HS: Tämän takia Antti Tuisku pysyy hiljaa seksuaalisuudestaan
Antti Tuisku ei ole kommentoinut asiaa ikinä. Laulaja kertoi Helsingin Sanomien haastattelussa saavansa seksuaalisuuttaan utelevia viestejä joka viikko.
− Miksi itse lähtisin kursivoimaan ja alleviivaamaan sitä? Kun yritän koko ajan omalla esimerkilläni levittää ihmisille ajatusta, ettei sillä ole mitään merkitystä. Minulle ei ainakaan ole. Minulle merkkaavat ihan muut asiat, Antti kertoo haastattelussa.
Antin mukaan jotkut ovat pitäneet hänen vaikenemistaan pelkuruutena. Laulaja muistuttaa, ettei ihmissuhteista ja muista läheisistä ihmisistä puhuminen vaikuta ainoastaan hänen elämäänsä.
− Minulla on lähipiiriä, joka ei oikeasti halua julkisuutta. Se on siis myös kunnioittamista. En halua, että muut joutuvat tähän minun työni takia. Tässä on tarpeeksi kestämistä minulle itsellenikin.
Kommentit (178)
Ymmärrän Antin kannan. Eikö tuossa silti ole pieni ristiriita? Antti sanoo, ettei halua korostaa ja alleviivata aihetta, mutta silti monet kappaleet on lyriikoiltaan, videoiltaan, symboleiltaan ja lavashowltaan provosoivia ja homoseksuaalisuudesta vihjaileva (banaanit, Antin välispiikit aiheesta, jne).
Jos ei halua, että aiheesta keskustellaan mediassa ja somessa, eikö silloin kannattaisi jättää se jatkuva vihjailu, symbolit ja provosointi pois lavashowsta ja musavideoista? Hänhän juuri itse alleviivaa tätä aihetta.
Mitä vitun väliä? Ihmiset haluavat vaan sanoa "mitä minä sanoin". Jos Antti sanoisi asian selkosuomeksi, pari päivää av:lla olis keskustelu liekillä ja sit ketään ei kiinnostaisi. Itse ainakin pidän nolona sellaista "tiesitkö että se ja se on homo/lesbo" ja kaikkien homomerkkien etsimistä.
Ihmisten uteliaisuuden tyydyttäminen ei ole Antin yksityiselämän arvoista. Ja on oikeassa tuosta jutun alleviivaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on onko homo, hetero vai bi ? Miten se liittyy hänen työhönsä, joka on tehdä musiikkia ja keikkailla?
Ehkä ongelma on ne tekopyhät kommentit, että haluaa näyttää kaikille, kuinka asialla ei ole väliä ja sitten pidetään asia visusti salassa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Antin kannan. Eikö tuossa silti ole pieni ristiriita? Antti sanoo, ettei halua korostaa ja alleviivata aihetta, mutta silti monet kappaleet on lyriikoiltaan, videoiltaan, symboleiltaan ja lavashowltaan provosoivia ja homoseksuaalisuudesta vihjaileva (banaanit, Antin välispiikit aiheesta, jne).
Jos ei halua, että aiheesta keskustellaan mediassa ja somessa, eikö silloin kannattaisi jättää se jatkuva vihjailu, symbolit ja provosointi pois lavashowsta ja musavideoista? Hänhän juuri itse alleviivaa tätä aihetta.
Sä itse haluat nähdä kaikki vihjailut...
Mä taas en jaksa enää niitä julkkiksia, jotka pui joka viikko mediassa omia ihmissuhteitaan. Antti tekee fiksusti. m27
En käsitä, miksi hesari promoaa Jurekin Antti Tuiskua hyvänä musiikkina, koska ne biisit ovat syntyjään vanhoja kopsuja ulkomaalaisista hittibiiseistä. Kulunutta ja kliseistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tätä aina jaksetaan pohtia? Tuisku on aivan selvä tapaus.
Minäkin olen aina ollut sitä mieltä että päivänselvä hetero,eikä siinä ole mitään mediaseksikästä.
Ja mitä muuta kuin jauhantaa Antin yksityiselämästä tämäkin mittava juttu hesarissa sitten on? Jos ei halua avautua aiheesta, niin sitten ai puhu siitä mitään. Eikä tee vihjailevia biisejä ja ratsasta aihepiirillä. Tässä on kyse pelkästä Jäähallikiertueen markkinoinnista - Hesari ja levy-yhtiö ovat samaa konsernia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se näyttää homolta, kuulostaa homolta ja kävelee kuin homo.
Onkohan se homo?
Miten kävellään kuin homo?
Koikkelehditaan ja samalla hoetaan tralala la lalla🎶 ?
Vierailija kirjoitti:
Antti ei ole koskaan kertonut kumppaninsa sukupuolta tai saati myöntänyt semmoisen olemassa oloa.
2013 puhui jossain haastattelussa tyttöystävästä, joka jäi rovaniemelle. Jos nämä asiat oikeasti haluaa pitää yksityisenä niin ei varmaan kannata kommentoida yhtään mitään tähän liittyvääkään. Mutta Antti oikein ruokkii kyselijöitä.
Ehkä puolisonsa on jotain sellaista ettei asiaa pysty tuomaan julkisuuteen? Antti olisi esimerkiksi moniavioisessa liitossa tai seurustelisi sukulaisen kanssa. Tai puoliso on vaikka 40 vuotta vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös hän seurustelekkin sen Kalle Lindrothin kanssa?
t. mamma
Kalle Lindroth on edelleen mennyt naimisiin Hannan kanssa ja Antti oli bestmanina.
Hämäystä!
miksi Kalle menisi naimisiin Hanna kanssa ja hankkisi vielä lapsenkin samaan syssyyn jos oikeasti seurusteli Antin kanssa? Ei nämä nyt mitään superjulkkiksia ole.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko tätä samaa jauhetaan. Antin kanta yksityiselämästä ja suuntautumista puhumiseen ollut jo tiedossa vuosikausia. Ei puhu asiasta, kun ei puhu, kun ei sillä ole mitään merkitystä. Pitäisi olla ainakaan.
Paitsi että puhuuhan se. Ei se ihme ole, että asia herättää keskustelua kun itsekin hän tuo sitä esille koko ajan. Haastatteluissaan, biiseissään, jne.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä puolisonsa on jotain sellaista ettei asiaa pysty tuomaan julkisuuteen? Antti olisi esimerkiksi moniavioisessa liitossa tai seurustelisi sukulaisen kanssa. Tai puoliso on vaikka 40 vuotta vanhempi?
Puoliso on Antin kans samaa ikäluokkaa, mutta ei vaan kaipaa julkisuutta. Ei työnsä vuoksi, eikä yksityiselämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoliso on Antin kans samaa ikäluokkaa, mutta ei vaan kaipaa julkisuutta. Ei työnsä vuoksi, eikä yksityiselämän.
Miksi sitten alkoi seurustella (Suomen oloissa) superjulkkiksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en jaksa enää niitä julkkiksia, jotka pui joka viikko mediassa omia ihmissuhteitaan. Antti tekee fiksusti. m27
Tätä asiaa puidaan paljon enemmän kuin jos olis sanonut suoraan kumppaninsa olevan mies. Nimeä ei tarvitsisi edes kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitat tätä pitkää välispiikkiä Anan keikoilla, joka tulee aina lähes samanlaisena sanasta sanaa ennen hiton pelkuria. Se ei liity mitenkään homoiluun. Ana vain sanoo: uskokaa itseenne, olkaa sellaisia kuin olette. Ei muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten alkoi seurustella (Suomen oloissa) superjulkkiksen kanssa?[/quote
ei Antti ollut silloin, eikä ole vieläkään mikään superjulkkis.
Ana on kyllä hiton ruma lempinimi.
Mitä väliä sillä on onko homo, hetero vai bi ? Miten se liittyy hänen työhönsä, joka on tehdä musiikkia ja keikkailla?