Onko ihan tyhmää opiskella tietojenkäsittelytiedettä 45-vuotiaana?
Luultavasti lahjoja lajiin löytyisi, koska looginen päättelykyky tutkitusti selvästi yli keksitason. Yliopistotutkintokin löytyy, joten luultavasti hyväksilukujakin tulisi.
Kommentit (21)
Tietojenkäsittelytiedettä kannattaa opiskella kaikenikäisenä.
Päättelin loogisesti, että käytit keksitaso-sanaa tarkoituksella ja naurahdin päättelyni päätteeksi.
Ei. Mä kävin viisikymppisenä 25 op ja hyvin meni. Töissä oli hiljaista ja tarkoitus oli jatkaa vielä, mutta sitten tuli töissä taas kiire niin ei enää oikein ollut voimia. Mutta nykyiseen ammattiini valmistuin 45-vuotiaana ja sain töitä syksyllä siitä kun valmistuminen oli keväällä, enkä ole sen jälkeen työtön ollut. Vaikka siitä ei alaa tulisikaan, minulle on ollut harrastuksessa hyötyä noista opinnoista.
Jos se kiinnostaa, niin ei ole tyhmää.
Opiskele jos pystyt. Viralliset opiskelut on tehty vaikeaksi ja vaikeammaksi menee.
Minä suoritin ATK-ajokortin 90-luvulla.
Kenen puolesta kysyt, kun kirjoitat luultavasti pariin otteeseen? Et tiedä, onko lahjoja vai ei?
Miksikäs ei? Duunit toki paskaa ja niitä voi olla vaikeaa löytää mutta ihan mielenkiintoistahan se on
Vierailija kirjoitti:
Miksikäs ei? Duunit toki paskaa ja niitä voi olla vaikeaa löytää mutta ihan mielenkiintoistahan se on
Mitä paskaa?
Voiko olla paskempaa kuin nykyiset sosiaalialan työt, mietinpähän vaan 😁
ap
Mä meinasin opiskella muttei siitä mitään tullut nykyisten töitten ohella. Pitää sen verran kiirettä.
Ei varmaan ole tyhmää jos asia kiinnostaa ja tuntuu siltä että itsellä on kykyjä tuohon.
Kun kerran on aiempi tutkinto niin sanoisin että kannattaa. Ihan nollasta ei kannattaisi lähteä, tuskin työllistyisit pelkästään tuolla.
Alalla tuskin on enää työvoimapulaa mutta erittäin osaaville aina käyttöä.
Jos haluat alalle, niin kyllä. Mutta varaudu sitten jatkuvaan opetteluun, kun pääset töihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä suoritin ATK-ajokortin 90-luvulla.
Se on vieläkin voimassa!
Up