Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskokaa siskot nyt. Mies tekee kyllä aloitteen jos on riittävän kiinnostunut.

Vierailija
15.09.2017 |

Älkää etsikö merkkejä ja merkityksiä. Älkää toopeilko ihastuneena. Se mies kyllä huomaa teidät jos on huomatakseen. Se voi aluksi flirttailla ja jos jää siihen, unohtakaa. Jos taas mies haluaa hän kyllä siitä etenee. Nopeasti.

Kommentit (185)

Vierailija
41/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiellä kyllä minä hyvin todennäköisesti lähestyn tai otan yhteyttä naiseen, joka vaikuttaa tai valikutti minusta kiinnostavalta. Mutta arvostan silti niin naisessa kuin miehessä omaaloitteellisuutta ja kykyä ryhtyä toimeen. Toisin neuvoni, jos nainen (tai mies) olet itse kiinnostunut miehestä (tai naisesta) , niin miksi käyttäisit aikaasi vain odotteluun kun voist toimia myös itse.   

Aloitteellinen nainen ottaa maskuliinisen roolinn, joka rikkoo seksuaalisen vetovoiman miehen ja naisen väliltä. Miehet kyllä sanovat että olisi ihanaa jos naiset tekisivät alotteita, mutta se latistaa tunteet ja vetovoiman vaikka imarteleekin miehen egoa. Niin moni  nainen on turhaan uskonut että voi olla aloitteellinen ja jopa jahdata miestä ja sitten päätyy itkemään yksinään sydänsurujaan kun mies menettääkin kiinnostuksensa.  Naisen ottaessa miehen roolin hän ikään kuin emotionaalisesti kastroi miehen. Se ei vaan toimi sillä tavalla, ei ole koskaan toiminut. Miljoonien vuosien evoluutiota ei voi vain pyyhkiä pois sillä että "ois ihan kiva jos naisetkin tekis alotteita".

Hevonpaskaa soperrusta. Naisen ei kuulu tehdä aloitetta. Sen tekee mies. Nainen voi valita tämän miehen. Miehelle riittää kun saa jonkun. Näin se menee ja on aina mennyt.

Vierailija
42/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies josta pidän paljon ei tule koskaan tekemään aloitetta tutustumiseen.

Ensinnäkin, tarvitsisi olla kiinnostunut minusta, mutta olen ruma nainen, joten ei kiinnostu. Lisäksi on vielä työpaikka paineet jotka estää. Pidän hänestä itse kuitenkin niin paljon etten ikinä munaisi häntä tekemällä jotain aloitteita. En myöskään stalkkaa hänen somenäkyvyyttä tai muuta. Haluan naisena myös säilyttää kasvoni, ne rumatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee. Poikkeuksena miehet, jotka ihastuvat vasta pidemmällä tutustumisella eivätkä helposti tutustu kehenkään tai ovat ihmispelkoisia, estyneitä persoonia tms.

Vierailija
44/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, tarvitsisi olla kiinnostunut minusta, mutta olen ruma nainen, joten ei kiinnostu. Lisäksi on vielä työpaikka paineet jotka estää. Pidän hänestä itse kuitenkin niin paljon etten ikinä munaisi häntä tekemällä jotain aloitteita. En myöskään stalkkaa hänen somenäkyvyyttä tai muuta. Haluan naisena myös säilyttää kasvoni, ne rumatkin.

Vähän samankaltainen tilanne, tosin hakeutuu seuraan, aika hienovaraista flirttailua ja katselee hymyillen välillä niin että sen silmätkin hymyilee. Mutta aloitetta ei vaan tule. Lopettaisi jos ei ole kiinnostunut.

Vierailija
45/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksia on. Veljeni oli naistenmies, mutta vaimon hän otti naisesta joka lähestyi häntä ensin. Kuulema oli kiehtovaa että joku uskalsi tehdä niin. Naimisissa olleet jo vuosia.

Oman mieheni kanssa tein minä aloitteen. Muuten se ei olisi ikinä onnistunut. En ole missi

Vierailija
46/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ujo mies ainakaan tee aloitetta vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Terveisin entinen ujo mies.

Itse olen ollut ihastunut 2 kertaa. Vuosikausia molempiin naisiin. Ehkä hekin saattoivat olla minuun. En tehnyt koskaan aloitetta. Sensijaan pokasin random pirkon vaimokseni. Olen aivan jäissä jos ihastun. Eikä ihastuminen ole mikään tae sille että yhteiselämä toimisi paremmin kuin järkiliitossa. Enkä ole mikään ujo nörtti vaan sosiaalinen ja reipas tyyppi jolla on paljon kavereita ja kontakteja - miehiä ja naisia.

Vierailija
47/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samankaltainen tilanne, tosin hakeutuu seuraan, aika hienovaraista flirttailua ja katselee hymyillen välillä niin että sen silmätkin hymyilee. Mutta aloitetta ei vaan tule. Lopettaisi jos ei ole kiinnostunut.

Onkohan meillä sama mies. Mistä arealta olet?

Vierailija
48/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein aloitteen aviomiehelleni. Hän ei ole koskaan tehnyt aloitetta kenellekkään eikä olisi tehnyt minullekaan, naiset ovat aina tehneet hänelle. Eli jos olisin jäänyt odottelemaan, olisin yhä sinkku.

Ps. Minä myös kosin häntä.

Vierailija
49/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, surettaa etten koskaan voi tehdä aloitetta miehille ja koska olen ruma, ei minua lähestytä ikinä missään :( Miksi piti syntyä tällaiseksi hirviöksi? Olisinpa edes sellainen normaalin näköinen.

Vierailija
50/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää etsikö merkkejä ja merkityksiä. Älkää toopeilko ihastuneena. Se mies kyllä huomaa teidät jos on huomatakseen. Se voi aluksi flirttailla ja jos jää siihen, unohtakaa. Jos taas mies haluaa hän kyllä siitä etenee. Nopeasti.

Näin on. Mulla on ollut paljon miehiä ja tää on se ydinopetus.

N50

Vierailija
51/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa siskot, että tämä aloitus kuulostaa todella vanhanaikaiselta ja naista vanhoihin rooleihin karsinoivalta.

Sori mutta olen feministi ja aina tehnyt aloitteita. Tottakai niin voi tehdä, mutta aina ottaa sen riskin että mies ottaa sut vaan koska olet saatavilla, ei siksi että olisi tarpeeksi kiinnostunut enempään. Vaihtaa kun eteen osuu se oikea.

Jos haluaa miehen joka on todella kiinnostunut itsestä, odottaa että se myös osoittaa sen.

Meni kauan myöntää että on aika turha pullikoida biologiaa vastaan. Miesten biologia tässä on niin vahva, että jos ne haluaa jonkun naisen, ne tekee ihan mitä vaan. Nukkuu lentokentällä, käyttää kaikki rahansa puheluihin, matkustaa kuusi tuntia yhteen suuntaan saadakseen nähdä tunnin, ja sitten kuusi tuntia takaisin. Jättää entisen tyttöystävän. Käytännössä hakee kuun taivaalta tai kiipeää Everestille, niin sanotusti.

Naiset toimii eri lailla, omalla tavallamme hölmösti kyllä. Meillä on tapana sekoittaa seksi rakkauteen. Seksi saa rentunkin näyttämään hyvältä ja meidät ummistaan silmät sen virheiltä.

N50

Vierailija
52/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että asiassa kuin asiassa 5% ihmisistä on aloitteellisia. Kun tullaan naisiin niin prosenttiluku on on vieläkin pienempi.

Itse olen nettideiteissä ollut eron jälkeen keksi-ikäisenä miehenä noin 5 kk yhteensä. Miehet tekevät tuolla valtaosin aloitteet. Itselleni on tullut muutama aloite tai eka viesti naiselta. Yleensä ne ovat sitten kuvattomia ja ulkonäkö on on ollut sellainen jottei kiinnosta. Itseä vanhemmilta naisilta tulee aloitetta ja useammassa niissä on kerrottu jotta minua luullaan yleensä itseäni nuoremmaksi. 

Tinder on ollut mahtavin appsi, koska siinä molemmat osoittavat kiinnostuksensa. Itse kun eron ja sen jälkeen ehkä yhden suhteen ja joitakin tapailuja kokeneena lukutaito kasvaa noiden naisten suhteen. Itse arvosta naisessa aloitekykyä, vastuunottoa, kiinostuksen kohteita ja huumorintajua.

Yleensä lähetin sen ekan viestin ja treffipyyynnönkin. Viesti oli loppuaikana minulla lyhyt aluksi, viesteissä testattiin huumorintaju. Perään en huudellut. Näin saa karsittua massasta aloitekykyiset, ajattelevat tapaukset ja joihinkin asioihin mielenkiintoa omaavat tapaukset, joilla on muutakin elämänsisältöä kuin normi arkielämä ja parisuhde.

Ihan kiva ulkonäkö riittää joihinkin kuumiin hetkiin. Mutta sitten jos elämän sisältö on siivoaminen, karvainen eläin ja työ. Niin eipä se yhteiselämällä ole sitten mitään ruusuista tarjoiltavaa.

Itselläkin on lapsia ja pidän lapsista. Mutta sitten oma ja muiden havainnot olen päätynyt siihen jos naisella on lapsia, niin sitten se nainen on vain äiti. Näin kait luonto toimii ja "ehkä" hyvä lapsille. Mutta sen sen äitiyden kanssa eksistetiaalista piahtarointia, riittämättömyyttä ja syyllisyyttä. Niin parisuhde mielessä ei ole enää kapasiteettiä käytettäväksi, ehkä joku panokaverijuttu voisi olla mahdollinen.

Nyt olen onneksi ollut liki puolivuotta seurustelu suhteessa. Olen onnellinen jotten ole missään deittimaailmassa. Siellä naisen näkee raadollisimmillaan, en pidä siitä. Kullanhuuhdontaa tuo tosiaan on. Läysin kultahipun tai timantin, mutta harvassa noi ovat.

Vierailija
53/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies uskaltaa tehdä aloitteen.

Olen huomannut sen.

Vierailija
54/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä ujo, erilaisessa elämäntilanteessa oleva mies olisi mennyt hukkaan tai jonkun muun iloksi jos en olisi uskaltanut itse olla aloitteellinen. Että näin 18 vuoden parisuhdekokemuksella rohkenen väittää että joskus naisen aloitteellisuus kannattaa.

Vierailija
55/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen pikkuriikkinen kritiikki vaan että. Et tiedä tasan mitään antropologiasta tai evoluutioteoriasta =D Ei taida kommentin kirjoittanut edes tietää miten näitä asoita tutkitaan. On aivan älyttömän vaikeata extrapoloida ihmiskunnan pariutumiskäytöstä saatavilla olevan aineiston pohjalta. Suoraan sanoen, voit asettaa mitä tahansa oletuksia ja etsiä niille sitten erinäisiä todisteita saatavilla olevasta aineistosta, mutta tällöin kuljetaan perse edellä puuhun ja arvaillaan omien ennakkokäsitysten pohjalta. Olkaa hyvä ihmiset ja älkää vedotko mihinkään evoluutiion tai historiaan jos meinaatte asettaa omia asenteitanne esille. Teette itsestänne totaalisia pellejä kaikkien niiden silmissä, jotka kykenevät edes perustason ajatteluun ja omaavat edes alkeellisen päättelykyvyn. Kiitti, kuitti, lukko ja joki XD

Vierailija
56/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa siskot, että tämä aloitus kuulostaa todella vanhanaikaiselta ja naista vanhoihin rooleihin karsinoivalta.

Sori mutta olen feministi ja aina tehnyt aloitteita. Tottakai niin voi tehdä, mutta aina ottaa sen riskin että mies ottaa sut vaan koska olet saatavilla, ei siksi että olisi tarpeeksi kiinnostunut enempään. Vaihtaa kun eteen osuu se oikea.

Jos haluaa miehen joka on todella kiinnostunut itsestä, odottaa että se myös osoittaa sen.

Meni kauan myöntää että on aika turha pullikoida biologiaa vastaan. Miesten biologia tässä on niin vahva, että jos ne haluaa jonkun naisen, ne tekee ihan mitä vaan. Nukkuu lentokentällä, käyttää kaikki rahansa puheluihin, matkustaa kuusi tuntia yhteen suuntaan saadakseen nähdä tunnin, ja sitten kuusi tuntia takaisin. Jättää entisen tyttöystävän. Käytännössä hakee kuun taivaalta tai kiipeää Everestille, niin sanotusti.

Naiset toimii eri lailla, omalla tavallamme hölmösti kyllä. Meillä on tapana sekoittaa seksi rakkauteen. Seksi saa rentunkin näyttämään hyvältä ja meidät ummistaan silmät sen virheiltä.

N50

Itseasiassa tutkimuksista tiedetään, että nimenomaan naiset osaavat erottaa seksin ja rakkauden ja miehet sekoittavat ne toisiinsa, johtuen siitä, että käsittelevät niitä eri kohdissa aivoja.

Jokaisen kannattaa tpimia aloitteellisuuden osalta kuten parhaalta tuntuu. Jonkun saa varmasti joka tapauksessa. Jos itse valitsee, saa tietysti itselleen mieluisimman.

Vierailija
57/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee, jos on ujo/epäilee varustustaan.

Vierailija
58/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Etpä ole paljon elämästä opinut.

Vierailija
59/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monia sellaisia naisia, jotka ovat sanoneet, että mies ei olisi koskaan tehnyt aloitetta tai mies ei ollut tehnyt aloitetta koskaan kenenkää, mutta kun hän otti alottenteon, niin sitten loppu olkin histotriaa. Osa on jopa kosinutkin itse.

Juu, niin onkin: tottakai jos joku mies ei ole koskaan tehnyt aloitetta yms. , niin hänellä on myös varmaan ollut vähän naissuhteita, juuri tästä johtuen. eli hän on varmaan hyvinkin "altis" ja kokee mieleisenä/imartelevana sen rohkean naisen. Tämä mies haluaakin "pomottavan" naisen, ehkä alitajuisesti tai ihan tietentahtoen.

Helpoakos sitten on sentyyppisen naisen joka on aktiivinen ja vaans itten tekee sen aloitteen ja tavallan "ottaa" sen miehen, niin on se hyvinkin helppo nakki sille naiselle, myös miehelle. Miehenhän ei tarvitse tehdä mitää asian hyväksi, senkun vaan menee naisen mukana. Kaikki sopii tälle miehelle.

Tässä on varmaan kyse, että tietyntyyppiset naiset hakevat tietyntyyppista miestä: vahva nainen haluaa myötäilevän miehen ja suhteen jossa saa olla se joka sanoo mitä ja miten asiat tehdään.

Ujo tai arka miestyyppi ei haittaa "määräilevää" naista eikä aloitteelleinen aktiivinen nainen sitä miestä.

Mutta kaikille se ei ole näin.

Itse haluan tasa-arvoisen suhteen, mutta kuitenkin myös sellaisen, että miehessä on myös vastusta: kyllästyisin melko pian liian "vietävissä" olevaan mieheen, omaa kiinnostusta nostaa jotenkin sellainen "taistelupari"asenne, sitä että koen toisessa myös olevan sitä vastusta ja myös että mies kokee minun olevan sellainen.

Ärsyyntyisn jos saisin pyöritellä miestä kunka vaan, en myöskään anna miehen pyöritellä itseäni.

Vierailija
60/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

50v sinkku seikkailija - ei kiitos.Tahdon perheen.