Mistä 35-vuotias akateeminen nainen voi löytää kunnollisen miehen
Olen 35-vuotias akateeminen nainen, ilmeisesti siis paaria parisuhdemarkkinoilla. Olen lapseton leski. Hoikka ja ihan nätti. Pätkätöissä eikä omistusasuntoa tai muuta omaisuutta, mutta elättäjää en missään nimessä ole etsimässä. Töissä tai harrastuksissa en tapaa ketään, baareissa en käy. Tinderin kautta ei tunnu löytyvän kunnollisia miehiä.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko negatiivisia kommentteja. Ihan tavallinen työssäkäyvä tai ainakin aktiivisesti töitä etsivä mies kelpaisi, kunhan on käytöstavat ja elämänhallinta kunnossa.
Olipas taas kietoilmauksia. Miksi et kehtaa suoraan myöntää, että rahasta tässä on kyse?
Ei ollut kiertoilmauksia. Työttömyys ei ole mielestäni häpeä, mutta töiden hakemattomuus ja tuilla makoilu on.
Ap
Niin niin.. ellei ole vähintään 6000e/kk tulot niin se onkin sitten sama kuin tuilla makoilu. Oi aikoja, oi tapoja.
Ihmeellisiä oletuksia. Työssä tai työtön, ihan sama minulle kunhan työttömänä pyrkii löytämään töitä. Mielestäni työkykyisen kuuluu työttömänä etsiä töitä.
Ap
Sitten olet aika poikkeuksellinen nainen, jos sinulla miehen työttömyys ei merkitse mitään.
Nää naisten selittelyt työttömyyden haittaamattomuudesta on nähty. "Lihavuudessa ei ole mitään vikaa, mutta tee kaikkesi aamusta iltaan että laihdut tai et kelpaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko harkita naista kumppaniksi?
En, olen hetero.
Ap
Alat ketjun edetessä kuulostaa Rajat kiinni -ääliöltä.
Seksuaalinen suuntautumiseni ei indikoi mielipidettäni maahanmuuttajiin.
Ap
Mutta vihamielinen asenteessi seksuaalisia vähemmistöjä kohtaan indikoi.
Minulla ei ole vihamielistä asennetta seksuaalisia vähemmistöjä kohtaan. Vaikutat joko trollaavan tai olettavan asioita herkästi.
Ap
Täällä olisi kunnon mies, mutta amk-inssi ei taida kelvata..
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tunnen muutamiakin akateemisia sun ikäisiä sinkkumiehiä jotka eivät tunnu löytävän kumppania. Järkkäisin sokkotreffejä jos tuntisin saman ikäisiä sinkkunaisia mutta en tunne. Ongelma tuntuu olevan juurikin kohtaamispaikan puute. Tinderissä on suurimmaksi osaksi ehkä vähän eri tyylistä porukkaa ja muualla tapaaminen on sattumasta kiinni.
Parempi, ettet järkkää sokkotreffejä. Olisi aika karuja pettymyksiä ja tuskaisia kohtaamisia tiedossa.
Miksi niin? Voihan sitä viettää mukavan hetken vaikka ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa syntyisikään.
Se että joku vätysmies hikoilee pöydän toisessa päässä ja nainen tuskastuu keskustelun mahdottomuuteen, EI ole käsitykseni mukavasta sosiaalisesta kanssakäymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias akateeminen nainen, ilmeisesti siis paaria parisuhdemarkkinoilla. Olen lapseton leski. Hoikka ja ihan nätti. Pätkätöissä eikä omistusasuntoa tai muuta omaisuutta, mutta elättäjää en missään nimessä ole etsimässä. Töissä tai harrastuksissa en tapaa ketään, baareissa en käy. Tinderin kautta ei tunnu löytyvän kunnollisia miehiä.
Ainoa mitä tuohon voisi lisätä olisi ne baarit, tai risteilyt? Ehkä joku eurosinkut?
Kokeile matkustamista, tuollainen vaaleampi suomi-nainen on varmasti todella pidetty esim. etelä-Eurooppalaisten miesten keskuudessa (kun omat naiset usein ovat paljon tummempia) Sieltä luulisi aika helposti löytyvän akateemistakin seuraa
Risteilyä ei olekkaan vielä tullut kokeiltua, baarit ja Eurosinkut kylläkin. Pitänee varata.
Seuran ei edelleenkään tarvitse olla akateemista. Ulkomaan lomilla toki lähestytään helpommin, mutta aika kovaa saisi kolahtaa joku ihminen, että työt, ystävät ja sukulaiset jättäisin. Sama toki päinvastoin. Ei tietenkään mahdotonta.
Ap
Naisena sanoisin että jos vaan liikkuu ulkona, niin eiköhän siellä ole miehiä. Harrastuksissa, ravintoloissa ja vaikka kaverien juhlissa. Onko ap:lle tullut vastaan yhtään mielenkiintoista? Eli onko ongelma siinä ettei ap:ta kiinnostavia miehiä ole? Tällöin niitä tuskin löytyy mistään muualtakaan.
Jos ongelma on taas siinä että kemia puuttuu, niin sitten vaan kaunistautumaan ja flirttailemaan. Miehet usein kun ovat aika samanlaisia parinmuodostamisessa, harva perustaa sitä pelkästään fiksun keskustelukumppanuuden ja asiallisen pukeutumisen pohjalle.
Vierailija kirjoitti:
M35
Minun mielestäni se on oikein hyvä koulutus. Kuten kaikki koulutukset, joilla itsensä elättää ja tykkää itse alasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
M35
Tuskinpa. Jo DI on näissä humanistien piireissä vähän epäilyttävä tyyppi ja amk-insinööri täyttä amisroskaa. Ei sellaista kehtaa esitelle kavereille.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tunnen muutamiakin akateemisia sun ikäisiä sinkkumiehiä jotka eivät tunnu löytävän kumppania. Järkkäisin sokkotreffejä jos tuntisin saman ikäisiä sinkkunaisia mutta en tunne. Ongelma tuntuu olevan juurikin kohtaamispaikan puute. Tinderissä on suurimmaksi osaksi ehkä vähän eri tyylistä porukkaa ja muualla tapaaminen on sattumasta kiinni.
Miksi mielikuva akateemisesta tuon ikäisestä sinkkumiehestä tuo mieleen kuivan asiallisen ihmisen, jolta puuttuu tietty miehinen vetovoima....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mitä tuohon voisi lisätä olisi ne baarit, tai risteilyt? Ehkä joku eurosinkut?
Kokeile matkustamista, tuollainen vaaleampi suomi-nainen on varmasti todella pidetty esim. etelä-Eurooppalaisten miesten keskuudessa (kun omat naiset usein ovat paljon tummempia) Sieltä luulisi aika helposti löytyvän akateemistakin seuraa
Risteilyä ei olekkaan vielä tullut kokeiltua, baarit ja Eurosinkut kylläkin. Pitänee varata.
Seuran ei edelleenkään tarvitse olla akateemista. Ulkomaan lomilla toki lähestytään helpommin, mutta aika kovaa saisi kolahtaa joku ihminen, että työt, ystävät ja sukulaiset jättäisin. Sama toki päinvastoin. Ei tietenkään mahdotonta.
Ap
No niin! Lopulta 8. sivulla ap alkaa puhua rehellisesti. Olisit säästänyt aika monta turhaa vastausta täällä monelta, kun olisit aloitusviestissäsi ilmoittanut _rehellisesti_ etsiväsi ulkomaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Tuskinpa. Jo DI on näissä humanistien piireissä vähän epäilyttävä tyyppi ja amk-insinööri täyttä amisroskaa. Ei sellaista kehtaa esitelle kavereille.
Näinhän se on valitettavasti
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Minun mielestäni se on oikein hyvä koulutus. Kuten kaikki koulutukset, joilla itsensä elättää ja tykkää itse alasta.
Ap
Kuulkaa kaikki roskakuskit ja viemärin nuohoajat, teitä etsii akateeminen nainen.
Naisten pitäisi ymmärtää, että akateemisuudella kehuskelu on yhtä viehättävää kuin jos mies ilmoittaisi miehiset mittansa senttimetreinä (pituus/paksuus). Ei kukaan nainen pane pahakseen, jos mies osoittautuu hyvin varustetuksi, mutta fiksu mies osaa jättää nämä tiedot pois omasta seuranhakuilmoituksestaan.
Ja mitä iloa siitä akateemisuudesta on, jos se ei ole millään tavalla realisoitunut hyvinä tuloina ja varallisuuden kertymisenä? Eivät miehet ole etsimässä mitään henkevää keskusteluseuraa, kyllä naiselta toivotaan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Naisena sanoisin että jos vaan liikkuu ulkona, niin eiköhän siellä ole miehiä. Harrastuksissa, ravintoloissa ja vaikka kaverien juhlissa. Onko ap:lle tullut vastaan yhtään mielenkiintoista? Eli onko ongelma siinä ettei ap:ta kiinnostavia miehiä ole? Tällöin niitä tuskin löytyy mistään muualtakaan.
Jos ongelma on taas siinä että kemia puuttuu, niin sitten vaan kaunistautumaan ja flirttailemaan. Miehet usein kun ovat aika samanlaisia parinmuodostamisessa, harva perustaa sitä pelkästään fiksun keskustelukumppanuuden ja asiallisen pukeutumisen pohjalle.
Pitäisi keksiä joku uusi harrastus jossa sinkkumiehiä voisi tavata. Ideoita tähän? Baareissa en tosiaan enää käy ja ystävien juhlat harvassa. Perheellisiä ovat. Varmasti niitä ihan tavallisia, kiinnostavia miehiä on ympärillä, ongelma tuntuu tosiaan olevan se, että vaikea tietää kuka on sinkku ja luoda kontakti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No niin! Lopulta 8. sivulla ap alkaa puhua rehellisesti. Olisit säästänyt aika monta turhaa vastausta täällä monelta, kun olisit aloitusviestissäsi ilmoittanut _rehellisesti_ etsiväsi ulkomaista miestä.
Aivan ihmeellinen johtopäätös. Kiitän kuitenkin kaikkia asiallisesti kommentoineita, onhan tässä jo hyviä ideoita tullut esiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi, ettet järkkää sokkotreffejä. Olisi aika karuja pettymyksiä ja tuskaisia kohtaamisia tiedossa.
Miksi niin? Voihan sitä viettää mukavan hetken vaikka ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa syntyisikään.
Se että joku pienituloinen mies köyhäilee pöydän toisessa päässä ja nainen kyllästyy rahapalkinnon mahdottomuuteen, EI ole käsitykseni mukavasta taloudellisesta kanssakäymisestä.
Korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi keksiä joku uusi harrastus jossa sinkkumiehiä voisi tavata. Ideoita tähän? Baareissa en tosiaan enää käy ja ystävien juhlat harvassa. Perheellisiä ovat. Varmasti niitä ihan tavallisia, kiinnostavia miehiä on ympärillä, ongelma tuntuu tosiaan olevan se, että vaikea tietää kuka on sinkku ja luoda kontakti.
Ap
Luo vaan rohkeasti kontaktin varattujen miesten kanssa kuten muutkin vapaat naiset. Ne miehet on kuitenkin jo joku nainen valinnut ja hyväksi todennut. Sinkkumiehet ovat 90% luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Ap
Kuulkaa kaikki roskakuskit ja viemärin nuohoajat, teitä etsii ahne nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen vihamielistä porukkaa taas. Tsemppiä ap! Kuulostat ihan ok:lta.
Täällä saa nykyään vittuilla minkä kerkeää samalla kun moni ihan asiallinen viesti siivotaan pois.
Miksi ikäisesi kunnollinen mies olisi vapaana? Lesken löytäminen on harvinaista ja eronneilla yleensä löytyy aina se syy eroon. Päihteet, väkivalta, pettäminen, harhakuvitelmat omasta ylivertaisuudesta kumppaniin nähden jne.
Olet myöhässä jaosta. Kunnolliset jaettiin alle kolmekymppisenä. Juna meni jo.