Tuntemasi narsistin ammatti? Listataan ammatteja
Ap tuntee kiinteistövälittäjä narsistin. Jatkakaa...
Kommentit (476)
Yksi oli asiakkuuspäällikkö, toinen luova johtaja tai joku vastaava.
Poliitikkomiehiä 2 kpl
Isännöitsijämies
Toimitusjohtajamies
Toiminnanjohtajanainen terveysalalla
Kiinteistönvälittäjänainen
Yrittäjä rakennuspuolen. Vanhempi "herrasmies".
Hammaslääkäri. Paikkailee reikiä, joita ei ole olemassa yms. Oman edun tavoittelija ja ison palkan perässä juoksee keinoja kaihtamatta. Mitenpä siinä potilas todistaa, ettei reikää ollut. Koska tällaisen ihmisen tiedän, olen todella varuillani hammaslääkäreiden kanssa. Mikä siinä onkin, että monet persoonallisuushäiriöiset tai muuten häikäilemättömät ihmiset ovat usein hammaslääkäreitä??
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri. Lisäksi todellinen sosiopaatti. Itse asiassa tiedän ja tunnen useampia luonnehäiriöisiä, jotka ovat ammatiltaan hammaslääkäreitä.
Olen kuullut puhuttavan eräästä hammaslääkäristä, joka on sosiopaatti. Kenties sama...
Perheessä narsisti, joka ammatiltaan sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri. Paikkailee reikiä, joita ei ole olemassa yms. Oman edun tavoittelija ja ison palkan perässä juoksee keinoja kaihtamatta. Mitenpä siinä potilas todistaa, ettei reikää ollut. Koska tällaisen ihmisen tiedän, olen todella varuillani hammaslääkäreiden kanssa. Mikä siinä onkin, että monet persoonallisuushäiriöiset tai muuten häikäilemättömät ihmiset ovat usein hammaslääkäreitä??
Töölössä piti vastaanottoaan aikanaan yksi, josta oli Hesarissakin juttua. Tehtaili ihmisille valtavia katteettomia hammasremontteja, mutta tästä on jo vuosia aikaa. En siis kommentoi sitä oliko hän narsisti, totean ainoastaan kiero oli ainakin...
Suomen tunnetuin plastiikkikirurgi
Doctor Hannibal Lecter
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäri. Lisäksi todellinen sosiopaatti. Itse asiassa tiedän ja tunnen useampia luonnehäiriöisiä, jotka ovat ammatiltaan hammaslääkäreitä.
Hmm. Tilastollisesti aika mielenkiintoista. Jos itse epäilisin, että useat tuntemani tietyn ammatin omaavat ovat luonnehäiriöisiä, hakeutuisin todennäköisesti itse jonkinlaiseen kuupantsekkaukseen.
hoivaajat ja opettajat