Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemasi narsistin ammatti? Listataan ammatteja

Vierailija
11.09.2017 |

Ap tuntee kiinteistövälittäjä narsistin. Jatkakaa...

Kommentit (476)

Vierailija
201/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemieni narsistien lista:

lääkäri, lääkäri, lääkäri, lääkäri, hammaslääkäri, tuomari, tuomari, lakimies, asianajaja, lentäjä, verkostomarkkinoija

Varmasti läheskään kaikki noista eivät ole narsisteja.

Ps. myös asianajajat ja tuomarit ovat lakimiehiä.

Vierailija
202/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta narsistista anestesiahoitajaa ja ainakin yksi anestesialääkäri. Terveisiä vaan Meikun leikkuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakodin toiminnanjohtaja, Vantaa.

Vierailija
204/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme opettajaa. Asiantuntija valtiolla. Sairaanhoitaja. Lääkäri.

Vierailija
205/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta narsistista anestesiahoitajaa ja ainakin yksi anestesialääkäri. Terveisiä vaan Meikun leikkuriin.

Mietin vain että mikä todennäköisyys on, että samassa sairaalassa, samassa tehtävissä työskentelee kolme narsistia, se on aika pieni.

Vierailija
206/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain että mikä todennäköisyys on, että samassa sairaalassa, samassa tehtävissä työskentelee kolme narsistia, se on aika pieni.

Mäkin olen ollut siellä töissä ja uskon kyllä väitteeseen. Ovihan tuolla käy useammin kuin alkossa perjantai-iltana. :D Kukaan halua tuolla pysyä töissä...

Vierailija
207/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään narsistia.

Miten jotkut tuntevat kolme tai ylikin?

Vierailija
208/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti joku tuttavasi on narsisti. Heitä on kuitenkin muutama prosentti väestöstä.

Vierailija
209/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitonopettaja, joka pelkää että oppilaista tulee parempia mitä hän itse on, eikä se nyt paljonkaan vaadi tässä tapauksessa, vaikka narsisti ei sitä halua itse uskoakaan.

Huono opettaja pilaa hyvänkin oppilaan.

Vierailija
210/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tunnet, mutta et tunnista, koska ulkopuolisille narsisti näyttelee ulkokullattua kiiltokuvaa, ja perheen keskuudessa väkivalta ja raivo astuu usein valtaan.

Vierailija
211/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja ja kaupunginvaltuutettu.

Vierailija
212/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiomies

Huilisti

Leipuri

Vierailija
213/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa huomaa, ettei puoletkaan ymmärrä, mitä tai millainen oikea narsistinen persoonallisuushäiriö on.

Vierailija
214/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka ei miellytä on narsisti. On muotia tuntea narsisteja. Ex-kumppanit(Ovat kaikki). Kaverit, sukulaiset, työkaverit jne jne.

Vierailija
215/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aria kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa huomaa, ettei puoletkaan ymmärrä, mitä tai millainen oikea narsistinen persoonallisuushäiriö on.

Niinpä. Itse olen naimisissa yhden kanssa ja näen niitä jatkuvasti. Ehkä kaikki eivät täyttäisi diagnoosia, osa varmasti täyttäisi jos menisi hoitoon (mutta heissähän ei ole mitään vialla, joten tietenkään eivät mene), mutta yhtä kaikki, narsistinen käytös on todella yleistä. Ja on tosi surullista, jos sille ollaan sokeita.

Vierailija
216/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusjohtaja

Vierailija
217/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomoni, oman firmansa toimitusjohtaja. En edes jaksa alkaa kirjoittaa hänen tempauksistaan, mutta ne kolme vuotta, jotka olin hänen alaisensa tulevat edelleen joskus painajaisiin vaikka pääsin tuosta työstä eroon jo 15 vuotta sitten. Onneksi löysin toisen työpaikan.

Tuo mies on tietääkseni ainoa oikea narsisti, jonka olen tavannut. Joitakin vittumaisia ihmisiä ja muita sekopäitä tietysti olen joskus tavannut, mutta ihan oikeita narsisteja en.

Vierailija
218/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne yhtään satavarmasti diagnosoitua narsistia mutta olen tavannut useampia, joilla on selkeitä narsistisia piirteitä. Hoito- ja opetusalojen naiset sekä kulttuuri- ja media-alan miehet vaikuttavat olevan havaintojeni mukaan keskimääräistä narsistisempia.

Ihmettelen tätä miten edelleen moni luulee, että ainoastaan diagnosoidut narsistit ovat todellisia narsisteja. Todellako joku luulee, että syvästi narsistinen henkilö menisi kertomaan narsistisista taipumuksistaan jollekin psykiatrille? Narsistihan nimenomaan on todella taitava antamaan itsestään erinomaisen miellyttävän kuvan. Näin ainakin älykkäät narsistit.

Vierailija
219/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka ei miellytä on narsisti. On muotia tuntea narsisteja. Ex-kumppanit(Ovat kaikki). Kaverit, sukulaiset, työkaverit jne jne.

Ja edelleenkin on olemassa ne ihan oikeat väkivaltaiset ja ulkokullatut narsistit, joita on siis useita prosentteja väestöstä ja joihin moni törmää elämässään ihan oikeasti.

Vierailija
220/476 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään tunne aihetta lainkaan. Lue ensin narsismista edes perusasiat ja tule sitten lukemaan tätä ketjua uusin silmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi