Tuntemasi narsistin ammatti? Listataan ammatteja
Kommentit (476)
Eläkkeelle heti kun pistettiin varusmiespalvelusta veks.
Sen lapset samallaisia. Poika työtön, tytär kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnan johtaja.Seurakuntalaiset keräsivät nimilistan ja vaativat johtajan eroa.
Pian johtaja ilmoitti että eroaa tehtävistään.Tämä mies oli narsisti.
Seurakunnat ovat sekopäitä täynnä.
Papit ovat erityisen sairaita.
Tähän näkemykseen on erittäin helppoa yhtyä, papit todellakin ovat erityisen sairaita.
Useat jopa niin sairaita, että mielestäni heitä ei tulisi laskea lainkaan ihmisten joukkoon tekemään tuhotyötään.
Maanviljelijä, eläkeläinen, laitoshuoltaja, palvelukotiavustaja...
Eläinlääketieteen tohtori (ex-työkaverin psykologin arvio, toinen psykologi arvioi hänet tosin psykopaatiksi, omastakin mielestäni tuo ex-työnantaja oli joko psykopaatti tai narsisti), ihmislääkäri (oma arvio yhdestä YTHS naislääkäristä).
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääketieteen tohtori (ex-työkaverin psykologin arvio, toinen psykologi arvioi hänet tosin psykopaatiksi, omastakin mielestäni tuo ex-työnantaja oli joko psykopaatti tai narsisti), ihmislääkäri (oma arvio yhdestä YTHS naislääkäristä).
Oliko sattumoisin erään valtion viraston pj. joka pistettiin pakolla eläkkeelle? Jos, niin ihan omakohtaisia kokemuksia tästä tyypistä ja aivan klassinen narsu.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvaohjaaja
Tunnen myös yhden elokuvaohjaajan.
Mistäkö tiedän hänen olen narsisti, hän kertoi diagnoosistaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuvaohjaaja
Tunnen myös yhden elokuvaohjaajan.
Mistäkö tiedän hänen olen narsisti, hän kertoi diagnoosistaan itse.
olevan*
Yleisesti ottaen en muutoin käytä termiä muista ihmisistä, koska ei voi olla varma ja se on mainehaitta, joka voi pilata ihmisen elämän. En halua olla vastuussa siitä, että se johtuisi minusta.
Psykoterapeutti, hiljaisen ja aran oloinen nainen mutta sisällä asuu ahne ja valehtelemiseen kykenevä ihmisraunio...
Tiedän kaksi. Tuulivoima-alalla toimiva insinööri ja toinen on jonkinlainen tantra-ohjaaja tms hörhöilyä.
Narsistisia piirteitä omaavia on nykyään paljon, puhutaan jopa että elämme narsismia suosivaa aikaa. Helppo uskoa: yhteisöllisyys on vähentynyt, pinnallisuus ja itsen esiintuominen eri somekanavilla on lisääntynyt. Ulkonäkökeskeisyys rehottaa ja moni on tehnyt siitä tuottoisan bisneksen itselleen. Sensijaan että keskitytään yhteiseen hyvään pyöritään oman navan ympärillä. Sairasta.