Tuntemasi narsistin ammatti? Listataan ammatteja
Ap tuntee kiinteistövälittäjä narsistin. Jatkakaa...
Kommentit (476)
Kuinkahan monella täälläkään on mitään oikeaa tietoa mikä on narsisti. Näissä mutuarvioissa menee usein myös harhaan siksi, koska esimerkiksi narsistin uhrilla saattaa esiintyä narsistisen tyyppistä käyttäytymistä joka on seurausta kaltoinkohtelusta ja traumatisoitumisesta. Tällaista käytöstä voi myös olla epävakailla. Tämä nyt esimerkkinä siitä miten monisyisiä nämä asiat voi olla.
Tunnen erään narsistin joka syyttää ex-puolisoaan narsistiksi. Tämä hlö käy narsistien uhrit tukikerhoissa, joissa tätä hänen "harhaansa" vahvistetaan vain lisää. Pelottava tyyppi, ei kykene näkemään omassa toiminnassaan mitään vikaa ja oikeuttaa itselleen aivan käsittämättömiä tekoja ja mielipiteitä.
Sairaanhoitaja, joku koodauskonsultti, sitö lennätettiin ympärimaailmaa isojen yritysten toimesta. Putkimies.
Lääkäri, nainen syntyisin Neuvostoliitosta. Asettee työtovereille jopa ansoja, jotta pääsee syyttelemään. Vihaa melkein jokaista.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen erään narsistin joka syyttää ex-puolisoaan narsistiksi. Tämä hlö käy narsistien uhrit tukikerhoissa, joissa tätä hänen "harhaansa" vahvistetaan vain lisää. Pelottava tyyppi, ei kykene näkemään omassa toiminnassaan mitään vikaa ja oikeuttaa itselleen aivan käsittämättömiä tekoja ja mielipiteitä.
kävin itse ko. tukiryhmässä nuorempana äititrauman vuoksi( rankkaa henkistä ja fyysistä väkivaltaa). Siellä oli yksi äijä( ei ohjaaja) joka väitti, että lapsuuteni kuulostaa ihan normaalilta..siinä alkoi sitten vähän mietityttää mitä porukkaa sinne mukaan pääsee ja miksi pitää vähätellä muiden kokemuksia. Näissä siis kerrotaan omia tarinoita ja muiden pitää kunnioittaa. Ton kommentin sain sieltä poistuessa eli ei sanonut muiden kuullen. Jotenkin jäi sitten siellä ryhmässä käyminen.
Vierailija kirjoitti:
Mun pikadiagnoosin mukaan kaikki muut kuin minä itse on narsisteja. Erittäin pätevä diagnoosi tämä, uskokaa pois!
Ap, olet palstan suurin idiootti.
Kukaan ainakaan kauhean kiva ihminen ei sano toiselle näin.
Erään paikallisen pienemmän siivousyrityksen perustaja ja johtaja.
Vakuutusanalyytikko. Pääser käsiksi ihmisten henkilökohtaiseen dataan
Kehitysjohtaja eräässä isossa suomalaisessa firmassa
Diplomi insinööri business mies
Palstamies.