Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan joutunut perumaan tutista luopumisen?

Vierailija
05.04.2006 |

Esim. sen takia että lapsi ei nuku ja itse ollut sitämyöten niin poikkiväsynyt ettei ole jaksanut kuunnella huutoa vaan antanut tutin takaisin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi teillä on?

Vierailija
2/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme jo saaneet esikoisen viertoitettua pullosta, mutta lähdimme etelän lomalle ja mulle iski paniikki, että jos lapsi ei saakaan siellä riittävästi nestettä ja annoimme pullon takaisin. Jälkikäteen ajateltuna erittäin typerää, mutta... Lapsi oli silloin 1v9kk eli oli kyllä jo iso pullojuojaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää antako noin helposti periksi.

Vierailija
4/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauheen aikaisin yrittää vierottaa ja käy kuten tässä jokunen päivä joku kertoi, että lapsi jätti päikkärit kokonaan pois, kun tuttikin vietiin. Lapsi taisi olla 1-vuotias.

Vierailija
5/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli vähän vajaa 1,5v. Kaksi viikkoa yritettiin, mutta kun meni elämä ihan täysin sekaisin, kun lapsi ei nukkunut yöllä, ei päivällä ja huusi tutin perään aamusta iltaan , niin lopulta vaan luovutin. Olin silloin viimeisilläni raskaana, enkä jaksanut enää taistella. Silti vähän harmittaa , että annoin periksi. Nyt lapsi täytti 2v. ja ajattelin että kun ensi viikonloppuna juhlitaan synttärit , niin sen jälkeen jätetään tutit pois. Aijon " valmistautua henkisesti" siihen , että aikaa saattaa mennä viikkoja ja yritetään vaan jaksaa. Olen jopa harkinnut että jätettisiin vauvaltakin tutti pois kun on nyt puoli vuotta ja ei syö tuttia kovin paljon. Saattaa tulla aikamoinen urakka, mutta nyt tiedän sen jo etukäteen. Ensimmäisen kerran kun yritettiin esikoisen kanssa, niin olin kuullut lähes ainoastaan näitä kokemuksia että " kaksi päivää meni kiukutellessa ja sitten tutti unohtui" . Mutta seuraavalla kerralla pitää vaan pysyä päätöksessä, koska ei ole enää " varaa" ottaa takapakkia. Toivottavasti kesällä ollaan jo voiton puolella!