Oletteko viimeisillään raskaana hoitaneet yksin kaupassakäynnit yms. vai miten olette toimineet?
Kommentit (26)
Mies ei antanut mun kantaa painavia ruokakasseja loppuraskaudessa. En ole laiska, läski, invalidi tai mikään muukaan edellä kuvatuista.
Eri asia tietenkin, jos lääkäri kieltää liikkumasta, mutta muuten ei ole mitään syytä jäädä sohvalle makaamaan. Muistelen muuten, että joku tällä palstalla on kertonut menneensä pyörällä synnärille.
jos lapsi on meinannut syntyä rv 23, niin kantelu ei todellakaan ole hyväksi. Jos liikkuminen/kantelu tuntuu pahalta, silloin se myös todennäköisesti on kropan varoittelua siitä, että tulisi rauhoittaa tahtia. Ei siihen pitäisi tarvita lääkäriä sanomaan, mitä voi tehdä ja mitä ei. Jokainen tuntee sen itse ja jos tilanne vaatii, niin vastuullinen ihminen malttaa nuo muutamat kuukaudet ja järjestää asiat niin, ettei tarvitse riskeerata lastaan.
Mies on ollut töissä ja minä tietenkin äitiyslomalla, usein on tullut tilanteita, että on pitänyt mennä kauppaan ja suoriutua kaikesta muustakin yksin.
Töissäkin olin ihan siihen asti kun äippäloma alkoi. Ja kokin työ ei ole kanssa niitä kaikista kevyimpiä ammatteja, mutta mitään vaivaa ei koko aikana ilmaantunut. Niin ja toisekseen asun ja odotan yksin, joten ei paljon mies kauppa-asioissa ole auttelemassa.
Ei ne normaalit raskaudet käynnisty kauppakassin kantamisesta, taustalla on kyllä muut syyt.
Kysy vaikka lääkäriltä.