Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväntekeväisyys järjestöt ovat yleensä huijausta

Vierailija
14.09.2017 |

1€ minkä annatte esim. Spr:lle siitä kohteeseen menee noin 20 senttiä,loput menee kuluihin,katsokaa huviksenne paljonko johto näissä ns. hyväntekeväisyysjärjestöissä tienaa,täysin normaalia että johdossa tienataan yli 10000€ kuukaudessa ja kaiken tuon lahjoitaa hyväuskoiset ihmiset jotka luulee auttavansa vähäosaisia

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on syy etten enää anna millekään järjestölle enää mitään,tuntuu että kaikki ovat huijausta

Vierailija
2/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen diili SPR:llä on vauvapalstan kanssa? Mainos nimittäin rävähtää näytölle, vaikka Adblock on päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisia liksoja vetää järjestöjen ylin johto. Käyttävät hyväkseen vapaaehtoistyövoimaa lisäksi paljon ja sitten palkkaavat feissareita käymään ihmisten kimppuun kadulla. Toki esim. SPR tekee myös ihan hyvää työtä katastrofialueilla mutta vähän on bisneksen makua koko hommassa silti.

Vierailija
4/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna millekään järjestölle PENNIÄKÄÄN, varsinkaan SPR:lle joka on aika pahasti ryvettynyt silmissäni näinä viime vuosina. 99% lahjoitetuista varoista menee byrokratiakuluihin ja palkkoihin, loput prosentti kehitysmaaheimojohtajien virkistysrahastoon.

Vierailija
5/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekin ootte.

Vierailija
6/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin haluaisi toisinaan myös auttaa, niin mitä esität vaihtoehdoksi? - Itse olen pitänyt linjaa, että en osallistu puhelin kamppnaijoihin, enkä ala minkään järjestön kuukausilahjoittajaksi.

Vierailija
7/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani pihit ihmiset haukkuvat hyväntekeväisyysjärjestöjä, hyvä syy sekin pitää pennosista kiinni, säälittävää!

Vierailija
8/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani pihit ihmiset haukkuvat hyväntekeväisyysjärjestöjä, hyvä syy sekin pitää pennosista kiinni, säälittävää!

Eli ihan ok että johtajat vetävät välistä kymmeniä tai satoja tuhansia joka vuosi?,

onko oikein että lahjoitan 10€ ja siitä 2€ menee kohteeseen?,minun vika koska olen pihi,pitäisi antaa 100€ että 20€ menisi kohteeseen

Vierailija
9/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmuisia liksoja vetää järjestöjen ylin johto. Käyttävät hyväkseen vapaaehtoistyövoimaa lisäksi paljon ja sitten palkkaavat feissareita käymään ihmisten kimppuun kadulla. Toki esim. SPR tekee myös ihan hyvää työtä katastrofialueilla mutta vähän on bisneksen makua koko hommassa silti.

Eivät ole siellä, missä ei ole mediaakaan.  Rahat menee oikeasti johtajien rahapeleihin, jos sattuvat voittamaan niin tietenki saavat hyvänmiehen lisää. Hyväntahtoisten idioottien voimalla toimii, onneksi niitä riittää paljon.

Vierailija
10/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin haluaisi toisinaan myös auttaa, niin mitä esität vaihtoehdoksi? - Itse olen pitänyt linjaa, että en osallistu puhelin kamppnaijoihin, enkä ala minkään järjestön kuukausilahjoittajaksi.

Kuukausilahjoittajista juuri koituu kaikista vähiten kuluja.

Vierailija
11/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen diili SPR:llä on vauvapalstan kanssa? Mainos nimittäin rävähtää näytölle, vaikka Adblock on päällä.

Tämä oli virhe.

Vierailija
12/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetusta huusi pieni siittiö ja hakkasi kumin seinää.

Vierailija
13/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs nämä väitteet perustuu?

Vierailija
14/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna millekään järjestölle PENNIÄKÄÄN, varsinkaan SPR:lle joka on aika pahasti ryvettynyt silmissäni näinä viime vuosina. 99% lahjoitetuista varoista menee byrokratiakuluihin ja palkkoihin, loput prosentti kehitysmaaheimojohtajien virkistysrahastoon.

Se on kyllä lahjoittajien syytä, kun antavat liian vähän. Nytkään ei tavallisille työntekijöille voi maksaa palkkaa, vaan tekevät ilmaseksi työt.  Sitäpaitsi, pitää niiden johtajien siellä kaukanakin saada jotakin, että jaksavat tehdä jotakin siellä kurjuudessa.

Vierailija
15/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli virhe.

Siis mikä oli virhe? En ole tottunut mainoksiin ollenkaan, kun olen käyttänyt vuosia Adblockia. Tuli ihan puskista tuo SPR:n mainos.

Vierailija
16/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähä mainostavat koska penniäkään ei multa heru.

Vierailija
17/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse eläinsuojelussa. Pääasiassa kaikki menee kohteeseen, mutta valitettavasti on tullut vastaan epärehellisyyttä, tosin pienessä muodossa. Lähinnä epäilen, en tarkenna, ettei rehellisten maine kärsi.  

Vierailija
18/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan Fidan kummilapsityö.

Vierailija
19/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No faktoja esiin. Missä ovat tiedot kuluista ja menoista. Saisko linkkiä.

Vierailija
20/65 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi spr pääsihteeri ei tee työtään vapaaehtoistyönä? Miksi nostaa palkkaa jos haluaa vain auttaa?? niillä rahoilla saadaan sitten vettä afrikkkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän