Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 35-vuotias akateeminen nainen voi löytää kunnollisen miehen

Vierailija
12.09.2017 |

Olen 35-vuotias akateeminen nainen, ilmeisesti siis paaria parisuhdemarkkinoilla. Olen lapseton leski. Hoikka ja ihan nätti. Pätkätöissä eikä omistusasuntoa tai muuta omaisuutta, mutta elättäjää en missään nimessä ole etsimässä. Töissä tai harrastuksissa en tapaa ketään, baareissa en käy. Tinderin kautta ei tunnu löytyvän kunnollisia miehiä.

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko negatiivisia kommentteja. Ihan tavallinen työssäkäyvä tai ainakin aktiivisesti töitä etsivä mies kelpaisi, kunhan on käytöstavat ja elämänhallinta kunnossa.

En kuvittele olevani korvaamaton töissäni. Päinvastoin. Mikäli en suorita töitäni hyvin, sopimustani ei uusita.

Tämä oli siis Ap...

Vierailija
22/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko negatiivisia kommentteja. Ihan tavallinen työssäkäyvä tai ainakin aktiivisesti töitä etsivä mies kelpaisi, kunhan on käytöstavat ja elämänhallinta kunnossa.

Olipas taas kietoilmauksia. Miksi et kehtaa suoraan myöntää, että rahasta tässä on kyse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet 35v eikä sinulla ole omaisuutta vaikka olet AKATEEMINEN

Kertoo kaiken sinusta.

En ole kiinnostunut enää sori.

Terv, fiksu rikas amis 28v

Niin, no tuskin AP olisi kiinnostunut amiksesta saati noin paljon nuoremmasta. Kiva kun tulit pätemään, kiitoksia panoksestasi tähän keskusteluun.

Vierailija
24/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin omani sieltä Nettideiteistä. Kannattaa kokeilla ja on muuten akateeminen, vaikka minä en ole. Eikä tee palkattomia ylitöitä.

Vierailija
25/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v pätkätöitä tekevälle maisterille pitäisi kelvata sellainen samanikäinen perusinsinööri, joka käy pari kertaa viikossa jätkäporukan kanssa pelaamassa sählyä ja on muuten ihan perusmies, joka kohtelee naistansa hyvin ja elämäntavat ovat kunnossa. Mutta kelpaako? Ei todellakaan. Haetaan sitä vähintään maisteria, mielellään tohtoria, jota jaksaa kiinnostaa hubaduba kullttuuritiennot, viikonloppumatkailut ja joka sietää naisen joogia ja tyttöporukan brunsseilua. Näitä miehiä ei riitä kaikille! 

Vierailija
26/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ihmisistä, oli kyseessä sitten mies tai nainen, jotka täällä kyselevät mikseivät löydä parisuhdetta, niin huomaa jo parin viestin jälkeen miksei ole löytynyt.

Vierailija
27/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ikinä suostuisi tekemään palkattomia ylitöitä.

Vierailija
28/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen akateeminen mies. Naisen akateemisuus ei ole haitta. Haitta on asian korostaminen.

Näyttää siltä, että et tee mitään asian eteen. Muuta harrastuksia. Juttele miesten kanssa. Sun ongelmat on todella pieniä. Sun vahvuudet on tosiaan kauneus ja hoikkuus. Laita ilmoitus happypancakeen.

Vierailija
29/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas taas kietoilmauksia. Miksi et kehtaa suoraan myöntää, että rahasta tässä on kyse?

Ei ollut kiertoilmauksia. Työttömyys ei ole mielestäni häpeä, mutta töiden hakemattomuus ja tuilla makoilu on.

Ap

Vierailija
30/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He Jatka elämää ja suunnatonta kauneuttasi.i, suru on nuoressa elämässi vierraillut. Et silti ole mikään klepti.

Ole omasi, Kaunis nainen.

Toi on tosi totta.

Olet oikeassa, ihmisyys, rakkaus ja rehtiys ratkaisee, kirjanoppineet on perseestä, vaikka tityn tason omaavatkinb.

Vierailija
31/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sekä ilmoituksestasi että itseymmärryksestäsi pois sana "akateeminen", niin johan alkaa flaksi käydä.

Vierailija
32/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaista miestä ap mahtaa etsiä? Kertoi vain itsestään. Mutta jos halutaan miettiä mistä löytäisi mieleisin miehen, niin pitäisi tietää millainen mies on mieleinen. Sitten voitaisi miettiä missä sellaiset miehet liikkuvat.

Kunnollisia löytyy esimerkiksi kirkollisista tapahtumista. Ja maanviljelijöistä.

Vierailija
33/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kiertoilmauksia. Työttömyys ei ole mielestäni häpeä, mutta töiden hakemattomuus ja tuilla makoilu on.

Toisin sanoen: en kehtaa suoraan myöntää, että kyse on rahasta, vaan piilotan sen tekosyiden taakse.

Vierailija
34/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35v pätkätöitä tekevälle maisterille pitäisi kelvata sellainen samanikäinen perusinsinööri, joka käy pari kertaa viikossa jätkäporukan kanssa pelaamassa sählyä ja on muuten ihan perusmies, joka kohtelee naistansa hyvin ja elämäntavat ovat kunnossa. Mutta kelpaako? Ei todellakaan. Haetaan sitä vähintään maisteria, mielellään tohtoria, jota jaksaa kiinnostaa hubaduba kullttuuritiennot, viikonloppumatkailut ja joka sietää naisen joogia ja tyttöporukan brunsseilua. Näitä miehiä ei riitä kaikille! 

Se perusinsinööri kelpaa oikein mainiosti. En tosin ymmärrä miksi jooga ja tyttöporukan brunssailu häiritsisivät ketään.

Ap

Vierailija
35/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele olevani korvaamaton töissäni. Päinvastoin. Mikäli en suorita töitäni hyvin, sopimustani ei uusita.

Laihduta.

Vierailija
36/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaa,työtön akateeminen mies. En ole tinderissä enkä käy baareissa. Savuton.

Vierailija
37/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Bmi 20. En laihduta enkä lihota, tämä saa kelvata.

Ap

Vierailija
38/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin niin.. ellei ole vähintään 6000e/kk tulot niin se onkin sitten sama kuin tuilla makoilu. Oi aikoja, oi tapoja.

Vierailija
39/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä minä sen mieheni löysin. Olin silloin 36 ja akateeminen, tällä hetkellä entistä akateemisempi.

Vierailija
40/190 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vapaa,työtön akateeminen mies. En ole tinderissä enkä käy baareissa. Savuton.

Tiedätkös, mikä sinun markkina-arvosi on asteikolla 1-10? Se on 2. Sen yhden pisteen saat koulutuksestasi.