Tuntemasi narsistin ammatti? Listataan ammatteja
Ap tuntee kiinteistövälittäjä narsistin. Jatkakaa...
Kommentit (476)
Sairaanhoitaja vanhustenkodissa, Itä-Helsinki.
Soitonopettaja, joka pelkää että oppilaista tulee parempia mitä hän itse on, eikä se nyt paljonkaan vaadi tässä tapauksessa, vaikka narsisti ei sitä halua itse uskoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri. Paikkailee reikiä, joita ei ole olemassa yms. Oman edun tavoittelija ja ison palkan perässä juoksee keinoja kaihtamatta. Mitenpä siinä potilas todistaa, ettei reikää ollut. Koska tällaisen ihmisen tiedän, olen todella varuillani hammaslääkäreiden kanssa. Mikä siinä onkin, että monet persoonallisuushäiriöiset tai muuten häikäilemättömät ihmiset ovat usein hammaslääkäreitä??
Voi pyytää kuvan siinä ja nyt siitä hoidettavasta kohdasta. Kyllä reiän maallikkokin erottaa ehjästä hammasluusta. Jos ei lääkäri sitä jo itse ehtinyt nakertaa.
Mistä tiiätte, että on narsisteja? Jos on vaan vit...maisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikkeuksetta kaikki tuntemani ovat työskennelleet sote-alalla. Esitetään niin ulkokultaista sairaanhoitajaa kulissina muille, mutta todellisuudessa ollaan susi lampaan vaatteissa.
Katoin Netflixistä ekan tuotantokauden jaksot dokumenttisarjasta, joka käsittelee psykopaatti sairaanhoitaja (sarjamurhaajia). Tosiaan muitakin tuotantokausia on tulossa!. Joillain uhriluku oli jopa 400. Suosittelen katsomaan.
Uskon, että mummini tapettiin ennenaikaisesti sairaalassa... Tulimme paikalle hoitajat olivat tekemässä jotakin. Häipyivät mitään sanomatta. Kakominen alkoi ja mummi oli kuollut alle tunnissa tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Kansainvälinen maailmantähti (lue:omasta mielestään), merkonomi (joka väittää kirjoittavansa romaaneja), monta lääkäriä ja opettajaa. Ja sairaanhoitajaa, jotka mielellään käyttää lääkärin valtaa.
Terveydenhuollon järjestelmän tulisi olla sellainen, jossa potilaat saisivat antaa anonyymia palautetta aina käynnin jälkeen. Alkaisi hurviöitä paljastua.
Asiantuntija vaativalla alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansainvälinen maailmantähti (lue:omasta mielestään), merkonomi (joka väittää kirjoittavansa romaaneja), monta lääkäriä ja opettajaa. Ja sairaanhoitajaa, jotka mielellään käyttää lääkärin valtaa.
Terveydenhuollon järjestelmän tulisi olla sellainen, jossa potilaat saisivat antaa anonyymia palautetta aina käynnin jälkeen. Alkaisi hurviöitä paljastua.
Todennäköisesti näitä on paljon enemmän yksityisellä, koska palkka. Toki moni narsisti ei ole kovin pätevä, joten heitä voidaan palkata henkilöstöpulassa julkiselle.
Työtön pummi (elää kavereiden/sukulaisten lompakoilla)
Taiteilija
Enempää varmoja tapauksia en tunne. Nämä ammatit kuvastavat omaa sosiaalista kaveripiiriäni ja sosioekonomista statustani. Varmasti ylemmissä luokissa löytyy näitä paljon.
Plastiikkakirurgi julkisella sektorilla
Erityisopettaja