Mistä 35-vuotias akateeminen nainen voi löytää kunnollisen miehen
Olen 35-vuotias akateeminen nainen, ilmeisesti siis paaria parisuhdemarkkinoilla. Olen lapseton leski. Hoikka ja ihan nätti. Pätkätöissä eikä omistusasuntoa tai muuta omaisuutta, mutta elättäjää en missään nimessä ole etsimässä. Töissä tai harrastuksissa en tapaa ketään, baareissa en käy. Tinderin kautta ei tunnu löytyvän kunnollisia miehiä.
Kommentit (190)
Ei sulle kelpaa vähän koulutettu mies niin turha marista. Vai kelpuutatko roskakuskin? Kehtaatko esitellä roskakuskin perheellesi ja ystävättärillesi?
Taas särähti korvaan tuo akateemisuuden korostaminen. Jätä tuo sana pois ja voit löytääkin jotain kunnollista seuraa. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin itsensä pistäminen jalustalle akateemisuudella.
-mies
No olen sua vähän nuorempi, mutta minut löytäisit paristakin nettideitistä. En jaksa uskoa, että olen ainoa "kunnon" mies siellä.
Miksi et tapaa ketään töissä tai harrastuksissa?
Mistä vaan. Jos nuorempi kelpaa niin yliopistolta kannattanee etsiä ensin.
Ei sulle omantasoinen mies kelpaisi kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas särähti korvaan tuo akateemisuuden korostaminen. Jätä tuo sana pois ja voit löytääkin jotain kunnollista seuraa. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin itsensä pistäminen jalustalle akateemisuudella.
-mies
Yliopistolla kuitenkin ollaan yleensä ne tärkeät aikuistumisvuodet 20-30-ikävuosien välillä. Eihän sen jälkeen tahdo saada kavereitakaan enää. Melkoinen merkitys elämässä on siis tuolla ajanjaksolla... t. eri
On meitä siellä täällä. Melkein mistä baan. Akateemisuus on ihan hyvä juttu sekin muiden asoiidem joukossa. Miksi et kysynyt, että mistö hoikka ja nätti nuori nainen voi löytää seuraa.
Kyllä ap minulle voisi käydä ihan tositarkoituksella.
T. Vapaa mies
En tapaa ketään töissä, koska työpaikallani on lähinnä naisia ja muutama varattu mies. Asiakkaita en ala pokaamaan. Harrastuksissa vähän sama tilanne, lähinnä naisia. Lenkkipolulla ei kukaan lähesty.
Akateemisuus on tuntunut olevan ongelma pariutumisessa. Työni on minulle tärkeä ja vaatii paljon palkattomia ylitöitä. Ei-akateemiset tapailemani miehet eivät ole tätä oikein sulattaneet. Kyllä minulle roskakuski kelpaisi siinä missä muutkin, jos vain olisi yhteensopivat luonteet ja juttua riittäisi.
Ap
Miksi et kirjoita suoraan mistä voi löytää työssäkäyvän ja tarpeeksi hyvätuloisen miehen, kun sitä tällä kuitenkin tarkoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
En tapaa ketään töissä, koska työpaikallani on lähinnä naisia ja muutama varattu mies. Asiakkaita en ala pokaamaan. Harrastuksissa vähän sama tilanne, lähinnä naisia. Lenkkipolulla ei kukaan lähesty.
Akateemisuus on tuntunut olevan ongelma pariutumisessa. Työni on minulle tärkeä ja vaatii paljon palkattomia ylitöitä. Ei-akateemiset tapailemani miehet eivät ole tätä oikein sulattaneet. Kyllä minulle roskakuski kelpaisi siinä missä muutkin, jos vain olisi yhteensopivat luonteet ja juttua riittäisi.
Ap
Työ vaatii palkattomia ylitöitä. Just. Kukaan ei ole korvaamaton työssään, kannattaa ihan tämä muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hommaat siis miehen, joka on myös kaikki illat töissä. Parittelette sitten joskus klo 22-01 välillä syötyänne. Lenkille ei kukaan yöllä jaksa enää lähteä.
Se on tarpeeksi hankalaa 10 vuotta nuorempanakin eli en osaa auttaa.
Melko negatiivisia kommentteja. Ihan tavallinen työssäkäyvä tai ainakin aktiivisesti töitä etsivä mies kelpaisi, kunhan on käytöstavat ja elämänhallinta kunnossa.
En kuvittele olevani korvaamaton töissäni. Päinvastoin. Mikäli en suorita töitäni hyvin, sopimustani ei uusita.
Ei kuitenkaan kelpuuta kilttimiestä.
Olet 35v eikä sinulla ole omaisuutta vaikka olet AKATEEMINEN
Kertoo kaiken sinusta.
En ole kiinnostunut enää sori.
Terv, fiksu rikas amis 28v
Ei kunnon miehiä ole kuin saduissa.