Onko nyt joku jo kesÀlomalla?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Olen lomalla jamökillÀ. En kÀy rannalla ikinÀ.
Onko kiva ilma?
KyllÀ. Työt alkavat 4.8. En itse kÀy uimassa luonnonvesissÀ, mutta lapsi tykkÀisi kÀydÀ jokirannassa, jos vain olisi lÀmmintÀ. TÀssÀ kaupungissa uimahallit ovat kiinni 15.5.-15.9.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva ilma?
Olisi hyvÀ työntekoilma: 15-16 astetta. Klapitettavaa olisi paljon, mutta ei jaksa. Siksi makaan sohvalla.
KyllÀ ja rakastan! Lenkkeilen, uin, luen ja leivon. Ihanin lomasÀÀ naismuistiin!
Oon ollut lomalla kesĂ€kuun alusta, loma loppuu elokuun alussa. SÀÀ on vĂ€hĂ€n mĂ€lsĂ€, mutta tĂ€tĂ€ tÀÀ on đ ElĂ€imille kivempaa, kun on vĂ€hĂ€n viileĂ€mpÀÀ.
Olen nyt pari viikkoa. Sitten loppukesÀstÀ vielÀ neljÀ viikkoa.
Olemme BudapestissÀ airbnb-asunnossa, minÀ opena lomalla - kuten lapsetkin - ja mies tekee puolikasta pÀivÀÀ etÀnÀ. Ihana kaupunki, valtavasti kaikkea katsottavaa ja tekemistÀ. Sunnuntaina suuntaamme Balaton-jÀrvelle vielÀ toiseksi viikoksi, jolloin miehellÀnikin on vapaata. TÀstÀ ei loma parane!
Lomalla töistÀ, Onlyfans hommat tosin kesÀllÀ
Olen lomalla. Loput sitten syksyllÀ. TykkÀÀn alkukesÀstÀ ja syksystÀ, en kuumasta sÀÀstÀ.
Lomasesonkina heinÀkuussa on taas kiva olla töissÀ, kun ei ole niin ruuhkaista aamu- ja iltapÀivÀliikenteessÀ.