Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä 35-vuotias akateeminen nainen voi löytää kunnollisen miehen

Vierailija
12.09.2017 |

Olen 35-vuotias akateeminen nainen, ilmeisesti siis paaria parisuhdemarkkinoilla. Olen lapseton leski. Hoikka ja ihan nätti. Pätkätöissä eikä omistusasuntoa tai muuta omaisuutta, mutta elättäjää en missään nimessä ole etsimässä. Töissä tai harrastuksissa en tapaa ketään, baareissa en käy. Tinderin kautta ei tunnu löytyvän kunnollisia miehiä.

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias akateeminen nainen, ilmeisesti siis paaria parisuhdemarkkinoilla. Olen lapseton leski. Hoikka ja ihan nätti. Pätkätöissä eikä omistusasuntoa tai muuta omaisuutta, mutta elättäjää en missään nimessä ole etsimässä. Töissä tai harrastuksissa en tapaa ketään, baareissa en käy. Tinderin kautta ei tunnu löytyvän kunnollisia miehiä.

Mene Suomi ensin maikkariin sieltä voit löytää miehen

Vierailija
142/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sano millainen on ei kunnollinen mies niin voimme auttaa.

Johan se on tullut selväksi.

Kunnollinen = käy töissä tai ainakin hakee töitä.

Ei-kunnollinen = ei käy töissä eikä edes hae töitä.

Raha se on mikä puhuu.

No olenko kunnollinen jos olen työtön , mutta saan pian suuren perinnön?

Jos olet valmis jakamaan rahat naisen kanssa ja teet KAIKKI työt kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tunnen muutamiakin akateemisia sun ikäisiä sinkkumiehiä jotka eivät tunnu löytävän kumppania. Järkkäisin sokkotreffejä jos tuntisin saman ikäisiä sinkkunaisia mutta en tunne. Ongelma tuntuu olevan juurikin kohtaamispaikan puute. Tinderissä on suurimmaksi osaksi ehkä vähän eri tyylistä porukkaa ja muualla tapaaminen on sattumasta kiinni.

Parempi, ettet järkkää sokkotreffejä. Olisi aika karuja pettymyksiä ja tuskaisia kohtaamisia tiedossa.

Miksi niin? Voihan sitä viettää mukavan hetken vaikka ei mitään vuosisadan rakkaustarinaa syntyisikään.

Se että joku vätysmies hikoilee pöydän toisessa päässä ja nainen tuskastuu keskustelun mahdottomuuteen, EI ole käsitykseni mukavasta sosiaalisesta kanssakäymisestä.

Mulla on itselläni ihan mukavia kokemuksia sokkotreffailusta vaikken sitä kautta kumppania löytänytkään. Ei kummassakaan tarvitse olla mitään vikaa varsinaisesti vaikkei kemiat kohtaakaan. Silloin voi viettää mukavat treffit ja jatkaa matkaa ilman pettymystä tai kitkeryyttä.

Menet sokkotreffeille kevyellä asenteella ja leikkimään miesten tunteilla ilman, että on edes tarkoitusta tutustua kehenkään tosissaan.

Annat treffien aikaan kuitenkin ymmärtää, että olet vähän kiinnostunut vaikket olekaan ja jatkan matkaasi ilman, että mietit treffejä sen jälkeen enää ollenkaan, koska seuraavat tinderin kautta sovitut treffisi alkavat jo vartin päästä.

Niin no, en minä sinne kosintaakaan mene odottamaan niin varmaankin olen sitten kevyellä asenteella liikenteessä. Menen tutustumaan ihmisiin ja katsomaan mitä siitä tulee. Ihan hyvässä yhteisymmärryksessä on tällaisiin lopputuloksiin päädytty. Mullekin on ihan fine jos joku toteaa että et ole oikein mun tyyppiä, kyllä mä sen itsekin yleensä tajuan eikä se ole kenenkään tunteilla leikkimistä vaan nimenomaan toisen (ja omien) tunteiden kunnioittamista.

Ps. En käytä tinderiä

Vierailija
144/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kelpaako logistiikan opiskelija, 28v, joka ei käy baareissa, eikä muutenkaan riennä koko ajan johonkin, vaan pitää kotona olemisesta?

Vierailija
145/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et löydä seuraa, koska yrität nostaa itseäsi jalustalle. Olen akateeminen ja myös ammattikoulun käynyt ja ymmärrän, että akateemisuus on loppujen lopuksi täysin merkityksetöntä.

Ei, sinä et nyt ymmärrä lika barn leka bäst. Akateeminen tai koulutettu nainen etsii useimmiten samantasosta tyyppiä. Ei siinä ole kyse jalustalle itsensä korottamisesta vaan elämän arvoista, valinnoista, harrastuksista, asenteesta...

Ei ole olemassa tasoja. T: av mammat

Vierailija
146/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanoisin että jos vaan liikkuu ulkona, niin eiköhän siellä ole miehiä. Harrastuksissa, ravintoloissa ja vaikka kaverien juhlissa. Onko ap:lle tullut vastaan yhtään mielenkiintoista? Eli onko ongelma siinä ettei ap:ta kiinnostavia miehiä ole? Tällöin niitä tuskin löytyy mistään muualtakaan.

Jos ongelma on taas siinä että kemia puuttuu, niin sitten vaan kaunistautumaan ja flirttailemaan. Miehet usein kun ovat aika samanlaisia parinmuodostamisessa, harva perustaa sitä pelkästään fiksun keskustelukumppanuuden ja asiallisen pukeutumisen pohjalle.

Pitäisi keksiä joku uusi harrastus jossa sinkkumiehiä voisi tavata. Ideoita tähän? Baareissa en tosiaan enää käy ja ystävien juhlat harvassa. Perheellisiä ovat. Varmasti niitä ihan tavallisia, kiinnostavia miehiä on ympärillä, ongelma tuntuu tosiaan olevan se, että vaikea tietää kuka on sinkku ja luoda kontakti.

Ap

Luo vaan rohkeasti kontaktin varattujen miesten kanssa kuten muutkin vapaat naiset. Ne miehet on kuitenkin jo joku nainen valinnut ja hyväksi todennut. Sinkkumiehet ovat 90% luusereita.

Tässä huonoin neuvo ikinä!

Vierailija
147/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena sanoisin että jos vaan liikkuu ulkona, niin eiköhän siellä ole miehiä. Harrastuksissa, ravintoloissa ja vaikka kaverien juhlissa. Onko ap:lle tullut vastaan yhtään mielenkiintoista? Eli onko ongelma siinä ettei ap:ta kiinnostavia miehiä ole? Tällöin niitä tuskin löytyy mistään muualtakaan.

Jos ongelma on taas siinä että kemia puuttuu, niin sitten vaan kaunistautumaan ja flirttailemaan. Miehet usein kun ovat aika samanlaisia parinmuodostamisessa, harva perustaa sitä pelkästään fiksun keskustelukumppanuuden ja asiallisen pukeutumisen pohjalle.

Pitäisi keksiä joku uusi harrastus jossa sinkkumiehiä voisi tavata. Ideoita tähän? Baareissa en tosiaan enää käy ja ystävien juhlat harvassa. Perheellisiä ovat. Varmasti niitä ihan tavallisia, kiinnostavia miehiä on ympärillä, ongelma tuntuu tosiaan olevan se, että vaikea tietää kuka on sinkku ja luoda kontakti.

Ap

Luo vaan rohkeasti kontaktin varattujen miesten kanssa kuten muutkin vapaat naiset. Ne miehet on kuitenkin jo joku nainen valinnut ja hyväksi todennut. Sinkkumiehet ovat 90% luusereita.

Tässä huonoin neuvo ikinä!

Jos neuvo on niin huono, miksi se on niin käytetty?!

Vierailija
148/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

logist kirjoitti:

No kelpaako logistiikan opiskelija, 28v, joka ei käy baareissa, eikä muutenkaan riennä koko ajan johonkin, vaan pitää kotona olemisesta?

Oletko komea? Onko sinulla paljon kavereita? Olet menestyjä ja se näkyy mies tilipussissa, so. >5500e/kk?

Ap saattaa olla sinusta kiinnostunut jos vastasit kaikkiin kyllä.

Vierailija
149/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen tai koulutettu nainen etsii kovatuloista tyyppiä. Ei siinä ole kyse jalustalle itsensä korottamisesta vaan maallisesta mammonasta, varallisuudesta, tulotasosta, ahneudesta...

Siis näin.

Vierailija
150/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä siellä täällä. Melkein mistä baan. Akateemisuus on ihan hyvä juttu sekin muiden asoiidem joukossa. Miksi et kysynyt, että mistö hoikka ja nätti nuori nainen voi löytää seuraa.

Onko nuoruus ja nätteys tärkeämpää kuin akateemisuus?

Vierailija
151/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

logist kirjoitti:

Oletko komea? Onko sinulla paljon kavereita? Olet menestyjä ja se näkyy mies tilipussissa, so. >5500e/kk?

Heh, henkevää. Olisiko mahdollista, että elämässä on muutakin kuin raha ja sen avulla/sen suhteen mitattava "menestys"? Ilmeisesti täällä tehdään tyrmäys kaikille miehille, jotka kertovat olevansa kunnollisia sinkkuja. Voisiko olla, että he ovat ilman kunnollista miestä ja siksi yrittävät sen estää myös muilta?

Vierailija
152/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taisi lähteä käymään vastaanottokesk**** ;D

Tämän palstan taso tippuu päivä päivältä. Amikset haukutaan, akateemiset haukutaan, kaikki aina haukutaan. Asialliset keskustelut poistetaan, vittuilukommentteja ei.

Vierailija
153/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

logist kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

logist kirjoitti:

Heh, henkevää. Olisiko mahdollista, että elämässä on muutakin kuin raha ja sen avulla/sen suhteen mitattava "menestys"? Ilmeisesti täällä tehdään tyrmäys kaikille miehille, jotka kertovat olevansa kunnollisia sinkkuja. Voisiko olla, että he ovat ilman kunnollista miestä ja siksi yrittävät sen estää myös muilta?

Kyllä minulle 28v opiskelija sinänsä kelpaa. Hivenen tosin olisin varautunut ikäeron suhteen, en oikein tiedä mitä nuoremmat miehet 35v naisessa näkevät parisuhdemielessä.

Ap

Vierailija
154/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

logist kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

logist kirjoitti:

Heh, henkevää. Olisiko mahdollista, että elämässä on muutakin kuin raha ja sen avulla/sen suhteen mitattava "menestys"?

Ilmeisesti ei kun ne vaatimuksista ehdottomimmat aina liittyvät työssäkäyntiin ja työnhakuun.

Vierailija
155/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi ymmärtää, että akateemisuudella kehuskelu on yhtä viehättävää kuin jos mies ilmoittaisi miehiset mittansa senttimetreinä (pituus/paksuus). Ei kukaan nainen pane pahakseen, jos mies osoittautuu hyvin varustetuksi, mutta fiksu mies osaa jättää nämä tiedot pois omasta seuranhakuilmoituksestaan.

Ja mitä iloa siitä akateemisuudesta on, jos se ei ole millään tavalla realisoitunut hyvinä tuloina ja varallisuuden kertymisenä? Eivät miehet ole etsimässä mitään henkevää keskusteluseuraa, kyllä naiselta toivotaan jotain muuta.

Puhu taas vain omasta puolestasi. Itse olen seurustellut aikuisiällä vain sellaisten miesten kanssa, joille on ollut tärkeää, että kanssani on voinut keskustella monipuolisesti, olen ollut yhtä korkeasti koulutettu kuin he ja minulla on ollut muutenkin suurin piirtein sama sosioekonominen status.

Vierailija
156/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi ymmärtää, että akateemisuudella kehuskelu on yhtä viehättävää kuin jos mies ilmoittaisi miehiset mittansa senttimetreinä (pituus/paksuus). Ei kukaan nainen pane pahakseen, jos mies osoittautuu hyvin varustetuksi, mutta fiksu mies osaa jättää nämä tiedot pois omasta seuranhakuilmoituksestaan.

Ja mitä iloa siitä akateemisuudesta on, jos se ei ole millään tavalla realisoitunut hyvinä tuloina ja varallisuuden kertymisenä? Eivät miehet ole etsimässä mitään henkevää keskusteluseuraa, kyllä naiselta toivotaan jotain muuta.

Puhu taas vain omasta puolestasi. Itse olen seurustellut aikuisiällä vain sellaisten miesten kanssa, joille on ollut tärkeää, että kanssani on voinut keskustella monipuolisesti, olen ollut yhtä korkeasti koulutettu kuin he ja minulla on ollut muutenkin suurin piirtein sama sosioekonominen status.

Todella suppea ja ahdasmielinen on näkemyksesi elämästä. Degeneroituminen häämöttää ja aivovuoto on todellista.

Vierailija
157/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "kelpaamis"-juttu on ihan täyttä paskaa. Itse miehenä etsin joskus aikoinaan samanlaista naista. Sama koulutus ja harrastukset jne. Eihän siitä mitään tullut vaikka paperilla yhteen sovimmekin.

Vierailija
158/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä- ja tuttavapiiristä. Ole aktiivinen, verkostoidu, tutustu ihmisiin, kaiken ikäisiin ja ehdottomasti myös naisiin. Jokaisen uuden tuttavan kautta tuttavapiirisi laajentuu edelleen, kun opit tuntemaan heidän tuttaviaan. Pyydä ystäviäsi järjestämään sinulle treffit. Tätä tehdään Suomessa ihan liian vähän, vaikka se on tosi hyvä tapa tutustua potentiaalisiin parisuhdekumppaneihin. Ystävän suosittelemasta miehestä tiedät aika varmasti etukäteen, ettei hän ole varattu tai ongelmallinen.

Tuo, että ystäviä ei saisi enää opiskeluvuosien jälkeen on ihan huuhaata. Ei aikuisiällä ehkä enää solmita sydänystävä-suhteita, mutta vaikka kuinka paljon uusia tuttavuuksia kuitenkin ja niitä saa niin töistä kuin harrastuksistakin.

Vierailija
159/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin keskustelun aikana on mainittu kolmeen kertaan kunnolliset treffipaikat. Kahden tunnin aikana olisi hyvin ehtinyt perustaa profiilin vaikka happypancakeen. Nyt nuorella naisella olisi jo paljon kysyntää. Minulla - 58 -vuotiaalla miehellä - on tullut kaksi yhteydeottoa siellä tämän illan aikana, kun tämä nuori nainen miettii, että missä ne akateemiset miehet ovat.

Kaikenikäisille naisille toivottaisin rohkeutta toimia näillä treffipalstoilla. Yksi nainen sanoi, että tinderissä vastaa vain 1/200 yhteydenottoihin ja sittenkin vielä karsii. Voi näinkin tehdä, mutta menettää mahdollisuuksia.

Vierailija
160/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä viestiketjua sattui lukemaan vapaa, lapseton, akateeminen (TkL), mies pk-seudulta. Tuttua nuo pätkätyöt oman työuran alkuvuosilta. Vakituinen työ on nykyään ja velaton omistusasunto.

Ap, älä välitä noista veetuiluista. Kyllä meitä kunnollisia miehiäkin on. En käy baareissa, en ole tinderissä. Kohtaamispaikkaongelma on siis tuttua. Eli tuttu juttu tuo, että esim. töissä tai harrastuksissa ei tunnu tapaavan ketään.

-M45