Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita noloin "peliliike", mitä naiset ovat yrittäneet sinuun

Helppo huudella
12.09.2017 |

Ai niin, eihän naiset uskalla tehdä aloitteita.

Kommentit (149)

Vierailija
81/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverini harrasti kuorolaulua ja tuo sekakuoro koostui aika isosta kaveriporukasta. He tekivät mökkireissujakin. Tuossa kuorossa oli useampikin tyttö kiinnostunut poitsustani, ja noilla reissuilla tapahtui kaikenlaista - jopa kuoron miesjohtaja eksyi panemaan laulajiaan. Törkein mimmi yritti pokata sekasaunassa siten, että istui ja jutteli jalkojaan lauteilla levitellen muka "vahingossa" paikkojaan esitellen. Hirveä tyrkky. 

Hyvin meni sullekkin läpi. Se mitä poikkikses teki jääkin kertomatta ;)

Vierailija
82/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet osaa nolata naisen niin totaalisesti kun nää yrittää aloitteita, etten viitsi edes yrittää. Syitä on monia. Ulkonäkö luonne käytös. Vaikka kuinka nainen itse olisi normaali oman tajunsa mukaan.

Siksi ei enää moka aloitteita. Voin katsella silmiin ja hymyillä ja jutella. Mutta aloite. Sen on tultava mieheltä.

Onneksi naiset ei osaa nolata miestä...

Mä en tajuu sitä nolaamista. Eihän kieltäytyminen ole nolaamista? Eikö nyt parempi sanoa ei kun riiputtaa toivossa? Jos torjuessa on epäkohtelias se on eriasia, kertoo ihmisestä että on varmasti epäkohtelias myös suhteessa. Tietenkin se ihastunut tuntee noloutta ja pahaa mieltä siitä että toiveet kaatuu. Sille ei voi mitään, se tunne menee ohi ja sille voi nauraa myöhemmin. Ainakin useammin.

Itse juuri sain pakit. Olin komeaan taloyhtiön mieheen pitkään ihastunut. Vähän mutta vain vähän sitä nuorempi, mutta en haluis ajatella sen olevan syy. Kahville ihan pyysin ja mies sanoi että vai päiväkahville, ei hän uskalla, jää vielä työt tekemäti. Eli metsään meni tuo aloitus mutta mies ei ollut ilkeä, paha mieli tuli vain torjunnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuijotin joskus kadun toisella puolella kävelevää miestä intensiivisesti ja tämä huomasi sen ja katsoi takaisin. Jatkoin vilkuilua kun hän käveli kauemmas ja hän myös. Lopulta molemmat pysähdyimme ja tuijotimme ja lähdimme kävelemään toisiamme kohden. Juttelimme hetken ja vaihdoimme numeroita.

Vierailija
84/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä on erittäin lyhyt matka siihen, jossa nainen alkaa kertomaan miehelle mitä pitää tehdä missäkin tilanteessa. Puhumattakaan mikä tapa on oikea siivota. 

Tuommoinen nainen ei sytytä.

Sinkkumies

Mitä sinä teet palstalla muuta kuin kerrot muille, mitä heidän pitäisi tehdä?

Saat tehdä ihan mitä tahdot, mutta jos joku päivittelee palstalla miksi asiat ovat pielessä, niin kerron jatkossakin miksi asiat ovat mielestäni pielessä.

Sinkkumies

Harmi ettet näe mikä elämässäsi on pielessä ja miksi sinkkuutesi on ihan omaa ansiotasi.

Vierailija
85/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattokaapa esim. youtubista "gold digger praks" -haulla, niin saatte selville minkälaisia naisia löytyy.

Esimerkki: tavallisen näköinen komeahko mies menee ystävällisesti pyytämään naista treffeille. Nainen kieltäytyy ja vetoaa olevansa naimisissa. No vähän tämän jälkeen paikalle saapuu hieman pöhöttynyt mies muskeliautolla ja pyytää samaa naista treffeille. Nytpä nainen ilmoittaa oikein mielistellen lähtevänsä mielellään....

Tämän tyyppisiä videoita löytyy satoja ja ne kertovat karua kieltä naisten perusluonteesta. Kyllä tämä toiminta on moraalittomampaa kuin jotkin miesten "kamalat" peliliikkeet, joita täällä paheksutaan.

Sinä siis luulet, että nuo tilanteet ovat aitoja? :'D Huutonaurua!! 

Kyllä suuri osa on ihan aitoja ja ilmoitä on päässyt ihan livenäkin monesti todistamaan. Ja sinä siis luulet, että ilmiötä ei ole edes olemassa. Lol. Huutonaurua! Miten joku voi olla noin pihalla?

En ole sanonut, että ilmiötä ei ole olemassa. Mutta et kai sinä nyt ihan oikeasti kuvittele, että nuo youtubessa olevat tilanteet olisivat aitoja? Edes osa niistä. Ihan sattumalta kamera on juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja koko tilanne alusta loppuun tallentuu videolle ja mitään ylimääräistä videolla ei tapahdu tai esimerkiksi ajallista eroa ei ole kuin muutama sekunti? Kyllä tällaiset asiat kuules kertovat juuri siitä, että kyseessä on lavastettu tilanne. Jos tilanteet olisivat aitoja, ne olisivat jotain satunnaisia vilahduksia ja tärisevällä kädellä kuvattuja. 

Noloin oli yks 40v perheenäiti joka tuli iskemään minua, 19v nuorta kollia festareilla. "oot tosi hyvännäkönen ;))))" juu ei kiitos. Oli vielä naimisissa.

Eihän peliliikkeessä sinänsä mitään vikaa ollut. Aloitteen tekijä vain oli ei-toivottu. 

Oliko tuon tarkoitus liittyä jotenkin tuohon lainaamaasi viestiin, vai oliko tuo vahinko? En nyt keksi, mikä yhteys näillä asioilla on. 

Se oli varattu ja olisin voinut olla hänen poikansa iän puolesta, ällöä. Ja vahinko oli toi lainaus.

Niin, edelleen aloitteen tekijä oli ei-toivottu. Jos sinua olisi lähestynyt joku kivan näköinen ikäisesi sinkkutyttö, olisiko ollut huono peliliike? Ei. Eli peliliikkeessä ei ollut vikaa, vaan sen tekijässä. 

En tajua teitä burgereita jotka ottaa keskustelunaiheet ja kysymykset niin kuolemanvakavasti ja tulevat viisastelemaan jälkeenpäin.. hei haloo taas. Todella rasittavaa

Burgeri ei itselleen mitään mahda. Hymytön, tosikkomainen kaiken kirjaimellisesti ottava ja sääntöjä tarkasti vahtiva muiden ärsyttäjä. Sopivia ammatteja moderaattori ja pysäköinninvalvoja.

Vierailija
86/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikakaverini harrasti kuorolaulua ja tuo sekakuoro koostui aika isosta kaveriporukasta. He tekivät mökkireissujakin. Tuossa kuorossa oli useampikin tyttö kiinnostunut poitsustani, ja noilla reissuilla tapahtui kaikenlaista - jopa kuoron miesjohtaja eksyi panemaan laulajiaan. Törkein mimmi yritti pokata sekasaunassa siten, että istui ja jutteli jalkojaan lauteilla levitellen muka "vahingossa" paikkojaan esitellen. Hirveä tyrkky. 

Niin. Haukkuu naista tyrkyksi. Varmaan on poikafrendi pannut tyrkkyä menemään.

Vierailija
87/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tuijotin joskus kadun toisella puolella kävelevää miestä intensiivisesti ja tämä huomasi sen ja katsoi takaisin. Jatkoin vilkuilua kun hän käveli kauemmas ja hän myös. Lopulta molemmat pysähdyimme ja tuijotimme ja lähdimme kävelemään toisiamme kohden. Juttelimme hetken ja vaihdoimme numeroita.

Hei kiitos. Nyt mä tiedän mitä teen yhen tuijottavan kanssa. Tää pelasti päiväni. Oon miettiny mitä sanoo yhelle neiti sieväselle.

Vierailija
88/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet osaa nolata naisen niin totaalisesti kun nää yrittää aloitteita, etten viitsi edes yrittää. Syitä on monia. Ulkonäkö luonne käytös. Vaikka kuinka nainen itse olisi normaali oman tajunsa mukaan.

Siksi ei enää moka aloitteita. Voin katsella silmiin ja hymyillä ja jutella. Mutta aloite. Sen on tultava mieheltä.

Mä en tajuu sitä nolaamista. Eihän kieltäytyminen ole nolaamista? Eikö nyt parempi sanoa ei kun riiputtaa toivossa? Jos torjuessa on epäkohtelias se on eriasia, kertoo ihmisestä että on varmasti epäkohtelias myös suhteessa. Tietenkin se ihastunut tuntee noloutta ja pahaa mieltä siitä että toiveet kaatuu. Sille ei voi mitään, se tunne menee ohi ja sille voi nauraa myöhemmin. Ainakin useammin.

Itse juuri sain pakit. Olin komeaan taloyhtiön mieheen pitkään ihastunut. Vähän mutta vain vähän sitä nuorempi, mutta en haluis ajatella sen olevan syy. Kahville ihan pyysin ja mies sanoi että vai päiväkahville, ei hän uskalla, jää vielä työt tekemäti. Eli metsään meni tuo aloitus mutta mies ei ollut ilkeä, paha mieli tuli vain torjunnasta.

Miehen ongelma ei ole se että ei saa sitä torjunutta naista.Pakkien jälkeen mies voi päätyä yleisen pilkan kohteeksi - SE ON ongelma aloitteiden teossa.

Vierailija
89/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole pokausyritys sinällään, mutta keski-ikänen ja silminnähden surullinen tahikkunainen tuli Kalliossa painamaan tuplausta, kun yksin kaljottelin ja ajankulukseni pelailin siinä. Olin vaa, et mitä hittoo. Hämmästyksestä johtuen ehti painaa uudestaan vielä tuplausta. Sen ansiosta kilahti sitten 32e voitto. Rupes kerjäämään puolia siitä rahasta, kun hän sen kerran oli mulle muka voittanu. Ostin kaljan, jos lupais jättää rauhaan. No, pelailin aikani ja chattailin mut just jättäneen ex-tyttöystävän kanssa, joka yllättäen ottikin yhteyttä. Thaikku istahtikin uudestaan pöytääni. Siinä sitten hyväksyin juttuseuran, et sais ajatukset erosta pois. Nainen alko kertoa miten hän on Thaimaan jonkun kuninkaallisen sisko, jolla on valtava omaisuus IHAN OIKEASTI, mut just nyt tarvis vielä yhen oluen. Huvitti jo sen tarinat ja ihan menevää meininkiä niissä olikin! Mä hymyilin sen jutuille ja se ei edes tajunnu, että hymyilen sille miten päätöntä tarinaa kertoi. Ostin yhen vielä ihan vaan hauskan ajan vuoksi, mut sanoin, että enempää ei todellakaan saa. Kaikenlaisia koukeroita kertoi elämästään, näytteli sukulaisiaan Facesta ja muuta. Lopulta sit tajutessaan, että juomaa ei tule enempää, niin alko seksiehdotukset. Tietysti kieltäydyin hymyssä suin. Ei montaa kymppiä kerrasta pyytänyt. No, se ei luovuttanu, vaan flirttaili ja kosketteli ja pyrki lähemmäs. Viereen istu sitten selvästi suoraan töistä tullu suomalainen nainen. Samaa aikaa kävin hakemassa itelleni oluen ja huomasin, miten suomalainen kuntelee meitä ja sitä, kun thaikku nyrpeissään sano, et miks en tuonu hänelle. Suomalainen huomas naisen flirttailun ja lopulta otti vikan kulauksen omasta viinistään ja meihin kontaktin. Hitto, kun en muista enää tarkkoja sanoja, mutta pointti oli: Mitä juomaa kauniimmalle osapuolelle sais olla? Samalla nainen katto hymyillen, mut selvästi semmonen piikikäs katse, et mikä mies mä oon, ku en tyttöystävälle tai deitille osta juomaa. Osti sit viiniä sille thaikulle, lähti toivotellen hyvää viikonloppua ja levittelin käsiä ja nauroin ja nauroin ääneen, et mitä hittoa täs oikee tapahtuu!? Oli hyvä päivä ja exänkin sain takasin vain, jotta näkisin sen jättävän mut kuukauden-kahden päästä, kun näki ongelmia kaikkialla, vaikka ainoat ongelmat oli sen traumatisoituneessa päässä, valitettavasti. Oli upee nainen tää exä kyllä.

Vierailija
90/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeastaan vain kerran tehnyt aloitteen miehen suuntaan. Otin sen edessä vaatteet pois. En tiiä oliko se nolo peliliike, mutta nyt naimisissa, että kyllä se ainakin omasta mielestä tuntui toimivan.

Miehesi on liian helppo karttaisin tuollaiset halpaan menijät välittämästi. Se ei varmaan panosta sängyssäkään mihinkään, koska ei sen tarvitse, koska sä olet niin helppo ja heti valmis. Ei kelpais kyllä mulle tuollainen "mies", mutta löysitte toisissanne varmaan matchin.

Vierailija
91/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin baarissa, istuin baarijakkaralla yksin lähellä tanssilattiaa. Joku itseäni noin10 v nuorempi superkännisen olonen nainen tuli pyytämään tanssiin. Hän oli siinä jo joraillut jonkun ikäisensä miehen kanssa. Kieltäydyin, mutta hetken päästä hän tuli takaisin ja alkoi kiskoa minua olkavarresta koko voimallaan sanomatta sanaakaan. Lähdin sitten hänen mielikseen tanssilattialle. Hän survoi itsensä minua vasten, hyvä kun pystyssä pysyi. Katosin koko paikasta melko pian tuon jälkeen ja etsiydyin parempaan baariin.

Vierailija
92/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä on erittäin lyhyt matka siihen, jossa nainen alkaa kertomaan miehelle mitä pitää tehdä missäkin tilanteessa. Puhumattakaan mikä tapa on oikea siivota. 

Sinkkumies

Saat tehdä ihan mitä tahdot, mutta jos joku päivittelee palstalla miksi asiat ovat pielessä, niin kerron jatkossakin miksi asiat ovat mielestäni pielessä.

Sinkkumies

Harmi ettet näe mikä elämässäsi on pielessä ja miksi sinkkuutesi on ihan omaa ansiotasi.

Ei ketään kiinnosta mielipiteesi. Sitä ei kysytty otsikossa, vai kysyttiinkö?

Vierailija
93/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen oikeastaan vain kerran tehnyt aloitteen miehen suuntaan. Otin sen edessä vaatteet pois. En tiiä oliko se nolo peliliike, mutta nyt naimisissa, että kyllä se ainakin omasta mielestä tuntui toimivan.

Miehesi on liian helppo karttaisin tuollaiset halpaan menijät välittämästi. Se ei varmaan panosta sängyssäkään mihinkään, koska ei sen tarvitse, koska sä olet niin helppo ja heti valmis. Ei kelpais kyllä mulle tuollainen "mies", mutta löysitte toisissanne varmaan matchin.

Katkeruutesi paistaa läpi tästäkin viestistä. Ei miehet ole kiinnostuneita katkerista ja seksuaalittomista naisista, jotka pauhavat tasa-arvosta. Niillä pyyhitään lattiaa.

Sinkkumies

Vierailija
94/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tyttö tuli ovelle kysymään miten pääsee mun sänkyyn

Vierailija
95/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkää, luotan tuohon mieheen kuin kallioon. Näin noita kuoron naisia, eikä kukaan ollut sen tasoinen. Tiedän, millaisista poikkis tykkää. Mut yritä sinäkin löytää yhtä luotettava rakkaus itsellesi!

Vierailija
96/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ongelma ei ole se että ei saa sitä torjunutta naista.Pakkien jälkeen mies voi päätyä yleisen pilkan kohteeksi - SE ON ongelma aloitteiden teossa.

Mutta kyllähän naisellakin on riski joutua yleisen pilkan kohteeksi, jos eksyy liian monen kanssa leikkimään. Ja se nimitys on huo^ra.

Vierailija
97/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Ei ketään kiinnosta mielipiteesi. Sitä ei kysytty otsikossa, vai kysyttiinkö?

Ei ketään kiinnosta Sinkkumiehenkään mielipide, mutta et puuttunut tämän aikuisen vauvan jokelteluun mitenkään. Miksi?

Vierailija
98/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisiin nuorusvuosiini sisältyy jokunen nolo yritys lähestyä vastakkaista sukupuolta... Kärsin sosiaalistentilanteidenpelosta, enkä osannut pukeutua, saati meikata, ja muutenkin olin outo. Mutta rakkauden nälkä oli pakahduttava joten piti sitten yrittää itse olla aktiivinen. Harmi vain, etten kiinnostanut ketään ennen kuin joskus päälle parikymppisenä :D

1. Olin 18. Olin jo aikaisemmin koulussa kiinnittänyt huomioni yhteen ihan kivan näköiseen finninaamaiseen tyyppiin, jolla oli kivat, pitkät, vaaleat hiukset ja olin ehkä vähän ihastunut... Olin kaverin kanssa baarissa ja huomasin tän tyypin siellä. Päätin, että en voi jättää tilaisuutta käyttämättä, pakko yrittää saada se huomaamaan mut. Onnettomilla flirttailu taidoilla tämä käytännössä tarkoitti sitä, että tuijotin tyyppiä tuimasti melkein räpyttelemättä koko illan. Joko se ei oikeasti vaan huomannut, tai sitten se huomas, mutta pelkäs, että friikkiämmä änkeää juttelemaan jos se katsoo takas :D Nolointa on varmaan kuitenkin se, että joskus vuosia myöhemmin, kun aloin seurustella ekan poikakaverini kanssa, kävi ilmi, että tää tyyppi on sen paras kaveri :D Kumpikaan ei ole koskaan maininnut halaistua sanaa tästä tuijotteluepisodista, joten elättelen toivoa, että se ei huomannut tai muistanut.

2. Olin 18. Olin jutellut tämän tyypin kanssa joskus baarissa aika tuhannen kännissä (ensimmäisiä humaloitani. Ne pätkät, mitä keskustelusta muistan oli tasoa "Ai, sää oot hippi? Määki tykkään puista!"). Satuin yhden kaverin kanssa samaan baariin, ja tää tyyppi tuli meidän pöytään. Kaveri liukes johonkin ja äärimmäisen hermostuneena sitten yritin keskustella sen tyypin kanssa... En ollut sukulaisia lukuunottamatta paljoa miesten kanssa koskaan jutellut. Sitten pöytään tupsahti känninen vanhempi naishenkilö inttämään seurustellaanko me vai mitä. Onko se tyyppi mun poikakaveri, tai haluaisinko mää että se olis? :D  Jonkun myöntävähkön ehkän sain kiemurreltua itsestäni ulos, ja olin kuolla kuisaantuneisuuteen... Päästiin naisesta eroon ja kohta kaverikin tuli takaisin, ja tyyppi jossain vaiheessa haihtui. Myöhemmin spottasin sen tupakkakopissa pussailemassa jotain toista mimmiä.

Jatkuu...

Vierailija
99/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

104 jatkuu

3. Olin 19 v. Olin baarissa, sen verran humalassa, että pystyin juttelemaan tutuille. Näin yhden vähän nörtin näköisen, harmittoman oloisen tyypin baaritiskillä. Hitonmoisen itsepsyykkauksen jälkeen sain potkittua itseni tyypin luo ja sanottua "hei!". Tyyppi katsoi vähän aikaa ja vastas myös hei. Minä jäädyin. En ollu suunnitellu tilannetta yhtään pidemmälle. Ainut mitä tuli mieleen sanoa, oli "Käytsä usein täällä?"... Vieläkin hävettää :D Tuo oli sitä aikaa, ku telkkarissa pyöri joku olvi- tms. mainos, jossa joku sanoi noin. Tyyppi katso mua vielä hetken, totes sitten olevansa 18v. ja käänsi selkänsä. Vähän teki mieli vajota maan alle häpeämään :D (ilmeisesti näytin sitten vanhemmalta?)

4. Noin 19 v. edelleen. Olin uskaltautunut ensimmäistä kertaa elämässäni yksin baariin. Koska naistenhan ei tartte ku mennä yksin baariin niin heti löytyy seuraa :D No, ei ihan. Nyhjötin yksin vaihtelevissa paikoissa tuopin kanssa ja vaeltelin välillä baarin eri osiin siinä toivossa, että minut olisi helpompi jonkun huomata kun liikun. Vikuilin välillä silmiin lähelle osuvia miespuolisia, mutta eipä ne pelokkaat/säikähtäneen oloiset pikavilkaisut kehenkään vedonneet. Olin aloitellut kotona ja siitä illan aikana ehtinyt muutaman tuopin juoda ja uskaltauduin lopulta lähestymään yhtä black jackkiä pelaavaa (taas vähän nörtähtävää) tyyppiä. Se jopa huomas, kun hiiviskelin lähemmäs ja aloitti itse keskustelun :D Hei:tten jälkeen se ilmoitti olevansa vaan käymässä silloisessa kaupungissa, asui 150 km päässä. En ole ihan varma, oliko tämä torjunta, mutta siltä se silloin kuulosti. Eikä minua mikään yhden yön juttu olisi kiinnostanut.

Mutta jooh, nyt n. 10 v vanhempana ei onneksi ole enää tuollaisia ongelmia :D Ihan nätti ja hoikka olin silloinkin (vaikka pukeutuminen varmaan pilas sitä puolta), mutta itseluottamus kai on se olennaisin ero.

Vierailija
100/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattokaapa esim. youtubista "gold digger praks" -haulla, niin saatte selville minkälaisia naisia löytyy.

Esimerkki: tavallisen näköinen komeahko mies menee ystävällisesti pyytämään naista treffeille. Nainen kieltäytyy ja vetoaa olevansa naimisissa. No vähän tämän jälkeen paikalle saapuu hieman pöhöttynyt mies muskeliautolla ja pyytää samaa naista treffeille. Nytpä nainen ilmoittaa oikein mielistellen lähtevänsä mielellään....

Tämän tyyppisiä videoita löytyy satoja ja ne kertovat karua kieltä naisten perusluonteesta. Kyllä tämä toiminta on moraalittomampaa kuin jotkin miesten "kamalat" peliliikkeet, joita täällä paheksutaan.

Jatka vain tuon uskottelua itsellesi. Siten ehkä tuntuu paremmalta kuin ajatella, että et vain ole tarpeeksi komea, jotta naiset iskisivät.

Kyllä ne gold digger videot kertovat aika paljon naisista. Aivan yhtä paljon kuin jotkin nolot peliliikkeet kertovat miehistä.

Ne videot kertovat vain joistakin naisista, ei naisista keskimäärin.

Vaikka siis olisivat aidoista tilanteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä