Kirjoita noloin "peliliike", mitä naiset ovat yrittäneet sinuun
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo Jeesuskin sanoi nainen, ei ihminen, koska kyvyt eivät riitä miehen tasolle.
Sinkkumies
Joo ei riitä naisen kyvyt yhtä törkeään käyttäytymiseen mihin miehen kyvyt ja tahto riittää. Sinun sinkkuuttasi. en ihmettele
Kerrankin jollakin on älyä päässä! Tästä hatun nosto.
Sinkkumies
Naiset ovat olleet edessäni polvet vetelinä. Pelkästään ulkonäköni takia, hyvä että alkavat käsittämään muutakin.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeastaan vain kerran tehnyt aloitteen miehen suuntaan. Otin sen edessä vaatteet pois. En tiiä oliko se nolo peliliike, mutta nyt naimisissa, että kyllä se ainakin omasta mielestä tuntui toimivan.
Miehesi on liian helppo karttaisin tuollaiset halpaan menijät välittämästi. Se ei varmaan panosta sängyssäkään mihinkään, koska ei sen tarvitse, koska sä olet niin helppo ja heti valmis. Ei kelpais kyllä mulle tuollainen "mies", mutta löysitte toisissanne varmaan matchin.
Katkeruutesi paistaa läpi tästäkin viestistä. Ei miehet ole kiinnostuneita katkerista ja seksuaalittomista naisista, jotka pauhavat tasa-arvosta. Niillä pyyhitään lattiaa.
Sinkkumies
Word! Tuli ihan paha olo tuon katkeran naisen kateellisuudesta. En pahemmin lue tällaisia forumeja, mutta niin täysin totta mitä sanoit. Jos joku paljastaa suoraan alastoman vartalon edessäni, niin ajattelisin: "Vau! Tässä suora, esteetön ja (toivottavasti viimein) terveen itsetunnon omaava nainen, kun kerran noin suoraan uskaltautuu seksikkäänä pitämäänsä vartaloaansa mulle noin esittelemään.".
Toi teidän YouTube-jauhantaa on huvittavaa seurata ;-D Kukaan ei pysty sanomaan onko totta vai tarua. "Totuus on taruakin ihmeellisempi". Ainakin joskus...
...vaikka sinänsä sä Sinkkumies vaikutat urpolle jätkälle noin muuten. Tai sitten sulla on hyvin omalaatuinen huumorintaju...
Ounounounou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaapa esim. youtubista "gold digger praks" -haulla, niin saatte selville minkälaisia naisia löytyy.
Esimerkki: tavallisen näköinen komeahko mies menee ystävällisesti pyytämään naista treffeille. Nainen kieltäytyy ja vetoaa olevansa naimisissa. No vähän tämän jälkeen paikalle saapuu hieman pöhöttynyt mies muskeliautolla ja pyytää samaa naista treffeille. Nytpä nainen ilmoittaa oikein mielistellen lähtevänsä mielellään....Tämän tyyppisiä videoita löytyy satoja ja ne kertovat karua kieltä naisten perusluonteesta. Kyllä tämä toiminta on moraalittomampaa kuin jotkin miesten "kamalat" peliliikkeet, joita täällä paheksutaan.
Sinä siis luulet, että nuo tilanteet ovat aitoja? :'D Huutonaurua!!
Kyllä suuri osa on ihan aitoja ja ilmoitä on päässyt ihan livenäkin monesti todistamaan. Ja sinä siis luulet, että ilmiötä ei ole edes olemassa. Lol. Huutonaurua! Miten joku voi olla noin pihalla?
En ole sanonut, että ilmiötä ei ole olemassa. Mutta et kai sinä nyt ihan oikeasti kuvittele, että nuo youtubessa olevat tilanteet olisivat aitoja? Edes osa niistä. Ihan sattumalta kamera on juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja koko tilanne alusta loppuun tallentuu videolle ja mitään ylimääräistä videolla ei tapahdu tai esimerkiksi ajallista eroa ei ole kuin muutama sekunti? Kyllä tällaiset asiat kuules kertovat juuri siitä, että kyseessä on lavastettu tilanne. Jos tilanteet olisivat aitoja, ne olisivat jotain satunnaisia vilahduksia ja tärisevällä kädellä kuvattuja.
Siis nehän sosiaalisia kokeita, yksi kaveri odottaa vuoroaan ja napataan joku random kohteeksi kun kolmas kuvaa. Samalla tavalla lavastettuja kuin normaalitkin piilokamerat että otetaan satunnainen ohikulkija pilan kohteeksi.
Tää. Noinhan piilokamerakin toimii. Joku nainen taas näytti älykkyytensä..
Vierailija kirjoitti:
En muista kuin yhden nolon tapauksen, jossa minä vonkasin erästä nuorempaa miestä lähtemään mukaani (pari viikkoa aikaisemmin oli lähtenyt!) Enkä millään ottanut eitä vastaan. Miten niin ei muka lähde MINUN kanssani! :D
Syykin sitten selvisi kyllä. Hänen porukassaan siinä oli eksäni kavereita, ja eksäni soittikin vihaisena seuraavana päivänä ettei minun tarvitse HÄNEN kavereitaan yrittää iskeä. Ilmeisesti kys tyyppi tunsi myös eksäni, mutta jännästi se ei ollut pari viikkoa aiemmin haitannut, se kaveruus, mukaani lähtemistä ;) Noloa se vonkaamiseni silti oli.
Toinen, joka ei kyllä ollut mielestäni minulle noloa, vaan toiselle osapuolelle meni näin. Hän oli juuri täyttänyt 18, ja pääsi siis vakkaribaariini (minä olin 23,24v) Meillä olikin yhteisiä tuttuja, tai hän siis tunnisti minut, minä en häntä, koska hän oli sen verran nuorempi ettei ollut jäänyt mieleen. Illan päälle hän sitten tuli luokseni "nukkumaan", kun asui vähän kauempana. Ihan kivaa oli, ja kun näin hänet jokusen kuukauden päästä kantakuppilassani uudelleen, hän tuli juttelemaan. Sanoin sitten että lähden kotiin, ja hän voi tulla jos haluaa, seuraksi. Hän sitten esteli että on tavannut jonkun tytön, eikä halua siksi lähteä. Sanoin että fine by me, tee kuten haluat. Lopulta hän kuitenkin pitkän itsensä kanssa käydyn taistelun jälkeen päätti tullakin luokseni saatesanoin; en sitten tee kanssasi mitään, nukun vain. Sanoin että ihan kuin itse tahtoo, mulle käy miten vain. Noh, hommailuksihan se meni, ja poika oli jälkeenpäin pahoillaan kun on se tyttökin tullut tuossa tavattua. Sanoin että minä en puhu mitään kenellekään, että voi olla huoleti. Tuosta meni jokunen viikko, ja menin taas kantakuppilaani. Suunnistin tiskille, ja tilasin kahvin, koska oli keskiviiko, ja seuraavana päivänä työt. Vierestäni kuulu hei, ja kun käännyin katsomaan hän oli siinä. Sanoin hei takaisin. Poika oli jotenkin vaivautuneen ja närkästyneen oloinen, ja meninkin vähän kauemmaksi kahviani juomaan. Hän tuli sitten perässä ja kysyi harmistuneella äänellä että seuraanko häntä. Käännyin katsomaan häntä suu auki hämmästyksestä, ja vastasin että miksi ihmeessä seuraisin häntä. Poika perusteli asiaa sillä että jo kolmatta kertaa lyhyen ajan sisällä saavun muka vahingossa samaan paikkaan missä hän on. Nousin sitten tuoliltani, otin tiukan katsekontaktin, ja sanoin että kuulepas poikaseni, minä olen istunut tässä kantaraflassani jo silloin kun sinä kasvattelit munankarvoja alakoulun viimesillä luokilla, että jos joku tässä seuraa niin se olet kyllä sinä. Nyt ihan oikeasti, sinä täyttit eilen 18, ja tulet baariin jossa minä olen käynyt jo 5 vuotta viikottain kahvilla, kaljalla ja ystäviäni tapaamassa, ja alat syyttelemään että MINÄ seuraan. Poika pyysi anteeksi, enkä nähnyt häntä enää siinä kuppilassa.
Noin muuten, olen kyllä tehnyt aloitteita itse, lähes aina, ainakin katseella ja hymyllä. En edes kiinnostuisi miehestä joka vain tulisi peliliikkeidensä kanssa pöytään yrittämään. Mulla täytyy aina ensin herätä se kiinnostus, ja sitten vasta lämpenen jos olen lämmetäkseni. Kiinnostus EI HERÄÄ peliliikkeillä, eikä iskureploilla. Toisaalta olen lähtenyt miehen mukaan joka ei puhunut minulle mitään parin tunnin aikana ravintolassa, jossa istuimme suurimman osan ajasta vierekkäin samassa pöydässä ja seurueessa. Klo 23 aikaan kun menin tiskille hakemaan uutta, hän vain käveli taakseni, otti kädestäni kiinni ja lähti viemään perässään narikalle. :p
Sori mutta vaikutat aika halvalta. Koko ajan joku uusi pano? ja vielä paljon nuorempi :D
Ounounounou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaapa esim. youtubista "gold digger praks" -haulla, niin saatte selville minkälaisia naisia löytyy.
Esimerkki: tavallisen näköinen komeahko mies menee ystävällisesti pyytämään naista treffeille. Nainen kieltäytyy ja vetoaa olevansa naimisissa. No vähän tämän jälkeen paikalle saapuu hieman pöhöttynyt mies muskeliautolla ja pyytää samaa naista treffeille. Nytpä nainen ilmoittaa oikein mielistellen lähtevänsä mielellään....Tämän tyyppisiä videoita löytyy satoja ja ne kertovat karua kieltä naisten perusluonteesta. Kyllä tämä toiminta on moraalittomampaa kuin jotkin miesten "kamalat" peliliikkeet, joita täällä paheksutaan.
Sinä siis luulet, että nuo tilanteet ovat aitoja? :'D Huutonaurua!!
Kyllä suuri osa on ihan aitoja ja ilmoitä on päässyt ihan livenäkin monesti todistamaan. Ja sinä siis luulet, että ilmiötä ei ole edes olemassa. Lol. Huutonaurua! Miten joku voi olla noin pihalla?
En ole sanonut, että ilmiötä ei ole olemassa. Mutta et kai sinä nyt ihan oikeasti kuvittele, että nuo youtubessa olevat tilanteet olisivat aitoja? Edes osa niistä. Ihan sattumalta kamera on juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan ja koko tilanne alusta loppuun tallentuu videolle ja mitään ylimääräistä videolla ei tapahdu tai esimerkiksi ajallista eroa ei ole kuin muutama sekunti? Kyllä tällaiset asiat kuules kertovat juuri siitä, että kyseessä on lavastettu tilanne. Jos tilanteet olisivat aitoja, ne olisivat jotain satunnaisia vilahduksia ja tärisevällä kädellä kuvattuja.
Siis nehän sosiaalisia kokeita, yksi kaveri odottaa vuoroaan ja napataan joku random kohteeksi kun kolmas kuvaa. Samalla tavalla lavastettuja kuin normaalitkin piilokamerat että otetaan satunnainen ohikulkija pilan kohteeksi.
Nämähän on todistettu feikeiksi, osa käyttää jopa samoja näyttelijöitä useammassa videossa. He tuottavat sisältöä Youtubeen yms ja saavat siitä mainostuloja! Suhtaudu kriittisemmin näkemääsi, niin et nolaa itseäsi.
Aika ikäväähän tuo on.
Sinkkumies