Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun anoppi kehuu nautinnollisilla lomillaan, itse pienten äiti

Vierailija
14.09.2017 |

Minulla on pieniä lapsia, vauva, 3v ja 5v. En ole vaatinut tai odottanut anopilta mitään mutta toki olen toivonut että välit olisi hyvät ja voidaan jutella lasten kuulumisista. Anoppini jutut alkaa kuitenkin ärsyttämään todella paljon. Hän tietää että poikansa eli mieheni on yrittäjä ja työpäivät tosi pitkiä. Eli olen yksin vastuussa paljon. Anoppi kertoo usein asioistaan tyyliin "myö mennään nyt nauttimaan ja rentoutumaan kylpylään kolmeksi yöksi" (isovanhemmat terveitä eläkeläisiä ), "minä olin ystävän kanssa viikonloppulomalla, nautin hyvästä ruuasta ja levättiin hyvin", "me mennään tansseihin nauttimaan kesäillasta".

Itse olen ollut todella väsynyt ja yhteistä aikaa ei ole ollut vuosiin miehen kanssa. Minulla on tunne, että anoppi ihan tahallaan yrittää saada minulle pahan mielen. En ainakaan itse kehtaisi pienten lasten vanhemmille korostaa sitä että voi kun nautin, lepään, syön, nukun.. miksi ihmeessä tekisin niin??

Kommentit (286)

Vierailija
1/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikansa kutakin. Kyllä ne sinunkin lapsesi vielä kasvavat.

Vierailija
2/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on omat kakaransa jo aikoinaan hoitanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna anopin nauttia, nyt on hänen aika, sinulla myöhemmin.

Vierailija
4/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha paha anoppi silkka pahuttaan kiusaa kilttiä ja miniää, joka on tehnyt omia henkilökohtaisia arvovalintojaan ja tehnyt lapsia. Pitääkö muiden lakata elämästä omaa elämäänsä ettei vaan kenellekään tule pahmieli?!

5/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa, että anopilla on mahdollisuus toteuttaa itseään ja nauttia elämästään.

Vierailija
6/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin nautit anopin mainitsemista asioista, kun lapsesi ovat kasvaneet aikuisiksi. Tuli mieleeni, että ovatko sinun juttusi anopille lähinnä vain valitusta ja sen vuoksi anoppisi haluaisi puhua mukavammista aiheista? 

Vierailija
7/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on oikeus tehdä mitä haluaa, mutta sen hierominen valvovan vauvan äidin naamaan toistuvasti on minusta lähinnä tahallista ilkeyttä, tai sitten anopilla ei ole yhtään sosiaalisia taitoja. Ap

Vierailija
8/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tunteesi ei ole anopin vika. 

Vierailija
9/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopilla on oikeus tehdä mitä haluaa, mutta sen hierominen valvovan vauvan äidin naamaan toistuvasti on minusta lähinnä tahallista ilkeyttä, tai sitten anopilla ei ole yhtään sosiaalisia taitoja. Ap

Millaisista mukavista asioista sitten haluaisit anoppisi puhuvan kanssasi?

Vierailija
10/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tyhmiä vai mikä vikana? Minulle on ihan sama missä anoppi käy, kun meidän lapsille hän ei juuri aikaa muutenkaan anna. Mutta silloin kun harvoin jutellaan, tuntuu suorastaan törkeältä kun hän mehustelee sillä kuinka on nauttinut ties mistä, käynyt hieronnassa jne.. hänellä on tarve kertoa se minulle, jolla ei ole mitään mahdollisuutta levätä saati mihinkään ekstraan.

En minäkään menisi lapsettomalle hehkuttamaan lapsiperhe-elämän hyvistä puolista tai vaikka työttömälle siitä miten ihanaa on kun on mieleinen työ!

Ap

Vierailija
11/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hajurakoa anoppiin. Älä vieraile tai kutsu kylään.

Vierailija
12/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ei todennäköisesti jaksa kuunnella narinaasi vaipanvaihdoista ja yösyötöistä ja vaihtaa puheenaiheen itseään kiinnostavaan mukavampaa aiheeseen.

Vierailija
13/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tyhmiä vai mikä vikana? Minulle on ihan sama missä anoppi käy, kun meidän lapsille hän ei juuri aikaa muutenkaan anna. Mutta silloin kun harvoin jutellaan, tuntuu suorastaan törkeältä kun hän mehustelee sillä kuinka on nauttinut ties mistä, käynyt hieronnassa jne.. hänellä on tarve kertoa se minulle, jolla ei ole mitään mahdollisuutta levätä saati mihinkään ekstraan.

En minäkään menisi lapsettomalle hehkuttamaan lapsiperhe-elämän hyvistä puolista tai vaikka työttömälle siitä miten ihanaa on kun on mieleinen työ!

Ap

Miksi anopin pitäisi antaa aikaa lapsillesi, kun kirjoittamasi perusteella lasten isäkään ei ole mukana perheessä. Ei miehen äidin tehtävänä ole korvata isää, kyllä se on miehesi oma asia vähentää työntekoa, laskea perheen elintasoa ja sanoa sinulle, että olisi aika harkita töihinmenoa heti, kun nuorin on 9 kk.

Vierailija
14/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mistä sinä haluaisit anopin puhuvan? Mistä sinun kanssasi SAA puhua? Säästä? Politiikasta? Yleensä ihmisillä on tapana puhua muiden kanssa asioista, jotka ovat tapahtuneet heille itselleen eli omaan elämäänsä liittyvistä asioista.

Vierailija
15/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ei todennäköisesti jaksa kuunnella narinaasi vaipanvaihdoista ja yösyötöistä ja vaihtaa puheenaiheen itseään kiinnostavaan mukavampaa aiheeseen.

Sulla on kuvitelma siitä että anoppi on varmasti niin ihana ja minä vain narisen ja valitan. Ei pidä paikkaansa. Jutellaan ehkä 2-3kk välein. ap

Vierailija
16/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kylläpä kateus oikein paistaa tekstistäsi. Mitäs teit lapsia, jos et jaksa niitä? Anopillasi on kaikki oikeus nauttia elämästään kun vielä voi! Herranen aika, että voi olla pikkumainen ihminen!

Vierailija
17/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kertoo kuulumisiaan, sinä kerrot kuulumisiasi. Kahden kauppa.

Minä olen kyllä joskus sanonut äidilleni puolileikillään että älä kerro enempää, halkean kateudesta, tai että katsotaanko niitä lomakuvia myöhemmin kun just nyt ei pysty innostumaan. Äiti on ymmärtänyt eikä käsittääkseni pahastunut. Olen tosi iloinen että äitini pääsee reissaamaan, rentoutumaan ja nauttimana elämästä oltuaan noin 30 vuotta elämästään ensisijaisesti äiti (esikoisen ja kuopuksen välissä on 12 vuotta), eikä tulisi pieneen mieleenkään että hän kertoisi elämästään ja uutisistaan minun kiusakseni! Ei vaikka joskus huonon yön jälkeen yrjöpyykin kimppuun käydessä on vähän kiristänyt puhelimessa kuunnella hotelliaamiaisesta tai kuumissa lähteissä kylpemisestä :D Äiti kuuntelee sitten vuorostaan meidän kuulumiset, hyvät ja huonot, pienet ja isot.

Vierailija
18/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinun lapsilukusi on oma valintasi. Pienten lasten kanssa eläminen on rankkaa, ei kai se ole yllätyksenä tullut enää ensimmäisen jälkeen..? Anoppisi on jo eri elämänvaiheessa, joka koittaa vielä joku päivä sinullekin, ei siis syytä kadehtia.

Vierailija
19/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No mistä sinä haluaisit anopin puhuvan? Mistä sinun kanssasi SAA puhua? Säästä? Politiikasta? Yleensä ihmisillä on tapana puhua muiden kanssa asioista, jotka ovat tapahtuneet heille itselleen eli omaan elämäänsä liittyvistä asioista.

No joskus olisi kiva jos kysyisi aidosti poikansa perheen kuulumisia! Eikä jauhaisi omista rentoutuksista ja matkoista. Välittäminen olisi kova sana, siis edes niistä lapsenlapsista. Ap

Vierailija
20/286 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se sitten sosiaalistataitoa koko suvun velloa sinun väsymyksessä? Anoppi on tuon vaiheen läpi käynyt ja hänellä täysi oikeus siitä nyt nauttia täysinrinnoin puheisaan ja teoissaan. Jos asia sinua ärsyttää ota häneen joko etäisyyttä tai puhu hänen kanssa miten koet asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme