Tuntemasi narsistin ammatti? Listataan ammatteja
Ap tuntee kiinteistövälittäjä narsistin. Jatkakaa...
Kommentit (476)
Vierailija kirjoitti:
Opettaja, inhoaa taitavia lapsia
No ei se silti narsistia tee😂 voi olla vaikka muuten epäkypsä tai kateellinen
Eräs lastentarhan opettaja, hammaslääkäri.
En tätä hammaslääkäriä henk.koht. tunne, mutta olin hänen potilaansa. Ei ottanut mitään vastuuta virheistä, kirjoitti teksteihin puuta heinää.
Suurin osa perhesurmaajista on narsisteja, joilla napsahtaa päässä viimeisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitonopettaja, joka pelkää että oppilaista tulee parempia mitä hän itse on, eikä se nyt paljonkaan vaadi tässä tapauksessa, vaikka narsisti ei sitä halua itse uskoakaan.
Et voi tietää. narsistin kyvyt ei välttämättä pääse nousemaan esiin.
Kyseisessä tapauksessa taidot eivät riittäneet hyvin lahjakkaan oppilaan opetukseen, mutta raha kyllä kelpasi.
Kauppias, kaupassa jossa olin töissä. Sai raivokohtauksia työntekijöille eli myyjille. Välillä taas kohtelias, mutta aina sai pelätä millä tuulella hän on. Tuo oli ensimmäisiä työpaikkojani, jätti tosi huonon kuvan kaupan alasta.
Työtön. Ei siis ihmekään että on niin paljon aikaa kiusata muita ihmisiä.
tässä on vilahtanut arkkitehdit. Tähän sanoisin että tunnen pari vanhempaa mies-sellaista, joista käyttäisin ehkä enemmän termillä narsistin uhri.
En ole ollut näitten kaa töissä, että sikäli en voi tietää. Ainakin toiselle jotain diivan elkeitä lienee ollut. Ja seura tekee kaltaiseen, eivät ole rohjenneet lähteä pitkästä alistavasta suhteesta...
Kielitieteen professori, eläkkeellä. Kokee narsistisia loukkauksia ja saa narsistisia raivareita. Professorisukua, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitonopettaja, joka pelkää että oppilaista tulee parempia mitä hän itse on, eikä se nyt paljonkaan vaadi tässä tapauksessa, vaikka narsisti ei sitä halua itse uskoakaan.
Kyseisessä tapauksessa taidot eivät riittäneet hyvin lahjakkaan oppilaan opetukseen, mutta raha kyllä kelpasi.
Eikä se rahakaan niin merkitse, mutta se huonon opettajan takia hukattu aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on taitoja, niin helppo laittaa soittoa nykyään esille nettiin. Vaikka Youtubeen. Jos taas taitoja ei ole, niin silloin se on vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällä opettajanarsistilla olisi oikeita kykyjä, se kyllä esittelisi niitä Youtubessa että saisi uusia oppilaita. Mutta kun ei kykyjä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tällä opettajanarsistilla olisi oikeita kykyjä, se kyllä esittelisi niitä Youtubessa että saisi uusia oppilaita. Mutta kun ei kykyjä ole.
Ratsastetaan yli 40 vuotta vanhalla akateemisella tutkinnolla kun maailma menee soittamisessa ohi oikealta ja vasemmalta, eikä "opettajan" oma soitto ole kehittynyt yhtään viimeisen 40 vuoden aikana. Traditio varmaan säilyy, mutta mikään ei kehity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratsastetaan yli 40 vuotta vanhalla akateemisella tutkinnolla kun maailma menee soittamisessa ohi oikealta ja vasemmalta, eikä "opettajan" oma soitto ole kehittynyt yhtään viimeisen 40 vuoden aikana. Traditio varmaan säilyy, mutta mikään ei kehity.
Ei kannata lähteä opettamaan jos ajattelu on sellaista, että opettaa tulevaisuuden kilpailijoita itselleen.
Muusikko ja toinen yksityisyrittäjä maanrakennusalalla
Vierailija kirjoitti:
Pitkäaikaistyötön ja toinen ikuinen kotiäiti. Kumpikaan ei kykene ottamaan käskyjä vastaan joten työnteko saattaa olla hieman vaikeahkoa.
Tuo ei kyllä liity millään tavalla mihkään narsismiin jos ei ole töissä tai on kotiäitinä lapsen takia....
Huh😅