Mistä 35-vuotias akateeminen nainen voi löytää kunnollisen miehen
Olen 35-vuotias akateeminen nainen, ilmeisesti siis paaria parisuhdemarkkinoilla. Olen lapseton leski. Hoikka ja ihan nätti. Pätkätöissä eikä omistusasuntoa tai muuta omaisuutta, mutta elättäjää en missään nimessä ole etsimässä. Töissä tai harrastuksissa en tapaa ketään, baareissa en käy. Tinderin kautta ei tunnu löytyvän kunnollisia miehiä.
Kommentit (190)
Voisitko harkita naista kumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
"Naiset ahneine vaatimukseneen"-elämäntapaluuserijankkaajalla on näemmä taas maniavaihe päällä. Toivottavasti ottavat kohta taas hetkeksi osastolle niin ei tarvitse lukea tuota samaa liturgiaa joka toisesta ketjusta.
:DD Taisi kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas särähti korvaan tuo akateemisuuden korostaminen. Jätä tuo sana pois ja voit löytääkin jotain kunnollista seuraa. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin itsensä pistäminen jalustalle akateemisuudella.
-mies
Yliopistolla kuitenkin ollaan yleensä ne tärkeät aikuistumisvuodet 20-30-ikävuosien välillä. Eihän sen jälkeen tahdo saada kavereitakaan enää. Melkoinen merkitys elämässä on siis tuolla ajanjaksolla... t. eri
Tuossa lienee se ero, itse olin kyllä töissä ja sain lapset jo alle 30v. Lisäksi ystäväni ja mieheni eivät olleet olleet opiskelupaikastani. En uppoutunut tuohon opiskelijaelämään kokonaisuudessaan. Ja kyllä tuo akateemisuuden mainitseminen omaani korvaanikin särähtää.
Niin. Itsekin olin töissä ja naimisissa alta 30v., aviomieheni kuoli kun 31v.. Siinä meni oma aikansa toipuessa, aloin katselemaan uutta vasta vuosi sitten. Pahoitteluni nyt suurta närkästystä herättäneestä akateemisuuden mainitsemisesta, tulipa nyt mainuttua kuitenkin. Tinderissä ei esiinny esittelytekstissäni, mainittu vain yliopistoni koulutuksen kohdalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Duunarit ja insinöörit ovat töissä jossain laitakaupunkien työpaikka-alueilla (teollisuus, tukku- ja yritysmyynti). Fiksut akateemiset pyörivät keskustan toimistoalueilla. Katsele siellä sillä silmällä.
Urheilun parista löytää juuri insinöörejä. Fiksummat akateemiset löytyvät kulttuuriharrastusten parista.
Tarkoitat varmaan humanisteja😂. Ja keskustalla lienee Helsinkiä😜. Niitä monia muita akateemisia kyllä löytää globaaleista teollisuus- ja konsulttiyrityksistä, sekä kaupunkien ja kuntien palkkalistoilta.
Vierailija kirjoitti:
En, olen hetero.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Itsekin akateeminen, vakituisessa työssä, omistuasunto, ihan nätti ainakin sen perusteella millaisista miehistä saa juttuseuraa työmatkoilla ulkomailla. Vaatimuksia ei ole paljoa. Kunnollisuus, ettei joutuisi aikuisen miehen äidiksi. Hoikkuus, koska 3 kertaa kokoiseni eivät vain sytytä.
Töissä olen jämäkkä uranainen ja vapaalla minusta saattaa saada herttaisen höpsön vaikutelman joskus.
Ehkä se on se joka karkottaa osan miehistä. Näkevät vain sen kuvan minusta, joka olen vapaalla. Haavoittuvainen inhimillinen minä, joka ei titteleistä innostu.
Ongelmasi on narsismi.
Kiitos tiedosta. Millä perusteella pystyit sen analysoimaan viestistäni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen hetero.
Ap
Alat ketjun edetessä kuulostaa Rajat kiinni -ääliöltä.
Mä taas tunnen muutamiakin akateemisia sun ikäisiä sinkkumiehiä jotka eivät tunnu löytävän kumppania. Järkkäisin sokkotreffejä jos tuntisin saman ikäisiä sinkkunaisia mutta en tunne. Ongelma tuntuu olevan juurikin kohtaamispaikan puute. Tinderissä on suurimmaksi osaksi ehkä vähän eri tyylistä porukkaa ja muualla tapaaminen on sattumasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen hetero.
Ap
Muista ne lääkkeesi.
Jollei parisuhdetta löydy, niin ongelma on itsessä. Ei muissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan kelpuuta kilttimiestä.
Voisit olla kilttimiehelle tämän elämän nainen mutta tavoittelet miehiä jotka eivät edes huomaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas tunnen muutamiakin akateemisia sun ikäisiä sinkkumiehiä jotka eivät tunnu löytävän kumppania. Järkkäisin sokkotreffejä jos tuntisin saman ikäisiä sinkkunaisia mutta en tunne. Ongelma tuntuu olevan juurikin kohtaamispaikan puute. Tinderissä on suurimmaksi osaksi ehkä vähän eri tyylistä porukkaa ja muualla tapaaminen on sattumasta kiinni.
Parempi, ettet järkkää sokkotreffejä. Olisi aika karuja pettymyksiä ja tuskaisia kohtaamisia tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Jollei parisuhdetta löydy, niin ongelma on itsessä. Ei muissa.
Vähänpä olet lukenut palstaa. Kyllä vika on poikkeuksetta paskoissa miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naiset ahneine vaatimukseneen"-elämäntapaluuserijankkaajalla on näemmä taas maniavaihe päällä. Toivottavasti ottavat kohta taas hetkeksi osastolle niin ei tarvitse lukea tuota samaa liturgiaa joka toisesta ketjusta.
:DD Taisi kalikka kalahtaa.
Minä en ole se joka tuppautuu jokaiseen edes etäisesti omia narsistisen pienen maailmansa kipukohtia aiheeltaan sivuavaan ketjuun jankkaamaan samaa itkuvirttä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Kyllä se kalikka on tainnut kalahtaa ihan toisessa osoitteessa ja epäilemättä kerran tai kaksi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen hetero.
Ap
Seksuaalinen suuntautumiseni ei indikoi mielipidettäni maahanmuuttajiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen hetero.
Ap
Ap
Mutta vihamielinen asenteessi seksuaalisia vähemmistöjä kohtaan indikoi.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35-vuotias akateeminen nainen, ilmeisesti siis paaria parisuhdemarkkinoilla. Olen lapseton leski. Hoikka ja ihan nätti. Pätkätöissä eikä omistusasuntoa tai muuta omaisuutta, mutta elättäjää en missään nimessä ole etsimässä. Töissä tai harrastuksissa en tapaa ketään, baareissa en käy. Tinderin kautta ei tunnu löytyvän kunnollisia miehiä.
Ainoa mitä tuohon voisi lisätä olisi ne baarit, tai risteilyt? Ehkä joku eurosinkut?
Kokeile matkustamista, tuollainen vaaleampi suomi-nainen on varmasti todella pidetty esim. etelä-Eurooppalaisten miesten keskuudessa (kun omat naiset usein ovat paljon tummempia) Sieltä luulisi aika helposti löytyvän akateemistakin seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, olen hetero.
Ap
Ap
Mutta vihamielinen asenteessi seksuaalisia vähemmistöjä kohtaan indikoi.
Mikä vihamielinen asenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi, ettet järkkää sokkotreffejä. Olisi aika karuja pettymyksiä ja tuskaisia kohtaamisia tiedossa.
Miksi niin? Voihan sitä viettää mukavan hetken vaikka ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa syntyisikään.
Ongelmasi on narsismi.