Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa kyyläksi, mutta kyllä tuli surullisen epäuskoinen olo äsken kaupassa

Vierailija
12.09.2017 |

Nainen nosti mäyräkoiran rattaiden alakoriin ja hetkeä myöhemmin seisoi katselemassa lasten vaatteita kelloa vilkuillen, odotti ilmeisesti että kello tulee yhdeksän ja voi mennä kassalle!

Kommentit (145)

Vierailija
121/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin että mitä ihmettä..mitä tossa nyt on? Jos kauppaan saa viedä koiran niin mikä juttu tää on..? :P Niin joo KALJAmäyräkoiran, joo joo.. No onhan se niin, että jos hankkii lapsen, niin se on sitte 18 kuivaa vuotta edessä. Siis jos on hyvä äiti. Muut palaa helvetin tulessa näemmä.

Vierailija
122/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sellaiset lapsettomat naiset jotka juovat sen 7 'siivoustölkkiä' joka ilta ja aina kehuvat hyvistä labravastauksista ? 😰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin itse kesälomalla aikaisin kaupoille, koska olen myös vapaalla aamuvirkku. Otin koriin yhden herkkuoluen, jonka ajattelin kumota iltapäivällä kun pihatyöt tehty. Mutta, kun kello oli vasta 8:30, kassa nappasi olusen pois. Onko järkeä? :/

Vierailija
124/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljantai kirjoitti:

Menin itse kesälomalla aikaisin kaupoille, koska olen myös vapaalla aamuvirkku. Otin koriin yhden herkkuoluen, jonka ajattelin kumota iltapäivällä kun pihatyöt tehty. Mutta, kun kello oli vasta 8:30, kassa nappasi olusen pois. Onko järkeä? :/

Ei. Mutta kassan on pakko tehdä niin. Jos kauppa rikkoisi lakia ja jäisi siitä kiinni menettäisi se alkoholinmyyntioikeudet (ja isot rahat) kokonaan.

Lainsäädännössä on vika. Jälleen kerran.

Vierailija
125/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira alakorissa ja lapsi tietty kengät jalassa kärryissä.

Vierailija
126/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin ja luin ja ihmettelin että täh? Tajusin ensin jotta se on laittanu koiran sinne rattaiden alle ja sitten menny hypisteleen sille piskille lastenvaatteita. Ja että miksi sen pitää just yheksältä saada ne maksettua.

Mutta ööliähän se olikin ostanu. Joka traumatisoi itsetehdyllä jalustalla seisovat äiteeihmiset.

Heh, mää olin fiksumpi :) Arvasin, että oli laittanut koiran sinne alle ja odotti, että kello on 21, jotta saa ostettua niitä punalappusia -60 % ja ap tuli surulliseksi siitä, että on niin köyhiä Suomessa, että jotkut joutuu ajoittamaan ostoksensa tuohon aikaan....

Mutta ei se sitte vissiin noin ollutkaan...

F

Vierailija
127/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muksut oli pieniä, me ostettiin joka päivä yhden litran lasisia (90-luvulla oli) kaljapulloja Hertsikan Sestosta niin monta (ensi alkuun) kuin rattaiden alakertaan mahtui. Sit mä hain niitä yksin lisää pitkin iltaa.

Aamulla kumpikin töihin hirveessä krapulassa... 

Oli se vaan touhua...

Vierailija
128/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset tilatko Kankkusta duo-laihistuotetta!!!! Ei kuulema tehoa, puolalainen tuote, ei rahoja takaisin, ei viesteihin vastata! Sana kiertämään!

Vierailija
129/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljantai kirjoitti:

Näin se vain on! Kyllä ihmisen pitäisi saada juoda heti aamusta.

Vierailija
130/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksi drinkki siivouksen lomassa on ihan ok. Turha alkaa syyllistämään.

Vierailija
131/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiptop-tuttuni tunnusti kerran hirveänä juttuna, että joutuu silloin tällöin siivoamaan viinipullon voimalla pitkän työpäivän jälkeen. Hän ei todellakaan ole alkoholin suurkuluttaja eikä edes mikään piilojuoppo, pikemminkin turhan säntillinen. Uskaltaakohan hän enää hakea yhtään siivouspulloa jos sattuu tämän ketjun lukemaan.

Vierailija
132/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mäyriksiä vielä jostain? Mä rahtaan kohta koko keissin, kun en viitti aina niitä pikkutölkkejä kantaa. Kivasti tulee samalla yhdessä laatikossa viikonjuomat.

Vierailija
133/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiptop-tuttuni tunnusti kerran hirveänä juttuna, että joutuu silloin tällöin siivoamaan viinipullon voimalla pitkän työpäivän jälkeen. Hän ei todellakaan ole alkoholin suurkuluttaja eikä edes mikään piilojuoppo, pikemminkin turhan säntillinen. Uskaltaakohan hän enää hakea yhtään siivouspulloa jos sattuu tämän ketjun lukemaan.

Alkoholismi on iloinen asia. Minäkin siivoilen koko päivän ihan aamusta iltamyähään.

Vierailija
134/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, että täällä puolustellaan sitä, että on ihan ok ostaa mäyräkoirallinen kaljaa varhain aamulla ja lapsi mukana ostosreissulla. Minun mielestäni se on eri asia kuin kipaista Alkossa perjantaina ja ostaa sieltä pullo viiniä samalla reissulla kun tekee viikonlopun ostokset vaikka lapset olisi mukana tuolla reissulla. On ikävää, että alkoholin käyttö arkipäiväistyy niin, että kaupan ovea pitää heti aamulla olla kolkuttelemassa, ja ostaa kerralla riittävästi juomaa.

Esimerkiksi mulla ne "viikonlopun" ruokaostokset ajoittuvat tiistaihin aamupäivälle, kun pääsen töistä ja mulla on sen jälkeen 2-3 päivää vapaata. Viikonloput olen lähes aina töissä, niin en oikein ehdi kipaista sinne Alkoon perjantaina.

Vierailija
135/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen nosti mäyräkoiran rattaiden alakoriin ja hetkeä myöhemmin seisoi katselemassa lasten vaatteita kelloa vilkuillen, odotti ilmeisesti että kello tulee yhdeksän ja voi mennä kassalle!

Oikeesti en ymmärrä miksi mäyräkoiran kanssa ei voi mennä kassalle ennen yhdeksää.

Vierailija
136/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran jessuksen ristus sentään! Toivottavasti tämä on provo. Jos ei niin huh huh.

Vierailija
137/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti en ymmärrä miksi mäyräkoiran kanssa ei voi mennä kassalle ennen yhdeksää.

No, jos se vaikka tekee aamutarpeensa siihen hihnalle. Mikä tässä nyt on niin vaikea käsittää?

Vierailija
138/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou mai gaad.. Mikä KYylä 

Vierailija
139/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivousmäyräkoirallinen? Siivoatko jo joka päivä?

No ei kai sitä olutta tarvi ostaa kerta-annoksina. Kyllä meilläkin aina ostetaan kori kerrallaan, mutta ei sitä yhdessä illassa lipitetä (hyvä jos kuukaudessa menee) :D 

Vierailija
140/145 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen mukavampaa kuin laittaa lapsi nokosille ja ottaa päivän lehti ja nauttia pari kylmää bisseä kaikessa rauhassa.Suomalaiset eivät saa eivätkä voi oppia eurooppalaista juomakulttuuria kun alkoholia saa nauttia vain viikonloppuisin ja pimeessä.Yleisesti viini omaa hovikelpoisuuden ruokapöydässä , vaikka onkin sama vaikuttava aine kuin kossussa ja kaljassa.Elämästä pitää nauttia ja lopettaa turhanpäivänen kitinä, lasi viiniä silloin tällöin pimeinä syksyiltoina tai sitten ihan vaan muutamat bisset hyvillä mielin, ei edes ole pakko olla alla mitään urheilua tai työsuoritusta.Nauttikaaa hyvät ihmiset nauttikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän