Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä 35-vuotias akateeminen nainen voi löytää kunnollisen miehen

Vierailija
12.09.2017 |

Olen 35-vuotias akateeminen nainen, ilmeisesti siis paaria parisuhdemarkkinoilla. Olen lapseton leski. Hoikka ja ihan nätti. Pätkätöissä eikä omistusasuntoa tai muuta omaisuutta, mutta elättäjää en missään nimessä ole etsimässä. Töissä tai harrastuksissa en tapaa ketään, baareissa en käy. Tinderin kautta ei tunnu löytyvän kunnollisia miehiä.

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuhta kirjoitti:

Vaikeaa on, koska akateemiset naiset arvostavat akateemisuutta korkeammalle kuin akateemiset miehet.

Kaveri on amiksen käynyt duunari ja akateemiset(kin) naiset kiinnostuvat siitä yleensä. Ite akateeminen mies ja kiinnostus 0

Vierailija
182/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin netistä. Ei ole akateeminen vaan amk, mutta meillä on silti riittävän samanlaiset mielenkiinnon kohteet. Taiteesta hän ei tiedä niin paljon kuin toivoisin, mutta harrastaa itse musiikkia ja valokuvausta, joten ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäsuhta kirjoitti:

Vaikeaa on, koska akateemiset naiset arvostavat akateemisuutta korkeammalle kuin akateemiset miehet.

Rahaa ne arvostavat. Jos nämä topikin akateemiset akat, jotka kuulemma vaativat mieheltä työntekoa jonkun arvopohjan ja moraalin takia, saisivat tahallaan työttömän miehen, jonka tukitaso on kuitenkin 100 000 euroa kuukaudessa, niin ei todellakaan oltaisi vaatimassa työntekoa ja selittämässä jostain arvoista ja moraalista, vaan mies kelpuutettaisiin miettämättä valintaa nanosekuntiakaan.

Sori mutta ei. Vaikka talo olisi miten hieno, mutta jos ei ole mitään yhteistä eikä mitään puhuttavaa siellä asuvien ihmisten kanssa, niin ei.

Vierailija
184/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäsuhta kirjoitti:

Rahaa ne arvostavat. Jos nämä topikin akateemiset akat, jotka kuulemma vaativat mieheltä työntekoa jonkun arvopohjan ja moraalin takia, saisivat tahallaan työttömän miehen, jonka tukitaso on kuitenkin 100 000 euroa kuukaudessa, niin ei todellakaan oltaisi vaatimassa työntekoa ja selittämässä jostain arvoista ja moraalista, vaan mies kelpuutettaisiin miettämättä valintaa nanosekuntiakaan.

Sori mutta ei. Vaikka talo olisi miten hieno, mutta jos ei ole mitään yhteistä eikä mitään puhuttavaa siellä asuvien ihmisten kanssa, niin ei.

Puhuminen? Mistä  aiheista? Minä entisenä reppurina kykenen puhumaan, vaikka koko vuorokauden.

Mutta kyseessähän on kuitenkin haluanko/viitsinkö puhua naisen alustamista aiheista. 

==> Aika harvoin.

Vierailija
185/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas särähti korvaan tuo akateemisuuden korostaminen. Jätä tuo sana pois ja voit löytääkin jotain kunnollista seuraa. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin itsensä pistäminen jalustalle akateemisuudella.

-mies

Vaikutat aika vajaalta jos sun mielestä akateemisuuden mainitseminen on itsensä jalustalle nostamista.

Onko sekin, jos sanoo olevansa vaalea, hoikka, urheilullinen? En pääse kiinni ajatusmaailmaasi.

Vierailija
186/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi ymmärtää, että akateemisuudella kehuskelu on yhtä viehättävää kuin jos mies ilmoittaisi miehiset mittansa senttimetreinä (pituus/paksuus). Ei kukaan nainen pane pahakseen, jos mies osoittautuu hyvin varustetuksi, mutta fiksu mies osaa jättää nämä tiedot pois omasta seuranhakuilmoituksestaan.

Ja mitä iloa siitä akateemisuudesta on, jos se ei ole millään tavalla realisoitunut hyvinä tuloina ja varallisuuden kertymisenä? Eivät miehet ole etsimässä mitään henkevää keskusteluseuraa, kyllä naiselta toivotaan jotain muuta.

Puhu taas vain omasta puolestasi. Itse olen seurustellut aikuisiällä vain sellaisten miesten kanssa, joille on ollut tärkeää, että kanssani on voinut keskustella monipuolisesti, olen ollut yhtä korkeasti koulutettu kuin he ja minulla on ollut muutenkin suurin piirtein sama sosioekonominen status.

Ja oletko löytänyt sen elämänkumppanin ja puolison? Fiksuna osaat lukea rivien välistä...

Vierailija
187/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä siellä täällä. Melkein mistä baan. Akateemisuus on ihan hyvä juttu sekin muiden asoiidem joukossa. Miksi et kysynyt, että mistö hoikka ja nätti nuori nainen voi löytää seuraa.

Onko nuoruus ja nätteys tärkeämpää kuin akateemisuus?

Ja joku kysyy tätä ihan tosissaan. Hmm, mietitään ostaisiko mies mielummin nuoren ja nitin vai akateemisen- mitäs luulet?

Vierailija
188/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä siellä täällä. Melkein mistä baan. Akateemisuus on ihan hyvä juttu sekin muiden asoiidem joukossa. Miksi et kysynyt, että mistö hoikka ja nätti nuori nainen voi löytää seuraa.

Ja joku kysyy tätä ihan tosissaan. Hmm, mietitään ostaisiko mies mielummin nuoren ja nitin vai akateemisen- mitäs luulet?

Riippuu miehestä. Itse otin akateemisen naisen. Äly on seksikästä.

T: Akateeminen mies

Vierailija
189/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä. Itse otin akateemisen naisen. Äly on seksikästä.

T: Akateeminen mies

Ymmärrettävää. Tässä kuitenkin oli kyse ostamisesta. Mies joka joutuu naisen ostamaan...mitä järkevää sellaiselta nyt voi odottaa.

Vierailija
190/190 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et löydä seuraa, koska yrität nostaa itseäsi jalustalle. Olen akateeminen ja myös ammattikoulun käynyt ja ymmärrän, että akateemisuus on loppujen lopuksi täysin merkityksetöntä.

Olen nainen, joka on käynyt sekä ammattikoulun että yliopistoa. Kaikesta oppimastani olen iloinen. Oppimani on merkityksellistä.