Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskokaa siskot nyt. Mies tekee kyllä aloitteen jos on riittävän kiinnostunut.

Vierailija
15.09.2017 |

Älkää etsikö merkkejä ja merkityksiä. Älkää toopeilko ihastuneena. Se mies kyllä huomaa teidät jos on huomatakseen. Se voi aluksi flirttailla ja jos jää siihen, unohtakaa. Jos taas mies haluaa hän kyllä siitä etenee. Nopeasti.

Kommentit (185)

Vierailija
21/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma naisten aloitteissa on vain se, että naiset on niin helvetin huonoja niitä tekemään, koska heillä ei ole siitä kokemusta. Sitten kun siideripöhnässä menet sen miehen persettä puristelemaan ja saat pakit, niin syy ei ehkä ollut siinä, että miehet ei tykkää aloitteellisista naisista, vaan siinä että miehet ei tykkää kännisistä perseenpuristelijoista.

Vierailija
22/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi kyllä tehdä aloitteen, mutta siihen se sitten jääkin, jos mitääb ei tapahdu. Miehet ei halua jahdata naisia, koska se ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diisus. Lähettelettekö viestejä miehelle jonka kiinnostuksesta ette oo varmoja? Eikö se nyt oo jo painostusta? Mulla jo se että aloitan itse juttelun miehelle on korkee kynnys. Ja minusta myös miehen pitää kaikissa tilanteissa sanoa moit ensin. Vähänkö olen vanhanaikanen..?

Vanhanaikainen ja vanhanaikainen mutta älä sitten vingu, jos olet ikisinkku, joka elää toiveissa ja unelmissa löytää itselle se elämänkumppani. - Tai jos mies odottaa sinulta "vanhanaikaisuutta" monessa muusakin asiassa. - Ei tasa-arvo ole sitä, että miehn tulisi muuttua naiseksi tai naisen mieheksi mutta on mielestäni enempi nykyaikaa se, että on itse valmis ja kykenevä osoittamaan oman kiinnostuksensa toita kohtaan, jos on hänestä kiinnostunut ja toivoo mahdollisuutta tutustua toiseen paremmin tai elättelee jopa toiveita yhteisestä tulevaisuudesta.(..)   

Varmaan näinkin mutta vaikka olen sosiaalinen ja vilkas, mies johon ihastun saa mut ujoksi piimäksi. Tämä taas johtaa siihen että en uskalla, tulen epävarmaksi. Ja tämä koskee ainoastaan sitä aloitteen tekoa.

Tiedätkö ujoudessa ei ole mitään pahaa ja kyllä meistä miehistäkin aika moni sanoisnko hivenen häkeltyy ja hetkeksi saattaa kadottaa (osa) puhekyvystään jos tai kun meitä lähestyy hyvin kiinnostavalta vaikuttava nainen. - Vaan hyväksytäänkö tällainen käytös mieheltä?  Vai saako hän leiman, että on vellihousu, joka  pilaa heti kaiken niin, ettei tilanne saata edetä pidemmälle. - - - Vaan miksi minulle tulee taas mieleen tuskastuttavat  keskustelut kilttimiehistä ja jännämiehistä.     

Vierailija
24/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiellä kyllä minä hyvin todennäköisesti lähestyn tai otan yhteyttä naiseen, joka vaikuttaa tai valikutti minusta kiinnostavalta. Mutta arvostan silti niin naisessa kuin miehessä omaaloitteellisuutta ja kykyä ryhtyä toimeen. Toisin neuvoni, jos nainen (tai mies) olet itse kiinnostunut miehestä (tai naisesta) , niin miksi käyttäisit aikaasi vain odotteluun kun voist toimia myös itse.   

Aloitteellinen nainen ottaa maskuliinisen roolinn, joka rikkoo seksuaalisen vetovoiman miehen ja naisen väliltä. Miehet kyllä sanovat että olisi ihanaa jos naiset tekisivät alotteita, mutta se latistaa tunteet ja vetovoiman vaikka imarteleekin miehen egoa. Niin moni  nainen on turhaan uskonut että voi olla aloitteellinen ja jopa jahdata miestä ja sitten päätyy itkemään yksinään sydänsurujaan kun mies menettääkin kiinnostuksensa.  Naisen ottaessa miehen roolin hän ikään kuin emotionaalisesti kastroi miehen. Se ei vaan toimi sillä tavalla, ei ole koskaan toiminut. Miljoonien vuosien evoluutiota ei voi vain pyyhkiä pois sillä että "ois ihan kiva jos naisetkin tekis alotteita".

Lisäksi kun tavismiehet toivovat naisten tekevän aloitteita, niin ei silloin ole mielessä tavisnaisen aloite, ehei. Silloin puhutaan naisesta jolle on ottajia joka sormelle, kauniista ja kurvikkaasta unelmanaisesta, sellaisesta jolle mies ei itse uskalla tehdä aloitetta ja johon miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia. Sellaisen naisen aloitteesta miehet unelmoi ja sitten kun se aloitteellinen nainen onkin ihan omantasoinen tavis, niin mies voi paremman puutteessa leikkiä naisen tunteilla ja kenties pannakin muutaman kerran, mutta oikeaa parisuhdetta on turha odottaa.

Juuri näin, ja ne susirumatkin miehet käyttäytyvät yhtä ylimielisesti ja röyhkeästi kuin ne heidän niin kovasti kadehtimansa ja inhoamansa naisten keskuudessa suositut miehetkin, jonkalaiseksi nämä rumat ja epäsuositut miehet haluaisivat tulla itse mutta eivät siihen kykene.

Usein näiden rumien miesten puheissa vilahtelee mm. sellaiset ajatukset, kuten että he haluaisivat voida "kaataa" mahdollisimman monia superkauniita naisia eli olla oikein kunnon playeri tai womanizer. Heidän moraalittomuutensa estää heidän epämiellyttävä ulkonäkönsä. Tämä turhautuneisuus ja epäonni naismarkkinoilla ilmenee aggressiona ruman naisen lähestymistä kohtaan.

Annas olla jos yrität samantasoista miestä jututtaa niin vastaukseksi saat ivallista naurua, ilkeitä kommentteja ulkonäöstäsi tai vihaisen mulkaisun tällaiselta möröltä. Jos edes sen yhden kerran onnistun saamaan tällaiselta mieheltä minkäänlaista vastakaikua, käyttäytyvät he siten, kuin meidän rumien naisten tulisi olla heitä kohtaan kiitollisuuden velassa heidän meitä kohtaan osoittamastaan huomiosta. Kohtelu on ylimalkaisen ilkeää ja avoimen halveksuvaa, ja tilanne päätyyy lopulta siihen että mies alkaa vonkumaan seksiä mutta ei edes ajattele treffejä kanssani. Arvaa vaikka kahdesti että alanko mihinkään heidän kanssaan?

Vierailija
25/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä.

Itse ihastuin ensin ja pyysin miestä sähköpostilla oluelle.

Ollaan oltu yhdessä kaksi vuotta.

Mies on sanonut, ettei olisi ikinä uskaltanut lähestyä minua.

Vierailija
26/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiellä kyllä minä hyvin todennäköisesti lähestyn tai otan yhteyttä naiseen, joka vaikuttaa tai valikutti minusta kiinnostavalta. Mutta arvostan silti niin naisessa kuin miehessä omaaloitteellisuutta ja kykyä ryhtyä toimeen. Toisin neuvoni, jos nainen (tai mies) olet itse kiinnostunut miehestä (tai naisesta) , niin miksi käyttäisit aikaasi vain odotteluun kun voist toimia myös itse.   

Aloitteellinen nainen ottaa maskuliinisen roolinn, joka rikkoo seksuaalisen vetovoiman miehen ja naisen väliltä. Miehet kyllä sanovat että olisi ihanaa jos naiset tekisivät alotteita, mutta se latistaa tunteet ja vetovoiman vaikka imarteleekin miehen egoa. Niin moni  nainen on turhaan uskonut että voi olla aloitteellinen ja jopa jahdata miestä ja sitten päätyy itkemään yksinään sydänsurujaan kun mies menettääkin kiinnostuksensa.  Naisen ottaessa miehen roolin hän ikään kuin emotionaalisesti kastroi miehen. Se ei vaan toimi sillä tavalla, ei ole koskaan toiminut. Miljoonien vuosien evoluutiota ei voi vain pyyhkiä pois sillä että "ois ihan kiva jos naisetkin tekis alotteita".

Kuulostaa jonkun yksisarvisten evoluutiota tutkineen pseudofreudilaiselta teorialta.

Vierailija
27/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena minulta menisi mielenkiinto koko juttuun, jos itse joutuisin olemaan kovin aloitteellinen. Se vain tuntuu paljon kivemmalta kun mies on aktiivinen. Sehän on ainakin minulla se jutun juju. Ainakaan mies ei sitten riidan tullen heitä silmille, että sinähän tässä minua jahtasit...

Jos mies on niin kokematon tai arka, niin ei sitten olekaan minun mieheni, menköön jonkun muun naisen koulutettavaksi. Ja jahtaamaksi. Ihmettelen vähän näitä miehiä, kun menevät suhteeseen, jossa nainen on alussa käynyt päälle ja alitellut tekstareita ja soittoja solkenaan, suoraan sanoen pidän heitä hieman vietävissä olevina miehinä.

Ajattelisin, että koskahan tulee se uusi vonkaajanainen ja taas miestä viedään kuin tuliaispussia.

Toki sitten kun suhde on jatkunut, niin voin tekstata tai soitella, mutta en silloinkaan yksipuolisesti.

Samoin en tykkää naistentansseista, enhän silloin ole ollenkaan varma haluaako se hakemani mies tanssia minun kanssani vai jonkun Maijan tai Kaijan kanssa.

Voimaantuneen feministinaisen puhetta.

Vierailija
28/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miehet aina tajua edes tehdä aloitetta tai ole niin ihastuneita että tekis. Mutta jos nainen tekee aloitteen niin saattaa mieskin siinä pikkuhiljaa ihastua ja rakastua.

Itsekin ihastun helposti ulkonäköön mutta sitten jos tutustun johonkin, jonka ulkonäkö alussa ei viehätä, saatankin ihastua häneen koska on luonteeltaan niin ihana. Vaikka alussa en olis uskonut

Vierailija
29/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi kun tavismiehet toivovat naisten tekevän aloitteita, niin ei silloin ole mielessä tavisnaisen aloite, ehei. Silloin puhutaan naisesta jolle on ottajia joka sormelle, kauniista ja kurvikkaasta unelmanaisesta, sellaisesta jolle mies ei itse uskalla tehdä aloitetta ja johon miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia. Sellaisen naisen aloitteesta miehet unelmoi ja sitten kun se aloitteellinen nainen onkin ihan omantasoinen tavis, niin mies voi paremman puutteessa leikkiä naisen tunteilla ja kenties pannakin muutaman kerran, mutta oikeaa parisuhdetta on turha odottaa.

Juuri näin, ja ne susirumatkin miehet käyttäytyvät yhtä ylimielisesti ja röyhkeästi kuin ne heidän niin kovasti kadehtimansa ja inhoamansa naisten keskuudessa suositut miehetkin, jonkalaiseksi nämä rumat ja epäsuositut miehet haluaisivat tulla itse mutta eivät siihen kykene.

Usein näiden rumien miesten puheissa vilahtelee mm. sellaiset ajatukset, kuten että he haluaisivat voida "kaataa" mahdollisimman monia superkauniita naisia eli olla oikein kunnon playeri tai womanizer. Heidän moraalittomuutensa estää heidän epämiellyttävä ulkonäkönsä. Tämä turhautuneisuus ja epäonni naismarkkinoilla ilmenee aggressiona ruman naisen lähestymistä kohtaan.

Annas olla jos yrität samantasoista miestä jututtaa niin vastaukseksi saat ivallista naurua, ilkeitä kommentteja ulkonäöstäsi tai vihaisen mulkaisun tällaiselta möröltä. Jos edes sen yhden kerran onnistun saamaan tällaiselta mieheltä minkäänlaista vastakaikua, käyttäytyvät he siten, kuin meidän rumien naisten tulisi olla heitä kohtaan kiitollisuuden velassa heidän meitä kohtaan osoittamastaan huomiosta. Kohtelu on ylimalkaisen ilkeää ja avoimen halveksuvaa, ja tilanne päätyyy lopulta siihen että mies alkaa vonkumaan seksiä mutta ei edes ajattele treffejä kanssani. Arvaa vaikka kahdesti että alanko mihinkään heidän kanssaan?

Hyvä aloitus on heittää juuri tällaiset katkerat sekoilut tiskiin heti aloitetta tehdessä.

Vierailija
30/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ujo mies ainakaan tee aloitetta vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Terveisin entinen ujo mies.

Kyllä tekee. Hakee vaikka kuun taivaalta.

Vierailija
31/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diisus. Lähettelettekö viestejä miehelle jonka kiinnostuksesta ette oo varmoja? Eikö se nyt oo jo painostusta? Mulla jo se että aloitan itse juttelun miehelle on korkee kynnys. Ja minusta myös miehen pitää kaikissa tilanteissa sanoa moit ensin. Vähänkö olen vanhanaikanen..?

Vanhanaikainen ja vanhanaikainen mutta älä sitten vingu, jos olet ikisinkku, joka elää toiveissa ja unelmissa löytää itselle se elämänkumppani. - Tai jos mies odottaa sinulta "vanhanaikaisuutta" monessa muusakin asiassa. - Ei tasa-arvo ole sitä, että miehn tulisi muuttua naiseksi tai naisen mieheksi mutta on mielestäni enempi nykyaikaa se, että on itse valmis ja kykenevä osoittamaan oman kiinnostuksensa toita kohtaan, jos on hänestä kiinnostunut ja toivoo mahdollisuutta tutustua toiseen paremmin tai elättelee jopa toiveita yhteisestä tulevaisuudesta.(..)   

Varmaan näinkin mutta vaikka olen sosiaalinen ja vilkas, mies johon ihastun saa mut ujoksi piimäksi. Tämä taas johtaa siihen että en uskalla, tulen epävarmaksi. Ja tämä koskee ainoastaan sitä aloitteen tekoa.

Tiedätkö ujoudessa ei ole mitään pahaa ja kyllä meistä miehistäkin aika moni sanoisnko hivenen häkeltyy ja hetkeksi saattaa kadottaa (osa) puhekyvystään jos tai kun meitä lähestyy hyvin kiinnostavalta vaikuttava nainen. - Vaan hyväksytäänkö tällainen käytös mieheltä?  Vai saako hän leiman, että on vellihousu, joka  pilaa heti kaiken niin, ettei tilanne saata edetä pidemmälle. - - - Vaan miksi minulle tulee taas mieleen tuskastuttavat  keskustelut kilttimiehistä ja jännämiehistä.     

Hyvin kiinnostavalta vaikuttava nainen = hyvin kaunis nainen.

Vierailija
32/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ujo mies ainakaan tee aloitetta vaikka olisi kuinka kiinnostunut. Terveisin entinen ujo mies.

Kyllä tekee. Hakee vaikka kuun taivaalta.

Onko muita kliseitä?

Vierailija
33/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan aina tee. Itse olen masentunut mies ja mulla on ollut 3 ihastusta 20 vuoden aikana. En vain saa itsestäni irti mitään aloiteteen tekemistä. Lääkitys vain tappaa tunteet, joten en ota enää. Myös esim työpaikalla voi olla todella epäsoveliasta tehdä mitään aloitteita, tuskin terveetkään miehet aina tekevät mitään.

Vierailija
34/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (nainen) olen tehnyt aloitteen kaikissa seurustelusuhteissani, joista viimeisin on muodostunut elinkumppanuudeksi. Koskaan se ei ole "särkenyt vastakkaisten sukupuolten ikiaikaista vetovoimaa" minun tai seurustelukumppanieni mielestä. Kaikki on tapahtunut luontevasti.

Kuulostaa enemmän oman preferenssin järkeistämiseltä väittää, että taustalla olisi muka jokin biologinen laki. Sellaista tarinaa kerrotaan kyllä, mutta harva mies tuntisi oloaan kovin paskaksi, jos nainen, jonka kanssa on ollut flirttiä ilmassa, ottaisi kädestä ja veisi mukanaan.

Kun kädestä tarttuu se harmaahiirulainen tai rumilus, on se seksuaalista ahdistelua ja kuvottavaa. Kun sen tekee hyvännäköinen ihminen, on se ihanaa ja seksikästä. Näinhän se menee että se miten lähestyminen vastaanotetaan, riippuu ihan täysin lähestyjän ulkonäöstä ellei nyt jotain ihan sairaita perverssejä ahdistelijoita lasketa mukaan.

Vierailija
35/185 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jessus taas mitä sontaa.

Vierailija
36/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa siskot, että tämä aloitus kuulostaa todella vanhanaikaiselta ja naista vanhoihin rooleihin karsinoivalta.

Vierailija
37/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta luin tutkimuksen jonka mukaan miehet eivät lähestyneet juuti niitä naisia joista olivat eniten kiinnostuneita. Syy ei kuitenkaan selvinnyt. Ja mikä lasketaan aloitteeksi? Tuijottaminen vsi treffikutsu? Jos treffikutsu niiin suomalaisen miehen kanssa saat odottaa hautaan asti

Vierailija
38/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan aina tee. Itse olen masentunut mies ja mulla on ollut 3 ihastusta 20 vuoden aikana. En vain saa itsestäni irti mitään aloiteteen tekemistä. Lääkitys vain tappaa tunteet, joten en ota enää. Myös esim työpaikalla voi olla todella epäsoveliasta tehdä mitään aloitteita, tuskin terveetkään miehet aina tekevät mitään.

Tuo on totta että esim palveluammatissa ei voi tehdä asiakkaalle mitään ehdotuksia. Tosin sielläkin voi sanoa että minulla olisi sellaista kahdenkeskistä asiaa, mikä ei liity työhön. Ja kysyä haluaako toinen kuulla. Mutta kyllä siinä tarkka saa olla jollei sata varma toisesta.

Sekin on totta että aloitteen tekijän on aina oltava miellyttävän näköinen. Rumilta ja rujoilta ei haluta aloitetta. Itse en oikeen tiedä tai tunne todella rumia, on vain ns taviksen näköisiä. Miten silloin voit olla varma kauneudestasi? Olen itse taas ruma, mulls isohko nenä, pieni leuka mutta silmät kauniit ja huulet paksut. Näitä avuja korostan.

Vierailija
39/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täysin ymmärrä aloitusta. Totta kai kiinnostunut osapuoli tekee aloitteen, on sitten (aloitusta mukaillen)  veli tai sisko. Eihän tässä vaiheessa vielä ei-kiinnostunut osapuoli muutoin ymmärtäisi mahdollisen uuden kiinnostuksen kohteen olemassaoloa.

Vierailija
40/185 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aloitus on heittää juuri tällaiset katkerat sekoilut tiskiin heti aloitetta tehdessä.

Mitä oikein pitäisi sanoa? Valehdella epämiellyttävä totuus ruusunpunaiseksi fantasiaksi? En ala kaunistelemaan asiaa, joka on totuudenmukainen ja pohjautuu omiin kokemuksiini. Tämän varmaan jo huomasitkin tuosta viestistäni.