Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä kerran kuussa - onko meitä tällaisia pariskuntia paljon?

Vierailija
20.09.2017 |

Eli tällaiseksi on seksielämä mennyt viimeisten viiden vuoden aikana; seksiä on viime vuodet ollut aika tarkalleen kerran kuukaudessa. Syitä varmasti on jokaisella erilaisia, mutta kiinnostaisi oikeasti tietää, kuinka yleistä tämä on? Olemme muuten ihan tavallinen, onnellinen perhe, mutta seksi ei vaimoa vain tämän enempää enää kiinnosta.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on näinpäin. Nainen ei halua. Edellisestä kerrasta yli vuosi. Mä olen hyväkuntoinen, hoikka ja estotonkin seksissä. Mä otin viime keväänä rakastajattaren.

Perheen arki sujuu hyvin, en erikseen haluaisi erota. Äiti on lapsille tärkeä ja läsnä. Mutta mä haluan välillä vaan panna.

En kaipaa elättäjää, olen itse hyvätuloinen. En halua aviovaimoa vaihtaa. Mä haluan vain rakastella jonkun kanssa. Mieluiten sen oman vaimon kanssa, mutta kun se ei tapahdu, niin sitten jonkun toisen.

Vierailija
42/88 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta yhdessä. Seksiä 3-6 kertaa viikossa, lomalla joka päivä. Huono seksielämä on usein yhteydessä muutenkin toimimattomaan parisuhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sekin vaikuttaa paljon miten muuten suhde toimii..

Jos suhde viilenee..hellät tunteet myös hiipuu..eihän siitä mihinkään pääse...

Mulle kävi niin ett kun seksiä ei saa ..tunteet jähtyy..viilenee ja se kummittelee tuolla mielessä ja toisen arvostus laskee...ei osaa enään antaa positiivisia kommentteja toisesta kun haluais seksii..

Vaimo on taas toisinpäin..pitää olla hellyyttä kivoja sanoja ..huomioita ym..

Mutt kun ne on karisseet matkalle jo kun ei ole sitä lempee...eikä se hälle passaa ett tyydyttäs mutt jos sitä ei haluta..

Mä en taas voi ajatella noin...kyllä mä olen aina valmis tyydyttään naisen jos se on sitä vailla .onhan mulla sormet..huulet..ja herää se kalukin jossain vaiheessa...

Jos nyt saisin jälkiviisaana menetellä toisin..olisin tehnyt avioehdon. ..ja vuosia sitten olisi pitänyt se rakastaja vähintään olla..

Älkää kituko tällaisissa suhteissa jotka voitte lähtee suhteesta...

Onhan se sellanen suhde jossa seksi kohtaa kumppanin ihan toista ..mutta eihän toki sekään kaikkee luonteen piirteitä paikkaa mutta antaa ymmärrystä

Ollaan käyty terapiassakin ja ne auttaa mutta pitäisi tehdä molempien muutoksia..muuten nekin menettää merkityksen..

Fiilistä pareille ja ajatuksia

Vierailija
44/88 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso voi olla niin vastenmielinen, ettei häntä halua yksinkertaisesti.

Vierailija
45/88 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kunnolla rakasteltu heinäkuussa ollessamme yhteisellä matkalla ilman kohta 3-vuotiasta iltatähteämme. Kyllä, tehtiin vielä yksi rakkauden hedelmä ja siihen meni keskinäinen rakkaus.. jos sitä sitten oikeasti enää olikaan? Kyllä aikuiselle miehelle ottaa kuukausien selibaatit rajusti quuppaan! En varmasti voi kehua itseäni "eliittirakastajaksi", kyllä ikäkin on tehnyt tehtävänsä. Joskus kuitenkin haluttaisi...

Vierailija
46/88 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso voi olla niin vastenmielinen, ettei häntä halua yksinkertaisesti.

No miksi ihmeessä kukaan haluaa olla parisuhteessa jos kumppani on vastenmielinen?

Vierailija
47/88 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks haluaa olla..

No muksut..koittaa elää niin että niillä on isä ja äiti..

Mieluinen koti..ja kumpikaan ei haluaisi lähtee tästä pois .ja toinen ei voisi lunastaa osuuttaan kun ei riitä vakuudet...ei saa riittävän suurta lainaa .

Syitä löytyy..

Vierailija
48/88 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistä jotka eivät toisistaan juuri välitä tai suorastaan halveksuu, olisi fiksumpaa muuttaa erilleen. Tuota perustelua näkee useasti että "lasten takia" .. Ihan kiva, mutta onko kukaan kysynyt niiltä lapsilta? 

Omat vanhemmat perustelivat viimeisten vuosiensa yhdessäolonsa tuolla samalla argumentilla, itse toivoin kokoajan että erotkaa nyt saatanat, ei tuossa ole mitään järkeä. 12 vuotias suoraan toivoi omien vanhempien eroa, vaikka kotona ei mitenkään tapeltu ääneekkäästi, ollu väkivaltaa tai muuta. 

Mutta ei sitä sokea, kyllä sen näkee tyhmempikin suun kautta hengittäjä, ettei nuo halua olla yhdessä.

Vierailija
49/88 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on vielä yli 15v. Jälkeen et jos on päivä taukoa niin toista ei tule. Meillä sovittu että toiselle annetaan vaikka itseä ei huvittaisi. Kyllä seksiä on saatava silloin kun haluaa. Ja jos sietää sen että toinen ei ehkä ole täysillä mukana niin antaa mennä. Jos olen kovin väsynyt niin mies joutuu käyttään kumia ettei sotke. Ja jos mies väsynyt niin Mä hoidan miehen puhtaaksi seksin jälkeen saa väsynyt ruveta nukkuun. Jos haluu saada on pakko antaa. Toisen kun ottaa huomioon niin saa myös itse näin meillä mennään. Ei lasketa mutta epäilen että n. 300 kertaa ainakin vuodessa voi olla että enemmänkin.

Vierailija
50/88 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin seksia oli kerran kk, mieheni ei halunnut useammin. Nyt on jo 3 v. ilman. Etsin rakastajaa.

Vierailija
51/88 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali kirjoitti:

Kyllä meillä on vielä yli 15v. Jälkeen et jos on päivä taukoa niin toista ei tule. Meillä sovittu että toiselle annetaan vaikka itseä ei huvittaisi. Kyllä seksiä on saatava silloin kun haluaa. Ja jos sietää sen että toinen ei ehkä ole täysillä mukana niin antaa mennä. Jos olen kovin väsynyt niin mies joutuu käyttään kumia ettei sotke. Ja jos mies väsynyt niin Mä hoidan miehen puhtaaksi seksin jälkeen saa väsynyt ruveta nukkuun. Jos haluu saada on pakko antaa. Toisen kun ottaa huomioon niin saa myös itse näin meillä mennään. Ei lasketa mutta epäilen että n. 300 kertaa ainakin vuodessa voi olla että enemmänkin.

Meillä ei varmasti ole ollu 16 v. avio vuoden aikana puoliakaan tuosta 300 kerrasta. siis yhteensä

Vierailija
52/88 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtis etsimään rakastajaa? Kerran kuussa seksiä jos sitäkään, ero pyörii päivittäin mielessä.

Vierailija
53/88 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytettävissä. ;)

Vierailija
54/88 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sir-Selostaja kirjoitti:

Kaksi ihmistä jotka eivät toisistaan juuri välitä tai suorastaan halveksuu, olisi fiksumpaa muuttaa erilleen. Tuota perustelua näkee useasti että "lasten takia" .. Ihan kiva, mutta onko kukaan kysynyt niiltä lapsilta? 

Omat vanhemmat perustelivat viimeisten vuosiensa yhdessäolonsa tuolla samalla argumentilla, itse toivoin kokoajan että erotkaa nyt saatanat, ei tuossa ole mitään järkeä. 12 vuotias suoraan toivoi omien vanhempien eroa, vaikka kotona ei mitenkään tapeltu ääneekkäästi, ollu väkivaltaa tai muuta. 

Mutta ei sitä sokea, kyllä sen näkee tyhmempikin suun kautta hengittäjä, ettei nuo halua olla yhdessä.[/quote

Ihan samaa mieltä! Toivoin koko lapsuuteni, että vanhempani eroaisivat. Ei väkivaltaa, ei kovaäänistä riitelyä mutta jäätävän kylmä tunnelma vuodesta toiseen.

Tämä vaikuttaa edelleen omiin tuntemuksiini parisuhteesta aikuisena. Vaikeaa, kun olen nähnyt mallin vain kylmästä parisuhteesta, jossa kaksi toistaan vihaavaa ihmistä jossain syyssä pysyy kuulemma taloudellisista syistä.

Vierailija
55/88 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuussa olis kyllä käytännössä seksitöntä. Meillä on seksiä 4-6 kertaa viikossa nyt kun on pikkulapsiaika ja väkisin määrä vähentynyt, kun väsyttää niin paljon.

Vähempään en tyydy. Yhdessä kohta 10 vuotta, naimisissa 3.

N34

Vierailija
56/88 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ehkä nykyään kerran kuussa. Raskaus tai pikkuvauva aikoina vuosiakin taukoa. Kun ihan pienten lasten äitinä olin itse tosi väsynyt ei seksittömyys niin paljon haitannut, vähän vaan. Koskaan en ole antanut pakkeja. Nyt kun lapset jo nukkuvat yönsä olisi kiva jos voisi seksiäkin olla useammin kun tuo kerran kuussa. Yleensä vain minun aloitteestani harrastetaan. Mies ei ehdota.

Vierailija
57/88 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mies joka alun parin vuoden ison innostuksen jälkeen laimeni täysin, niin että seksiä oli 4krt vuodessa: keväällä, kesällä, syksyllä ja talvella kerran. Sitten se väheni niin että kun keväällä sain tiesin että seuraavan kerran sitten syksyllä.

Ihan järkyttävää ja puhumisesta ei tietenkään tullut yhtään mitään. Masennuin. Tuli masennuslääkityskin.

Kun lopetin suhteen, mies hajosi ihan täysin. Itkenyt perään nyt vuoden eikä sen omasta elämästä tule mitään. Minulla järkyttävä syyllisyys, ja elämä aivan jumissa.

Kyllä voi jumalauta olla vaikeata ja tärkeätä se miten seksi sujuu, ja mitä siitä seuraa sitten kun ei suju. 

Vierailija
58/88 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saisipa sitä aitoa kalua edes kerran kuussa mutta kun ei. Mies ei jaksa, kykene tai vain ei kiinnosta. Omin avuin joudun pärjäämään. Harkinnassa on jokin fb suhde pelkällä seksillä. Melkein varma olen että sekin käy hänelle. On joskus sanonut minulle ette se järvikään soutamalla kulu. Kunhan saa itse silloin kun haluaa eli n. 6-8x / vuosi.

Vierailija
59/88 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tahti. Muutaman vuoden sitä jaksaa ja sitten pikku hiljaa alkaa etääntyminen ja lopulta löydät itsesi sivusuhteesta. Tämä on vääjäämätön, mutta luonnollinen kehityskulku. Minäkin rakastan vaimoani sydämestäni, mutta seksuaalisuudestani en ole valmis vielä alle nelikymppisenä luopumaan.

Oikeastaan mielenkiintoista olisikin kuulla niiltä, jotka tällaisessa seksittömässä suhteessa - minusta kerran kuussa on käytännössä seksitön - elävät, miten jaksatte tsempata ja olla uskollisia?

Jos vaimo ei halua niin miehen kannattaa katsoa peiliin. Sieltä se syy seksin vähyyteen löytyy. Yksikään nainen ei saa tarpeekseen hyvästå seksistä.

Varmaan jokainen pari on ensin harrastanut seksiä ahkerasti. Sitten se hiipuu ja ei pelkästään lasten vuoksi vaan koska mies ei enää huomioi tai edes huomaa naistaan seksissä. Miksi ihmeessä nainen haluaisi seksiä jos siitä ei saa mitään tai jos jotain niin

pahan mielen? Se paha mieli varmistaa se ettei enää halua.

No mitä tekee mies? Hakee raukkamaisesti itselleen seksiä muualta. Kannattaa kokonaan erota. Miksi tuollaki tavalla loukata vaimoa?

Vierailija
60/88 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-6 kertaa vuodessa. Oltu kimpassa parikymmentä vuotta. Jokin aika sitten vaimo kysyi minulta, miksen enää suuremmin yritä häntä. Vastasin, että sain häneltä vuosia vastaukseksi ei, joten olkoon nyt tyytyväinen, kun halut menneet....

Olisi kiva tietää miten vaimosi tähän reagoi?

Meillä oli vastaava tilanne. Vuosia vaimoa ei kiinnostanut ja kun aikanaan sain tarpeekseni pakeista ja niistä ei mihinkään johtavista keskusteluyrityksistäni (kaikkihan on hyvin, ei mitään ongelmaa missään) niin vähensin aloitteita aika paljonkin. Haluihin se ei minulla vaikuttanut, joten joudun hoitelemaan itse itseni. Vaimolta ei edelleenkään aloitteita kuulunut eikä edes kysellyt mitään. Meni kuitenkin pettämään kun ei kotona tuntenut itseään halutuksi?!? Nyt sitten mietitään eroa.

Valitettavasti tiedän vastaavia tapauksia useampiakin. En voi olla ihmettelemättä miten naisten ajattelutapaa. Jos itseä ei haluta, niin odotetaan miehen ymmärtävän ja kestävän puutetta ja torjuntaa. Kun osat vaihtuu, niin melko nopeasti ollaan pettämässä. Sitten itketään miten pahalta tuntuu kun ei saa tuntea itseään haluttavaksi. Pahimmillaan eivät kuitenkaan edes itse uskalla aloitteita tehdä. Monesti tämä ajoittuu siihen, että lapset on isompia (eivät koko ajan tarvitse vanhempiaan) ja nelikymppisenä moni nainen löytää seksuaalisuutena. Onko kyse siitä, että ovat vasta päässeet estoistaan ja alkavat oikeasti haluta seksiä eikä sitä halua osata/haluta pidätellä? Ovatkohan koskaan miettineen koska se mies tuntee itsensä haluttavaksi ja miten miehen pitäisi niitä jatkuvia pakkeja kestää? Vai ovatko vain niin itsekeskeisiä ettei sillä ole väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä