Kirjoita noloin "peliliike", mitä naiset ovat yrittäneet sinuun
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nainen ole jo tehnyt aloitteen jos hymyilee ja katsoo silmiin? Itse en ainakaan katso sellasia silmiin tiiviisti joista en kiinnostu. Toinen juttu että kapakoissa ja kaljapaikossa on varmasti helppp tehdä aloite kun on ottanut. Mutta entäpä selvin päin jossaain marketin kulmalla tai työpaikalla tms.
Varsinkin jos aika jona näkee on rajallinen ja joutuisi tapaamaan toista vielä pakkien jälkeen?
Itse tein pitkän katselun jälkeen tälläissessä tilanteessa aloituksen. Kun tuli sopiva keskustelu, minkä varjolla tein aloitteen. Mies naurahti ja sanoi että on oottanu koska teen aloitteen. Ja että hänelle on nyt helpotus sanoa ettei meillä ikinä olisi mitään tekemistä toistemme kanssa ja että häntä on inhottanut mun flirtti. Vaikka vastasi siihen.
Nyt pysyn omissa oloissa. Hän pyysi anteeksi ilkeyttään mutta toivoi että pointti tuli selväksi.
Minulle hetket työssä olivat noloja tuon jälkeen ja vasta nyt paikkaa vaihdettuani voin huokaista helpotuksesta.
Rape alert
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kattokaapa esim. youtubista "gold digger praks" -haulla, niin saatte selville minkälaisia naisia löytyy.
Esimerkki: tavallisen näköinen komeahko mies menee ystävällisesti pyytämään naista treffeille. Nainen kieltäytyy ja vetoaa olevansa naimisissa. No vähän tämän jälkeen paikalle saapuu hieman pöhöttynyt mies muskeliautolla ja pyytää samaa naista treffeille. Nytpä nainen ilmoittaa oikein mielistellen lähtevänsä mielellään....Tämän tyyppisiä videoita löytyy satoja ja ne kertovat karua kieltä naisten perusluonteesta. Kyllä tämä toiminta on moraalittomampaa kuin jotkin miesten "kamalat" peliliikkeet, joita täällä paheksutaan.
Jatka vain tuon uskottelua itsellesi. Siten ehkä tuntuu paremmalta kuin ajatella, että et vain ole tarpeeksi komea, jotta naiset iskisivät.
Kyllä ne gold digger videot kertovat aika paljon naisista. Aivan yhtä paljon kuin jotkin nolot peliliikkeet kertovat miehistä.
Ne videot kertovat vain joistakin naisista, ei naisista keskimäärin.
Vaikka siis olisivat aidoista tilanteista.
Ainut syy miksi niitä naisia noissa videoissa voi sanoa gold diggereiksi on se pieni määrä rahaa, minkä saivat korvaukseksi esiintymisestään videolla. Miten kukaan voi uskoa niitä aidoiksi :'D
ddd kirjoitti:
Tämä ei ole pokausyritys sinällään, mutta keski-ikänen ja silminnähden surullinen tahikkunainen tuli Kalliossa painamaan tuplausta, kun yksin kaljottelin ja ajankulukseni pelailin siinä. Olin vaa, et mitä hittoo. Hämmästyksestä johtuen ehti painaa uudestaan vielä tuplausta. Sen ansiosta kilahti sitten 32e voitto. Rupes kerjäämään puolia siitä rahasta, kun hän sen kerran oli mulle muka voittanu. Ostin kaljan, jos lupais jättää rauhaan. No, pelailin aikani ja chattailin mut just jättäneen ex-tyttöystävän kanssa, joka yllättäen ottikin yhteyttä. Thaikku istahtikin uudestaan pöytääni. Siinä sitten hyväksyin juttuseuran, et sais ajatukset erosta pois. Nainen alko kertoa miten hän on Thaimaan jonkun kuninkaallisen sisko, jolla on valtava omaisuus IHAN OIKEASTI, mut just nyt tarvis vielä yhen oluen. Huvitti jo sen tarinat ja ihan menevää meininkiä niissä olikin! Mä hymyilin sen jutuille ja se ei edes tajunnu, että hymyilen sille miten päätöntä tarinaa kertoi. Ostin yhen vielä ihan vaan hauskan ajan vuoksi, mut sanoin, että enempää ei todellakaan saa. Kaikenlaisia koukeroita kertoi elämästään, näytteli sukulaisiaan Facesta ja muuta. Lopulta sit tajutessaan, että juomaa ei tule enempää, niin alko seksiehdotukset. Tietysti kieltäydyin hymyssä suin. Ei montaa kymppiä kerrasta pyytänyt. No, se ei luovuttanu, vaan flirttaili ja kosketteli ja pyrki lähemmäs. Viereen istu sitten selvästi suoraan töistä tullu suomalainen nainen. Samaa aikaa kävin hakemassa itelleni oluen ja huomasin, miten suomalainen kuntelee meitä ja sitä, kun thaikku nyrpeissään sano, et miks en tuonu hänelle. Suomalainen huomas naisen flirttailun ja lopulta otti vikan kulauksen omasta viinistään ja meihin kontaktin. Hitto, kun en muista enää tarkkoja sanoja, mutta pointti oli: Mitä juomaa kauniimmalle osapuolelle sais olla? Samalla nainen katto hymyillen, mut selvästi semmonen piikikäs katse, et mikä mies mä oon, ku en tyttöystävälle tai deitille osta juomaa. Osti sit viiniä sille thaikulle, lähti toivotellen hyvää viikonloppua ja levittelin käsiä ja nauroin ja nauroin ääneen, et mitä hittoa täs oikee tapahtuu!? Oli hyvä päivä ja exänkin sain takasin vain, jotta näkisin sen jättävän mut kuukauden-kahden päästä, kun näki ongelmia kaikkialla, vaikka ainoat ongelmat oli sen traumatisoituneessa päässä, valitettavasti. Oli upee nainen tää exä kyllä.
Weak
Ei ne,lankut mutta lisättynä dikatyhmä nuppi. Ajattele nyt vähän, sellaisen "seurassa" olisi liikkua...
- Yrittää epätoivoisesti karkottaa sairaanloisen luonteensa kanssa muita naisia pois edes miestä katsomasta, sairaanloinen mustasukkaisuus naikkosella tietää enemmän ongelmia naikkoselle,"toivottavasti et löydä" ikinä ketään itsellesi uhoamista,
- Epämääräisen "fantsunsa" pyöritystä nupissa joka tartvisisi psykiatria heti,
- Onko oikeasti edes kertonut kohteellesi että odotat tätä, onko edes kysynyt onko miehellä edes kiinnostusta kuunnella häirintääsi, erityisesti Kampissa roikkuessasi,
- Jopa jättämisyritykset...
Nainen tuli pyytämään minua tanssimaan ja kun kieltäydyin, niin sanoi, että lähde edes vitsillä.
Nainen koitti kaatua "vahingossa" syliini, väistin refleksinomaisesti ja nainen kaatui maahan.
Jos haluat naikkonen väitellä täällä lopun ikääsi ja luulla että juuri "oikea" - jolle niitä anonyymejä lähetät - vastaa juuri sinulle, se onpi sinun kotikutoinen ongelmasi.
Ei millään pahalla mutta mikäli roikut meihen oerössö räyhäämässä, se nauttii kyllä sellaisen... Rääkkäämisestä.
Kannattsisi se aika käyttää oikeaan kontaktiin eikä itkeskellä sekolujaan vuositolkulla.
Toimitusjohtaja patisti minkälie markkinointiassistentin pois roikkumasta erään miehen ovelta.
Joku liian paksu perhoseksi -tyyppinen nainen katseli kiinnostuneena, itse en lämmennyt. Myöhemmin ohi kävellessäni hän tönäisi minua kevyesti. En edes katsonut päin, olinpa töykeä.
Yksi nainen pisti kätensä reidelleni, en kyllä lämmennyt yhtään tilanteelle. Aivan yhtä vaivaannuttavaa kuin jos mies lähentelisi. Ja tämäkään nainen ei uskonut sanaa "ei", vaan tuli koko ajan uudestaan ja uudestaan häiriköimään. Naisen joku kaveri pisti sen lopulta kuriin. Mutta joo, minua ei kovin usein naiset lähesty, en varmaan ole kovin monen lesbon unelmanaisen näköinen :D
Niin ja oma toilailuni: pistin kännissä facessa privaa yhdelle opiskelukaverille. Jotain kyselin että onko se varattu tms, ja kellonaika oli puoli neljä tms. Mies ei koskaan vastannut ja oli jotenkin vaivaannuttavaa jäädä hänen kanssaan enää koskaan kahdestaan.
Mä olen tehnyt elämässäni monta enemmän tai vähemmän noloa aloitetta. Yleensä olen silti saanu munaa, mutta monta kertaa jääny kyllä ilmanki :D
N29
Vierailija kirjoitti:
Naapurin tyttö tuli ovelle kysymään miten pääsee mun sänkyyn
Niin, tämä tyttö ei ollut minua paljoa nuorempi, joten sanoin että josko tulisit koputtamaan oveeni tai samalla avauksella sisään ja lopun voittekin arvata... :p
Kateelliset surkiot palstalla tuhertavat itkua. yhyy.. ja palstakin menee kinni, koska pelotta keskutella oikeasti.
hihi..
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei pärjää tänäänkään.
Miehet voittavat.
Sinkkumies
Näytetäänkö me se ämmille. Ei.
Mahdotonta ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset surkiot palstalla tuhertavat itkua. yhyy.. ja palstakin menee kinni, koska pelotta keskutella oikeasti.
hihi..
Sinkkumies
Me tiedetään miksi oot sinkku...
Vierailija kirjoitti:
hihi..
Sinkkumies
Kuulostat sellaiselta kateelliselta surkiolta joka tuhertaa itkua palstalla vuodesta toiseen.
Niin naiset ei osaa nolata miestä totaalisesti, kun hän yrittää tehdä aloitetta?