Tyttö aikoo jättää 18-vuotiaana ammatiikoulun kesken ja vaatii meitä takaamaan pankkilainan, jotta saisi alkaa matkavloggaajaksi
Aikoo elättää itsensä tällä ja kuulemma tarvitsisi tätä varten alkupääoman. Kuulostaako ajatus järkevältä teistä?
Kommentit (74)
No ette takaa lainaa. Maksaa itse kulunsa. Menee vaikka kaupan kassalle ensin tienaamaan.
Täytyyhän lumihiutaletta kannustaa pienyrittäjäksi!
Pah. Sano tytölle että käy koulunsa loppuun, menee töihin tienaamaan rahat matkoja varten ja tekee sitten mitä lystää, kun voi itse elämänsä rahoittaa. Millainen vanhempi edes harkitsee tuollaista ehdotusta vakavasti?
Kuulostaa multa nuorempana. Opiskelin ja sain töitä, jäin Suomeen, mutta olen matkustellut omaan laskuun. En tiedä oishan toi unelma. Ehkä unelmia kannattaa tavoitella, kerran täällä vain eletään. Vai voisiko hän lähteä Australiaan tai Uuteen-Seelantiin work&holidaylle alkuun ja katsoa miltä se meno tuntuu tuolla maailmalla?
Matka vlobbaajana tienaa 10000x enemmän kuin ammattikoululla joten go for it !
Miten tuntematon tavis voisi saada ison yleisön? Eli ei ole hyvä idea.
Taas muuan tuulentupa, kuten kallisti koulutetuilla turha-taideilijoilla!
Menisivät töihin!!!
Vierailija kirjoitti:
ISO paino sanalle VOI!
Vierailija kirjoitti:
Jos on julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Jos siinä on todella hyvä ja tarjoaa jotakin erilaista, kuten esim. Bald&bankrupt tai Kurt Caz. Valtaosa ei tienaa hevopeetä.
Tienaahan se Hellapoliisin tytärkin hyvin. Ihan tavishan sekin on eikä edes kaunis.
Sosiaalisen median influenseri... maksa mulle rahaa, ilmainen matka ja ateriat niin tulen tekemään sinne positiivisen arvostelun! Arvostelen mielelläni myös tuotteita! Lähetä mulle takaan hyvät arvostelut!
Bebehah 💕Snowflakes💕
Täyttää 18 ottaa opintolainaa, opiskelee ja lomilla matkustelee ja yrittää luoda uraa. Noita on tik-tokissa kaksi tusinaa tusinassa.
Pliis pakota lapsesi käymään ammattikoulu loppuun. Hän voi blogata siinä sivussa. Tulee olemaan vaikeaa elää ilman ammattia, jos vloggaus ei ota tuulta alleen.
No siinä on taas tän päivän päähän taputtelu -kulttuurin kasvatuksen tulos. Ziisus!
Jos se tyttärenne oikeasti POIKKEUKSELLISEN kaunis ja omaa sinnikkkyyttä ja tiettyä karismaa, niin ehkä silloin.
Nämä markkinat ovat tukossa sönköttävistä perus-camilloista.
Kysyisin vakavissani hänen yrityssuunnitelmaansa kun kerran vaatii investoijaksi. Tuohan on meinaa ihan kunnon investointi start-up yritykseen ja tottakai hänellä on siinä vaiheessa mietittynä markkinat ja teille annettava jokin osuus ja ennuste voitosta.
Käske mennä töihin. Et todella takaa yhtään mitään.