Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoita noloin "peliliike", mitä naiset ovat yrittäneet sinuun

Helppo huudella
12.09.2017 |

Ai niin, eihän naiset uskalla tehdä aloitteita.

Kommentit (149)

Vierailija
41/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaapa esim. youtubista "gold digger praks" -haulla, niin saatte selville minkälaisia naisia löytyy.

Esimerkki: tavallisen näköinen komeahko mies menee ystävällisesti pyytämään naista treffeille. Nainen kieltäytyy ja vetoaa olevansa naimisissa. No vähän tämän jälkeen paikalle saapuu hieman pöhöttynyt mies muskeliautolla ja pyytää samaa naista treffeille. Nytpä nainen ilmoittaa oikein mielistellen lähtevänsä mielellään....

Tämän tyyppisiä videoita löytyy satoja ja ne kertovat karua kieltä naisten perusluonteesta. Kyllä tämä toiminta on moraalittomampaa kuin jotkin miesten "kamalat" peliliikkeet, joita täällä paheksutaan.

Kuule, tämä on ihan tietyn tyyppinen naistyyppi, joka tätä tekee. Ulkoisesti todella laitettu (silarit, tekotukka, ankkahuulet, huoravaatteet) kotka, joka kyttää varakkaita ukkoja.

Vierailija
42/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolointa oli kun keski-ikäinen nainen alkoi tuijottelemaan mua töissä. Okei saatoin sille hymyillä ja iskee silmää ja juteltiinkin joskus. Mutta en ollut tippaakaan kiinnostunut, se oli ajankulua. Työkaverit huomautteli mulle naisesta aika karkeesti ja monesti mietin kuinka saan tuijottelun loppumaan. En menny sen läheelleekkää kun oli töissä tai taukolla.

Kerran se sitte tuli taas tuijottaa minuu niin kysyin miksi se aina tuijottaa mua. Olin kuulema niin kuuma että pakko katsoo. Sanoin suorat sanat että jos tuijottelu ei lopu nii pomo paikalle. Naisen mielestä olin antanut aihetta tuijotukseen. Sanoin tehneeni niin piruuttani, niinkuin teinkin.

Onneksi se uskoi ja lopetti minun jahtaamisen.

Eikö tämä herätä sinussa yhtään sen suuntaisia ajatuksia, että omassa käytöksessäsi ja ajatusmalleissasi olisi mitään vikaa? Mimusta se nainen oli tuossa ns enemmän oikeassa. Hän vain katseli mieluistaan miestä, sinä sen sijaan iskit silmää ja flirttailit. Eli ihan itseäsi voit syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattokaapa esim. youtubista "gold digger praks" -haulla, niin saatte selville minkälaisia naisia löytyy.

Esimerkki: tavallisen näköinen komeahko mies menee ystävällisesti pyytämään naista treffeille. Nainen kieltäytyy ja vetoaa olevansa naimisissa. No vähän tämän jälkeen paikalle saapuu hieman pöhöttynyt mies muskeliautolla ja pyytää samaa naista treffeille. Nytpä nainen ilmoittaa oikein mielistellen lähtevänsä mielellään....

Tämän tyyppisiä videoita löytyy satoja ja ne kertovat karua kieltä naisten perusluonteesta. Kyllä tämä toiminta on moraalittomampaa kuin jotkin miesten "kamalat" peliliikkeet, joita täällä paheksutaan.

Jatka vain tuon uskottelua itsellesi. Siten ehkä tuntuu paremmalta kuin ajatella, että et vain ole tarpeeksi komea, jotta naiset iskisivät.

Vierailija
44/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ei kukaan mene "teelle".

Minä olen mennyt teelle ihan oikeasti eikä sitten muuta tapahtunut:)

Vierailija
45/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolointa oli kun keski-ikäinen nainen alkoi tuijottelemaan mua töissä. Okei saatoin sille hymyillä ja iskee silmää ja juteltiinkin joskus. Mutta en ollut tippaakaan kiinnostunut, se oli ajankulua. Työkaverit huomautteli mulle naisesta aika karkeesti ja monesti mietin kuinka saan tuijottelun loppumaan. En menny sen läheelleekkää kun oli töissä tai taukolla.

Kerran se sitte tuli taas tuijottaa minuu niin kysyin miksi se aina tuijottaa mua. Olin kuulema niin kuuma että pakko katsoo. Sanoin suorat sanat että jos tuijottelu ei lopu nii pomo paikalle. Naisen mielestä olin antanut aihetta tuijotukseen. Sanoin tehneeni niin piruuttani, niinkuin teinkin.

Ja sinustako ei ollu yhtään noloa piruuttaan flirtata? Miehet itse rakentaa nämä kuviot naisille noloiksi. Vai oliko pointtisi tuo keski-ikäinen? Typerä mies.

Vierailija
46/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ei kukaan mene "teelle".

No eipä kai, mutta minä viaton ajattelin ihan oikeaa teen juontia, kun tuli molemmille kylmä.

t. Teen juoja -tyttö

Vierailija
47/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet naiset negaavat äärimmäisen komeaa ja itsevarmaa miestä. Logiikka, että tuo luulee olevansa taivaan lahja naisille ja minäpä otan luulot pois. Se ei kyllä toimi koskaan, sillä se mies on tosiaan niin monen naisen mielestä hyvännäköinen, ettei sen tarvitse välittää, kun joltain muulta saa varmasti.

Niin ja tuohan on tietysti aina pelkkä peliliike, eikä ihan vain yritys päästä tyypistä eroon? Kyllä minä ainakin olen antanut montakin kertaa ihan tahallani pakit komealle ja itsestään liikaa luulevalle miehelle. Ei ole kyllä ollenkaan harmittanut, että ovat siirtyneet seuraavaan naiseen, vaan se on ollut ihan tavoitekin. 

Se on yllättävän monella peliliike. Aivan älytöntä. Naiset vielä itse menevät juttelemaan sille miehelle eivätkä poistu millään.

Seurasin tällaista sivusta ekana iltana, kun tapasin mieheni. Yksi nainen yritti siinä koko ajan iskeä häntä olemalla hirveän ilkeä ja tyly. Ei päästänyt miestä millään menemään tilanteesta ja mulkoili minua vihaisesti. Mies olisi voinut laittaa sen poikki, mitta hän taisi kierosti nauttia tilanteesta, siis kun yksi nainen iskee epätoivoisesti arvostelemalla ja toinen iskee ehdottamalla suoraan ja odottamalla sitten kärsivällisesti vieressä, että hän vapautuisi.

N

No kuulostaa kyllä todella oudolta. Yrittää iskeä olemalla ilkeä ja tyly ja ihan itse tuppautuu seuraan, vaikka sinäkin olit vieressä? Oletko varma, etteivät tunteneet entuudestaan? 

Tunsivat kyllä, siksi se nainen tietysti ajatteli, että mies olisi enemmän hänen. Ei vaan ollut mitään mahdollisuuksia, koska hännoli hirveän ruma ja mies on sattulta äärettömän pinnallinen. (Tämän helmen kanssa siis olen mennyt naimisiinkin, joten tiedän.)

Ai niin, yksi todella kaunis nainen yritti kerran iskeä häntä, kun olin vieressä, vetämällä hameen korviinsa ja esittelemällä alusvaatteitaan. Se oli minusta tosi nolo peliliike, mutta näytti kyllä toimivan, mies selvästi kiihottui ja olisi takuulla lähtenyt, jos olisi ollut sinkku.

No eihän tuo sitten mikään iskuyritys ollut, jos hän tunsi miehen entuudestaan. Ehkä heillä on ollut jotain sutinaa aiemmin ja nainen oli nyt sen takia miehelle vihainen. Ei se ole mikään iskuyritys tai negaamista, vaan ihan oikeita tunteita. 

Minut kerran jätti eräs mies pitkän veivaamisen jälkeen ilman mitään selityksiä. Yhtäkkiä ei vain vastannut puheluihin jne. Sitten näin baarissa hänet ja menin hänelle avautumaan ja kysymään, mitä tapahtui jne. Kun sitten miehen seuraan tuli joku nainen, jota en ollut ennen nähnyt, mies lähti hänen kanssaan tilanteesta pois ja kuulin, kun mies sanoi naiselle, että "en minä tiedä, mitä tuo nyt skitsoaa, yhtäkkiä vain tuli tuohon huutamaan". Tottakai mies sai tilanteen selitettyä naiselle siten, että minä olin se sekopää. 

Turha väitellä asiasta, kun et tunne kumpikaan. Miksi sinulle on niin tärkeää väittää, etteivät naiset koskaan harrasta negaamista?

Ja vaikka pidän mahdollisena miehellä olevan parhaillaankin vaikka kuinka paljon sutinaa muiden naisten kanssa, niin tuon nainen kanssa ei ole voinit olla. Mistäkö tiedän? Hän näytti itäsaksalaisen kuulantyöntäjän ja sotanorsun yhdistelmältä ja mies on hyvin pinnallinen ja tykkää vain kauniista missityyppusistä naisista.

Minusta sun jutut on tosi noloja.

Vierailija
48/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arh, tämä on hyvä... Mieheni (se josta olen kirjoitellut yllä jolle on myös rahaa tarjottu), heräsi kerran työmatkallaan kolleganaisen lähentelyyn kännisen työmatkan aikana, kun oli jo mennyt nukkumaan lomahuoneistoon. Eli mies heräsi yhtäkkiä siihen, että nainen ölli tullut huoneeseen ja makaa hänen päällään. Pelästyi kovasti tietty ja ensireaktiona tönäisi tunkeilijan pois päältään lattialle. Kuulemma ei ollut pantu janainen oli ollut nolona seuraavana päivänä. Tämä tapahtui siis ennen kuin tapasimme eli ei ollut mitään pettämistä.

Vierailija
49/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yleensä käyny aika suoraan asiaan. Yhdelle kerroin suoraan, että haluan vain yhdenillan jutun ja toivon, että hän kertoo heti lähteekö pilkun jälkeen mukaani vai etsinkö toisen. Lähti mukaan

Muutaman kerran olen kysynyt vaan nimeä tai puhelinnumeroa, yleensä sen on saanut. Ja joskus olen kysynyt ikää ja todennut että mies on liian vanha minulle (toisena iltana roudasin tän kuitenkin luokseni yöks, mutta se jäi yhteen suukkoon ja lusikassa nukkumiseen)

Mä olen kerran iskenyt miehen jopa niin, että olen kysynyt "onks sul kiva napa?" ja pyytänyt näyttämään. Sen kanssa hetki seurusteltiinkin.

Mut joo, ehkä lähestyn nolosti, mutta pointti tässä kommentissa oli, että kyllä naisetkin alotteita tekee.

Yhdestä alotteesta oon muuten aika ylpee. Kaveriporukkaan eksyi uusi miespuolinen tapaus joka oli todella hyvännäköinen ja mukavan oloinen. Sen oli huomannut pari kaveriani (toinen ei niin hyvä) ja he molemmat kysyivät miehen numeroa ja ottivat sen ylös. Kun tulin paikalle, tämä ei niin hyvä kaverini sanoi puolivitsillä mulle, että mä en saa tän miehen numeroa. Mies oli siis siinä vieressä. Mä totesin vaan, etten mä halua sitä, vaan tulin antamaan oman numeroni. Samana iltana mies saattoi mut kotiin ja käytiin muutamilla treffeilläkin myöhemmin.

Vierailija
50/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinustako ei ollu yhtään noloa piruuttaan flirtata? Miehet itse rakentaa nämä kuviot naisille noloiksi. Vai oliko pointtisi tuo keski-ikäinen? Typerä mies.

Miehenä siis olisi pitänyt olla ottettu kun vanhempi nainen tuijottaa? Sinänsä nainen oli ihan ok näköinen ja mukava, ikä ja tuijotus teki sen inhottavaksi.

Vierailija
51/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakaverini harrasti kuorolaulua ja tuo sekakuoro koostui aika isosta kaveriporukasta. He tekivät mökkireissujakin. Tuossa kuorossa oli useampikin tyttö kiinnostunut poitsustani, ja noilla reissuilla tapahtui kaikenlaista - jopa kuoron miesjohtaja eksyi panemaan laulajiaan. Törkein mimmi yritti pokata sekasaunassa siten, että istui ja jutteli jalkojaan lauteilla levitellen muka "vahingossa" paikkojaan esitellen. Hirveä tyrkky. 

Vierailija
52/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä siis olisi pitänyt olla ottettu kun vanhempi nainen tuijottaa? Sinänsä nainen oli ihan ok näköinen ja mukava, ikä ja tuijotus teki sen inhottavaksi.

Itse kuitenkin iskit silmää hänelle ja flirttailit. Ei logiikka päätä pakota...

Vierailija
53/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 kirjoitti:

Ei nolo peliliike tarkoita etteikö se toimisi. Vaikka kurkkupurkin kanssa mennä naapurin sinkkumieheltä pyytämään apua avaamiseen ja sitten kiitokseksi pyytää kahville! En varmasti kieltäytyis :D

Miksi kukaan nainen lähtisi kurkkupurkin kanssa naapuriin? Vaikka se peliliike olisikin, niin kuka nainen haluaa antaa tälle miehelle niin tyhmää kuvaa itsestään, ettei tiedä veitsikikkaa, jolla jumittuneen kannen saa auki.

En minä ainakaan kehtaisi mennä teeskentelemään avutonta vaikka olisin kuinka kiimainen.

Vierailija
54/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis luulet, että nuo tilanteet ovat aitoja? :'D Huutonaurua!! 

Vierailija
55/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka vain tuon uskottelua itsellesi. Siten ehkä tuntuu paremmalta kuin ajatella, että et vain ole tarpeeksi komea, jotta naiset iskisivät.

Kyllä ne gold digger videot kertovat aika paljon naisista. Aivan yhtä paljon kuin jotkin nolot peliliikkeet kertovat miehistä.

Vierailija
56/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on liian vanha, lihava, ruma, kännissä, tyhmä tai poikkeava on peliliike hänen taholtaan aina nolo.

Mies43v

Vierailija
57/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suuri osa on ihan aitoja ja ilmoitä on päässyt ihan livenäkin monesti todistamaan. Ja sinä siis luulet, että ilmiötä ei ole edes olemassa. Lol. Huutonaurua! Miten joku voi olla noin pihalla?

Vierailija
58/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelun 55v+ nainen vissiin vähän ihastui muhun, kävin työasioissa sen työpaikalla 1-2krt viikossa ja vaihdettiin muutama sana aina. Alussa hymyili joka kerta - jossain vaiheessa se rupesi punastumaan hirveesti joka kerta kun nähtiin ja lopulta se tulipunaisena iski silmää...näytti siltä et sillä olis silmä täynnä hiekkaa - sen verran nyki :D

Näin saman naisen terassilla pari kk myöhemmin, muutaman promillen humalassa se tuli nuolemaan mun korvaa ja kuiskas "mä niin himoitsen sua", "oon tosi hyvä sekstailee" ja puristi mua joka puolelta.

Olin 25v

Vierailija
59/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suuri osa on ihan aitoja ja ilmoitä on päässyt ihan livenäkin monesti todistamaan. Ja sinä siis luulet, että ilmiötä ei ole edes olemassa. Lol. Huutonaurua! Miten joku voi olla noin pihalla?

En ole sanonut, että ilmiötä ei ole olemassa. Mutta et kai sinä nyt ihan oikeasti kuvittele, että nuo youtubessa olevat tilanteet olisivat aitoja? Edes osa niistä. Ihan sattumalta kamera on juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja koko tilanne alusta loppuun tallentuu videolle ja mitään ylimääräistä videolla ei tapahdu tai esimerkiksi ajallista eroa ei ole kuin muutama sekunti? Kyllä tällaiset asiat kuules kertovat juuri siitä, että kyseessä on lavastettu tilanne. Jos tilanteet olisivat aitoja, ne olisivat jotain satunnaisia vilahduksia ja tärisevällä kädellä kuvattuja. 

Vierailija
60/149 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä noloin, mutta naistyökaverilla alkoi tietokone kummasti reistailemaan, hiiri ei toiminut jne. Paljasti myöhemmin, että oli vain yrittänyt saada minut paikalle millä tekosyyllä tahansa eli itse aiheutti vikoja, kun ei uskaltanut kertoa ihastumisestaan.

En minäkään siinä vaiheessa tajunnut, mistä oli kyse. Ajattelin vain, että onpa siinä... no, nainen tekniikan kanssa.