Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4kk aikaa säästää jouluun

Vierailija
16.09.2017 |

Hei, sinä vanhempi, jolla rahaa ei ole liikoja. Joka haluat lapsillesi jotain pientä hyvänmielen joululahjaa tarjota. Muistathan tulevan aaton jo nyt. Se tulee tänäkin vuonna, ja lapsesi odottavat sitä. Sillä on merkitystä.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jo joululahjoja 😇

Vierailija
2/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla ihan hyvä idea ostaa jotain herkkujakin jo ajoissa, vaikka pähkinöitä tarjouksesta ym. säilyvää ja laittaa ne johonkin jouluvarastoon

Vierailija
4/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katselin tällä viikolla eräässä kaupassa mahdollisia joululahjoja,  mutta jäi vielä ostamatta. Pitää vaikka loppukuusta palata ostoksille, olisi kiva saada lahjat pois tieltä. Ja jotain suklaatakin voisi jo ostaa kaappiin. Mitä vähemmän joulukuussa rahanmenoa ja muistettavaa, sitä parempi.

Vierailija
5/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma jouluvarasto kuulostaa kyllä hyvälle! Sinne lahjat ja kaikkea säilyvää.

Vierailija
6/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusinat, karkit puuroriisi, jauhot, lahjapaperit, teipit, nauhat, ym.

Vierailija
7/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukautta.

Vierailija
8/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette siis meinaa viettää sitä ennen kenenkään syntymäpäivää, halloweenia, isänpäivää ettekä itsenäisyyspäivää?

Vierailija
9/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette siis meinaa viettää sitä ennen kenenkään syntymäpäivää, halloweenia, isänpäivää ettekä itsenäisyyspäivää?

Lapsien syntymäpäiville riittää max 10e lahja, aikuisen ei juhlita, Halloween on täysin turha juhla jota vaan wannabet juhlii, isänpäivänä lapset väkertää itse isälleen jotain ja minä teen tarjoilut ja itsenäisyyspäivää ei juhlita.

Vierailija
10/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsien syntymäpäiville riittää max 10e lahja, aikuisen ei juhlita, Halloween on täysin turha juhla jota vaan wannabet juhlii, isänpäivänä lapset väkertää itse isälleen jotain ja minä teen tarjoilut ja itsenäisyyspäivää ei juhlita.

Lisään että siis lapsien kaverien lahjoihin ja kaveri aikuisten. Meidän oman perheen synttärijuhlat on kaikki juhlittu elokuun loppuun mennessä

Vierailija
11/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on juhlista ainoa, johon ihmiset hakevat edeltä apua, lahjakortteja eri tahoilta ruokaan ja lahjoihin. Juhlan viettoon.

Vierailija
12/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsin tämän kuun palkan tullessa käyttötililtäni Säästöpossutilille 300 euroa joulua varten, lisäksi veronpalautuksia tulee pari sataa joten niillä saan joulun katettua. 

Vierailija
13/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään että siis lapsien kaverien lahjoihin ja kaveri aikuisten. Meidän oman perheen synttärijuhlat on kaikki juhlittu elokuun loppuun mennessä

Ja ajattelit, että perheet, joissa kaikilla on loppuvuodesta syntymäpäivät, eivät tarvitse kakkua tai lahjoja?

Vierailija
14/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä rahaa olisi nyt säästettäväksi?

Oliko tää kiero kerää marjoja ja myy ne ketju?

Vierailija
15/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jouluihminen, joten aloitan ajoissa. Kuitenkin se joulun valmistelu joulukuussa kuuluu siihen ihanaan tunnelmaan. Tykkään kierrellä ostoksilla, paketoida lahjoja jne... Näin syksyllä säästän rahaa ja ostan alennuksista vain erittäin hyvät lahjalöydöt.

Vierailija
16/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On neljätonnia säästössä joulua varten. Se riittänee?

Vierailija
17/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, sinä vanhempi, jolla rahaa ei ole liikoja. Joka haluat lapsillesi jotain pientä hyvänmielen joululahjaa tarjota. Muistathan tulevan aaton jo nyt. Se tulee tänäkin vuonna, ja lapsesi odottavat sitä. Sillä on merkitystä.

Tosi fiksu ois aloittanut jo tammikuussa.

Vierailija
18/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvitse säästä jouluun, ei se aiheuta ylimääräisiä kustannuksia.

Vierailija
19/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hakeutua paikalliseen Hope-toimintaan mukaan tai jos paikkakunnallasi joku muu toimija kerää joululahjoja vähävaraisille. Toiminnassa olevat vapaaehtoiset saavat ottaa paketeista itselleen parhaat päältä.

Meidän kylän vastuuhenkilö kunnostautuu myymällä kalleimmat pimittämänsä paketit torissa ja rahoittaa sillä muut omat jouluhankintansa. Kukaan ei puutu asiaan kun tiedetään hirveäksi valittajaksi ja ottaa hampaisiinsa ihmiset, jotka ovat kanssansa eri mieltä.

Eipä tosin kovin moni paikallisista enää lahjoita mitään tuohon keräykseen.

Vierailija
20/129 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne estää jouluksi säästämisen? Onko aina pakko laittaa kaikki ylimääräinen menemään, kun on joku juhla vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi