan kriisissä jos tulee viikon tauko, mutta yleensä siis pannaan 2-4xviikossa.

N40

Vierailija
34/88 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on mies joka haluaa vähemmän. se on aika huono asia kun mulla on vielä huono itsetunto ja toi et tulee torjutuks kun tekee alotteita ei ainakaa paranna asiaa. ollaan keskusteltu asiasta mut mies ei vaan kuulemma tarvii niin paljon seksiä... ja ei kuulemma johdu minusta. mut kuitekin jokapäivä katsoo kaikki pepputissi"uutiset" netistä ja katsoo muiden naisten kuvia. en tiedä runkkaako sillon niille kun en ole kotona ja siksi ei haluta. en ole kehdannut kysyä, koska olis hänellekki harmi jos näin ei oliskaan että epäilen moista. Sillon ku seksiä on niin se on kyllä tosi hyvää ja ollaan aika estottomia siinä. Mut sitä on vaihtelevasti n. 2krt/kk, keskimäärin. joskus pieempääkin taukoa ja joskus esim. kesälomalla oli jopa 2krt saman viikon aikana parin viikon jaksossa ja olin ihan yllättynyt. sitten se taas syksyn tullen hiipui. nyt on mennyt melkei yli kk edelliskerrasta kun ollaan molemmat oltu flunssassa.

harmitaa vähän kun ite voisin panna vaikka 2kertaa päivässä jos toinen vaan innostuis ja oon avoin kokeilee kaikenlaista... Mut ei sitä sit viiti kun toista ei kiinnosta samanlailla. Ollaan vasta joku 1,5v oltu yhdessä. eka 6kk oli tosi paljo seksiä, tyyliin aina kun tavattii. eli jopa 3krt viikossa. alko hiljenee kun muutettiin yhteen :(

Vierailija
35/88 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerran kuussa ihan maksimi. Miehelle sekin jo kova suoritus. Minä antaisin joka ilta mutta 3-4 kertaa viikossakin olisi fantastista. Itse joudun itseni tyydytettynä  pitämään.

Vierailija
36/88 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä suostutte ja tyydytte tuollaiseen parisuhteeseen? Kaltaiseni nelikymppinen perusmies saa näköjään helposti enemmän seksiä sinkkuna kuin näköjään parisuhteessa. Ja vaihtelu virkistää. Itselläni on todella korkea kynnys lähteä enää leikkimään kotia yhdenkään naisen kanssa. Tai mistä sit tietää jos joku vie totaalisesti jalat alta.

Itse erosin kuivasta parisuhteesta kun yli viisi vuotta yritin korjata asiaa ja toivoa että tilanne muuttuu paremmaksi. Jatkuva torjutuksi tuleminen teki minusta katkeran ja negatiivisen ihmisen ja viimeinkin tajusin lähteä suhteesta. Olisi pitänyt vain lähteä vuosia aikaisemmin.

Vierailija
37/88 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tai kolme vuotta mennyt nyt ilman. Yhdessä 15v ja sen aikana seksiä varmaan yhteensä 10 kertaa. Vaimo ei halua niin minkäs teet. Itseä haluttaisi joka päivä, oman käden apu alkaa puuduttamaan.

Vierailija
38/88 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

more sex kirjoitti:

Meillä kerran kuussa ihan maksimi. Miehelle sekin jo kova suoritus. Minä antaisin joka ilta mutta 3-4 kertaa viikossakin olisi fantastista. Itse joudun itseni tyydytettynä  pitämään.

Ehkä teidän ongelmanne onkin se, että sinä "antaisit"? Antaminen kuulostaa siltä että makaat lahnana ja mies joutuu yksin tekemään kaiken. Miksi et joskus olis se aktiivinen osapuoli ja ottaisi miestäsi?

Vierailija
39/88 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suunnilleen sama. Mä haluaisin useammin,  mutta mies ei innostu. Viimeksi viime sunnuntaina koitin koko päivän vihjailla, kiusoitella, sanoa suoraan, mies naureskeli ja sanoi että oon seksikäs, mutta ei sitten jaksanut koneelta nousta, ja illalla haukotellen käveli ohitseni ja sanoi että kylläpä väsyttää--> suoraan nukkumaan. Voin sanoa että v*tutti huolella.

Vierailija
40/88 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä 50

Vähän lohduttaa kun on muitakin ..tietäähän swn ett on muitakin joilla ei seksi elämä suju mutta nämä jutut todistaa sitä..

Mutt kun tulee neuvoja lähe suhteesta..

On niin paljon syitä ja yhteisiä juttuja mitkä sitoo ja tekee monimutkaiseksi eron..

On mammonaa kertynyt..monella tapaa. on alaikäisiä lapsia..ja kaikenlaisia velvotteita..

Väittäisin niin ett jos jompaa kumpaa ei kumpaa ei seksi kiinnosta voi se hiukan parantua mutta tuskin tulee sille tasolle koskaan kuin mitä se on joskus ollut..

Ite olisin niin riippuvainen ja halukas päivittäin nauttimaan mutt se on vain unelmaa..

Näkishän sen toisen aivan eri valossa kun seksiä ois ..se on suhteen liimaa...

Jotain pitäs keksii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän