Kirjoita noloin "peliliike", mitä naiset ovat yrittäneet sinuun
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Jo Jeesuskin sanoi nainen, ei ihminen, koska kyvyt eivät riitä miehen tasolle.
Sinkkumies
Joo ei riitä naisen kyvyt yhtä törkeään käyttäytymiseen mihin miehen kyvyt ja tahto riittää. Sinun sinkkuuttasi. en ihmettele
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun kumi oli pettänyt ja nainen ilmoitti ettei aio tehdä mitään asialle, yritti muutaman viikon kuluttua "kun seksi oli niin hyvää niin otettaisiinko uudestaan".
Aika nolon typerä nainen jos luulee että ns hyvä perse ja isot tissit riittävät tuollaisen tempun jälkeen.
Oiskohan "vahingossa" hajonnut myös uudelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeastaan vain kerran tehnyt aloitteen miehen suuntaan. Otin sen edessä vaatteet pois. En tiiä oliko se nolo peliliike, mutta nyt naimisissa, että kyllä se ainakin omasta mielestä tuntui toimivan.
Miehesi on liian helppo karttaisin tuollaiset halpaan menijät välittämästi. Se ei varmaan panosta sängyssäkään mihinkään, koska ei sen tarvitse, koska sä olet niin helppo ja heti valmis. Ei kelpais kyllä mulle tuollainen "mies", mutta löysitte toisissanne varmaan matchin.
Hah. Olen eri, mutta itse iskin aviomieheni menemäklä ehdottamaan yhdenyönsuhdetta baaritiskille. Mieheni on ihan jumala sängyssä ja näkee paljon vaivaa puolestani.
Nolojakin lähestymisyrityksiä olen kokenut. Kerrankin ehdotin lounastapaamista yhdelle kollegalle, ei lähtenyt. Oli vähän noloa nähdä sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaapa esim. youtubista "gold digger praks" -haulla, niin saatte selville minkälaisia naisia löytyy.
Esimerkki: tavallisen näköinen komeahko mies menee ystävällisesti pyytämään naista treffeille. Nainen kieltäytyy ja vetoaa olevansa naimisissa. No vähän tämän jälkeen paikalle saapuu hieman pöhöttynyt mies muskeliautolla ja pyytää samaa naista treffeille. Nytpä nainen ilmoittaa oikein mielistellen lähtevänsä mielellään....Tämän tyyppisiä videoita löytyy satoja ja ne kertovat karua kieltä naisten perusluonteesta. Kyllä tämä toiminta on moraalittomampaa kuin jotkin miesten "kamalat" peliliikkeet, joita täällä paheksutaan.
Sinä siis luulet, että nuo tilanteet ovat aitoja? :'D Huutonaurua!!
Kyllä suuri osa on ihan aitoja ja ilmoitä on päässyt ihan livenäkin monesti todistamaan. Ja sinä siis luulet, että ilmiötä ei ole edes olemassa. Lol. Huutonaurua! Miten joku voi olla noin pihalla?
En ole sanonut, että ilmiötä ei ole olemassa. Mutta et kai sinä nyt ihan oikeasti kuvittele, että nuo youtubessa olevat tilanteet olisivat aitoja? Edes osa niistä. Ihan sattumalta kamera on juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja koko tilanne alusta loppuun tallentuu videolle ja mitään ylimääräistä videolla ei tapahdu tai esimerkiksi ajallista eroa ei ole kuin muutama sekunti? Kyllä tällaiset asiat kuules kertovat juuri siitä, että kyseessä on lavastettu tilanne. Jos tilanteet olisivat aitoja, ne olisivat jotain satunnaisia vilahduksia ja tärisevällä kädellä kuvattuja.
Noloin oli yks 40v perheenäiti joka tuli iskemään minua, 19v nuorta kollia festareilla. "oot tosi hyvännäkönen ;))))" juu ei kiitos. Oli vielä naimisissa.
Eihän peliliikkeessä sinänsä mitään vikaa ollut. Aloitteen tekijä vain oli ei-toivottu.
Oliko tuon tarkoitus liittyä jotenkin tuohon lainaamaasi viestiin, vai oliko tuo vahinko? En nyt keksi, mikä yhteys näillä asioilla on.
Se oli varattu ja olisin voinut olla hänen poikansa iän puolesta, ällöä. Ja vahinko oli toi lainaus.
Niin, edelleen aloitteen tekijä oli ei-toivottu. Jos sinua olisi lähestynyt joku kivan näköinen ikäisesi sinkkutyttö, olisiko ollut huono peliliike? Ei. Eli peliliikkeessä ei ollut vikaa, vaan sen tekijässä.
On kai kontekstilla jotain merkitystä. Aika nopeasti hyväkin iskuyritys tuntuisi nololta, jos tietäisi, että sen tekijä on parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeastaan vain kerran tehnyt aloitteen miehen suuntaan. Otin sen edessä vaatteet pois. En tiiä oliko se nolo peliliike, mutta nyt naimisissa, että kyllä se ainakin omasta mielestä tuntui toimivan.
Tämä varmaan toimii toisinkinpäin tasa-arvoisessa maassa? Taidankin tästä heti lähteä aurinkoiseen syysilmaan metsästämään vaimoa itselleni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaapa esim. youtubista "gold digger praks" -haulla, niin saatte selville minkälaisia naisia löytyy.
Esimerkki: tavallisen näköinen komeahko mies menee ystävällisesti pyytämään naista treffeille. Nainen kieltäytyy ja vetoaa olevansa naimisissa. No vähän tämän jälkeen paikalle saapuu hieman pöhöttynyt mies muskeliautolla ja pyytää samaa naista treffeille. Nytpä nainen ilmoittaa oikein mielistellen lähtevänsä mielellään....Tämän tyyppisiä videoita löytyy satoja ja ne kertovat karua kieltä naisten perusluonteesta. Kyllä tämä toiminta on moraalittomampaa kuin jotkin miesten "kamalat" peliliikkeet, joita täällä paheksutaan.
Kyllä suuri osa on ihan aitoja ja ilmoitä on päässyt ihan livenäkin monesti todistamaan. Ja sinä siis luulet, että ilmiötä ei ole edes olemassa. Lol. Huutonaurua! Miten joku voi olla noin pihalla?
En ole sanonut, että ilmiötä ei ole olemassa. Mutta et kai sinä nyt ihan oikeasti kuvittele, että nuo youtubessa olevat tilanteet olisivat aitoja? Edes osa niistä. Ihan sattumalta kamera on juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja koko tilanne alusta loppuun tallentuu videolle ja mitään ylimääräistä videolla ei tapahdu tai esimerkiksi ajallista eroa ei ole kuin muutama sekunti? Kyllä tällaiset asiat kuules kertovat juuri siitä, että kyseessä on lavastettu tilanne. Jos tilanteet olisivat aitoja, ne olisivat jotain satunnaisia vilahduksia ja tärisevällä kädellä kuvattuja.
Noloin oli yks 40v perheenäiti joka tuli iskemään minua, 19v nuorta kollia festareilla. "oot tosi hyvännäkönen ;))))" juu ei kiitos. Oli vielä naimisissa.
Eihän peliliikkeessä sinänsä mitään vikaa ollut. Aloitteen tekijä vain oli ei-toivottu.
Oliko tuon tarkoitus liittyä jotenkin tuohon lainaamaasi viestiin, vai oliko tuo vahinko? En nyt keksi, mikä yhteys näillä asioilla on.
Se oli varattu ja olisin voinut olla hänen poikansa iän puolesta, ällöä. Ja vahinko oli toi lainaus.
Niin, edelleen aloitteen tekijä oli ei-toivottu. Jos sinua olisi lähestynyt joku kivan näköinen ikäisesi sinkkutyttö, olisiko ollut huono peliliike? Ei. Eli peliliikkeessä ei ollut vikaa, vaan sen tekijässä.
On kai kontekstilla jotain merkitystä. Aika nopeasti hyväkin iskuyritys tuntuisi nololta, jos tietäisi, että sen tekijä on parisuhteessa.
...niin, tai jos tekijä on köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset surkiot palstalla tuhertavat itkua. yhyy.. ja palstakin menee kinni, koska pelotta keskutella oikeasti.
hihi..
Sinkkumies
Kuulostat sellaiselta kateelliselta surkiolta joka tuhertaa itkua palstalla vuodesta toiseen.
Kyllä sait minut hymyilemään. Oli taas niin kerran totaalista paskaa ;) hehheh.. naurattaa..
Kiitos nauruista.
Kerron söpöimmän. Olin miespuolisen kaverini kanssa ulkomailla jututtamassa baarissa sellaisia kauniisti sanottuna hiukan kokeneemman näköisiä naisia. Paikalle pelmahti naamatuttu 18v. tyttölapsi, joka ilmoitti kuuluvaan ääneen: "guys, they are hookers!" Kokeneemmat neidot ymmärsivät viestin sisällön ja poistuivat välittömästi seurastamme ja koko baarista. Kysyin sitten mimmiltä, että mitäs nyt tehdään, joten hän sitten tarjoutui tanssimaan kanssani ja siitä se sitten lähti.
Vierailija kirjoitti:
Puristin (kännissä) erästä ihan kivannäköistä miestä pepusta, kun disen ruuhkassa menin ohi. Tuollaista käpälöintiä en edes normaalisti harrasta, mutta kerta ensimmäinenkin.
Samana iltana löysin nykyisen aviomieheni kyseisestä ravintolasta. Selvisi illan mittaan, että tämä hyväpeppuinen mies jota kopeloin, oli mieheni hyviä kavereita. Onneksi hän ei ollut huomannut, kuka se puristelija oli.
Toisinpäin tämä tarina olisi saanut hirveän määrän alapeukkua. Jos joku mies kertoisi että kännissä puristin yhtä hyväperseistä naista ohimennessäni ja sit myöhemmin iski sen kaverin jne. Mutta kun puristaja on nainen, niin jostain syystä se on ihan ok ja kaikki näyttää painavan yläpeukkua
Pyysin ihan vain kahville. Kahdelle muulle johon olin ihastunut vihjasin tunteistani aika suoraan, kirjoittamassani kirjeessä. Mielestäni olin ihan fiksu, en hyökkäävä tai friikki, mutta vastaanotto oli jäätävä kaikissa tapauksissa. Täydellinen ignooraus ja sitten kun heistä jotain kuului niin se oli ilkeää vittuilua suuntaani.
Naiselle on paljon nolompaa saada pakit mieheltä kuin päinvastoin sekä kulttuurillisista että biologisista syistä. Sehän tarkoittaa, ettet edes seksiin kelvannut. Ja tähän tulee usein vielä ilkeilyt päälle; sekin kertoo että mies pitää aloitteen tehnyttä suunnilleen rikollisena ja jäteläjänä.
Nykyisen mieheni tavattuani pidin tarkkaa huolta siitä, etten ottanut yhteyttä yhdessä netissä sovitun ensitapaamisen jälkeen. Ja siitä se sitten lähti.
Työnsin joskus (ruoka)ravintolasta lähtiessä tarjoilijalle lapulla puhelinnumeron. Ei nyt niin nolo, mutta ei se myöskään soittanut perään, joten ei ehkä toivottukaan liike.
Olin lukiosta valmistuttuani vanhempieni kanssa reissussa, se oli ikään kuin heidän lahjansa valmistumisesta ylioppilaaksi, ja toisaalta vain kivaa aikaa perheen kesken.
Joka tapauksessa, kyseessä oli tällainen tyypillinen ryhmämatka, johon sisältyi illalliset hotellilla. Toisena iltana istuimme ruokaillessa erään vanhempieni ikäluokkaa olevan naisen kanssa. Hän jutteli erittäin kiinnostuneesti isäni kanssa, ja kosketteli tätä kädestä ym. Nainen siis tiesi, että vastapuolella pöytää istui miehen tytär ja vaimo. Tilanteessa en kehdannut mitään sanoa, mutta sen jälkeen oli pakko kysyä äidiltäni tuntuiko hänestäkin siltä että nainen oli yrittänyt iskeä isääni: "Sehän oli aivan selvää".
En voi sanoa että naiset on tulleet suoraan iskemään näinä 20v baaririentojen aikana, toki jotain silmäpeliä on ollut tanssilattialla tai tiskillä mut ei tosiaan koskaan suoraan tullut kysymään, paitsi yks tapaus tapahtui tässä hiljan.
Yksi teini jotain alle 20 vuotta, huomas kaiketi et oli parisen drinkkiä baarista tilattuna venaamassa tiskillä ja ihan suoraan käänsi mut baarilta itseensäpäin, otti mun kädet ja laittoi lantiolleen ja rinnoilleen vuorostaa o.O ja kysyi et mennäänkö?
Siinä kyl mietin et OK mitäs ihmettä, koskakohan tän lihaskimppu agro miesystävä tulee vetään mua pataan väittäen et isken sitä ja/tai käpälöin vai onko pikkusen tyttö kevytkenkäinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nehän sosiaalisia kokeita, yksi kaveri odottaa vuoroaan ja napataan joku random kohteeksi kun kolmas kuvaa. Samalla tavalla lavastettuja kuin normaalitkin piilokamerat että otetaan satunnainen ohikulkija pilan kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puristin (kännissä) erästä ihan kivannäköistä miestä pepusta, kun disen ruuhkassa menin ohi. Tuollaista käpälöintiä en edes normaalisti harrasta, mutta kerta ensimmäinenkin.
Samana iltana löysin nykyisen aviomieheni kyseisestä ravintolasta. Selvisi illan mittaan, että tämä hyväpeppuinen mies jota kopeloin, oli mieheni hyviä kavereita. Onneksi hän ei ollut huomannut, kuka se puristelija oli.
Toisinpäin tämä tarina olisi saanut hirveän määrän alapeukkua. Jos joku mies kertoisi että kännissä puristin yhtä hyväperseistä naista ohimennessäni ja sit myöhemmin iski sen kaverin jne. Mutta kun puristaja on nainen, niin jostain syystä se on ihan ok ja kaikki näyttää painavan yläpeukkua
Niin siis kun ketju on naisten noloimmista peliliikkeistä, yläpekkua annetaan sen merkiksi, että kyllä vain, hemmetin nolo peliliike naiselta.
noloin oli varmaankin se, että iskin silmäni baarissa pokeen. Ja en suostunut lähtemään sulkemisaikaan pois :,D -kuvittelin kai jotenkin väsyttämällä kampeevani hänen mukaansa. Onneksi sitten tajusin että istun yksin pöydässä ja pokella oli muutakin hommaa kuin vääntää mun kanssa. Lähdin pois... vähänkö hävetti nähdä häntä sen jälkeen.
Word! Tuli ihan paha olo tuon katkeran naisen kateellisuudesta. En pahemmin lue tällaisia forumeja, mutta niin täysin totta mitä sanoit. Jos joku paljastaa suoraan alastoman vartalon edessäni, niin ajattelisin: "Vau! Tässä suora, esteetön ja (toivottavasti viimein) terveen itsetunnon omaava nainen, kun kerran noin suoraan uskaltautuu seksikkäänä pitämäänsä vartaloaansa mulle noin esittelemään.".
Toi teidän YouTube-jauhantaa on huvittavaa seurata ;-D Kukaan ei pysty sanomaan onko totta vai tarua. "Totuus on taruakin ihmeellisempi". Ainakin joskus...
En muista kuin yhden nolon tapauksen, jossa minä vonkasin erästä nuorempaa miestä lähtemään mukaani (pari viikkoa aikaisemmin oli lähtenyt!) Enkä millään ottanut eitä vastaan. Miten niin ei muka lähde MINUN kanssani! :D
Syykin sitten selvisi kyllä. Hänen porukassaan siinä oli eksäni kavereita, ja eksäni soittikin vihaisena seuraavana päivänä ettei minun tarvitse HÄNEN kavereitaan yrittää iskeä. Ilmeisesti kys tyyppi tunsi myös eksäni, mutta jännästi se ei ollut pari viikkoa aiemmin haitannut, se kaveruus, mukaani lähtemistä ;) Noloa se vonkaamiseni silti oli.
Toinen, joka ei kyllä ollut mielestäni minulle noloa, vaan toiselle osapuolelle meni näin. Hän oli juuri täyttänyt 18, ja pääsi siis vakkaribaariini (minä olin 23,24v) Meillä olikin yhteisiä tuttuja, tai hän siis tunnisti minut, minä en häntä, koska hän oli sen verran nuorempi ettei ollut jäänyt mieleen. Illan päälle hän sitten tuli luokseni "nukkumaan", kun asui vähän kauempana. Ihan kivaa oli, ja kun näin hänet jokusen kuukauden päästä kantakuppilassani uudelleen, hän tuli juttelemaan. Sanoin sitten että lähden kotiin, ja hän voi tulla jos haluaa, seuraksi. Hän sitten esteli että on tavannut jonkun tytön, eikä halua siksi lähteä. Sanoin että fine by me, tee kuten haluat. Lopulta hän kuitenkin pitkän itsensä kanssa käydyn taistelun jälkeen päätti tullakin luokseni saatesanoin; en sitten tee kanssasi mitään, nukun vain. Sanoin että ihan kuin itse tahtoo, mulle käy miten vain. Noh, hommailuksihan se meni, ja poika oli jälkeenpäin pahoillaan kun on se tyttökin tullut tuossa tavattua. Sanoin että minä en puhu mitään kenellekään, että voi olla huoleti. Tuosta meni jokunen viikko, ja menin taas kantakuppilaani. Suunnistin tiskille, ja tilasin kahvin, koska oli keskiviiko, ja seuraavana päivänä työt. Vierestäni kuulu hei, ja kun käännyin katsomaan hän oli siinä. Sanoin hei takaisin. Poika oli jotenkin vaivautuneen ja närkästyneen oloinen, ja meninkin vähän kauemmaksi kahviani juomaan. Hän tuli sitten perässä ja kysyi harmistuneella äänellä että seuraanko häntä. Käännyin katsomaan häntä suu auki hämmästyksestä, ja vastasin että miksi ihmeessä seuraisin häntä. Poika perusteli asiaa sillä että jo kolmatta kertaa lyhyen ajan sisällä saavun muka vahingossa samaan paikkaan missä hän on. Nousin sitten tuoliltani, otin tiukan katsekontaktin, ja sanoin että kuulepas poikaseni, minä olen istunut tässä kantaraflassani jo silloin kun sinä kasvattelit munankarvoja alakoulun viimesillä luokilla, että jos joku tässä seuraa niin se olet kyllä sinä. Nyt ihan oikeasti, sinä täyttit eilen 18, ja tulet baariin jossa minä olen käynyt jo 5 vuotta viikottain kahvilla, kaljalla ja ystäviäni tapaamassa, ja alat syyttelemään että MINÄ seuraan. Poika pyysi anteeksi, enkä nähnyt häntä enää siinä kuppilassa.
Noin muuten, olen kyllä tehnyt aloitteita itse, lähes aina, ainakin katseella ja hymyllä. En edes kiinnostuisi miehestä joka vain tulisi peliliikkeidensä kanssa pöytään yrittämään. Mulla täytyy aina ensin herätä se kiinnostus, ja sitten vasta lämpenen jos olen lämmetäkseni. Kiinnostus EI HERÄÄ peliliikkeillä, eikä iskureploilla. Toisaalta olen lähtenyt miehen mukaan joka ei puhunut minulle mitään parin tunnin aikana ravintolassa, jossa istuimme suurimman osan ajasta vierekkäin samassa pöydässä ja seurueessa. Klo 23 aikaan kun menin tiskille hakemaan uutta, hän vain käveli taakseni, otti kädestäni kiinni ja lähti viemään perässään narikalle. :p